Sori taas uudesta avautumisesta, mutta sitä vartenhan tämä ketju on perustettu. Toivon, että ette tule taas haukkumaan mua, koska mulla on oikeasti tosi paska fiilis.
Tämä minun viestini sopii sikäli tähän ketjuun hyvin, että toisten vuodatusten lukeminen saa toisinaan itselleni paremman mielen. Ei sillä, että jotenkin toivoisin jollekin tällaisia fiiliksiä, mutta sen huomaaminen ettei muillakaan täydellisesti mene, saa tietyllä tavalla myös oman olon paremmaksi.
Kannattaa ehkä ajatella tilannetta jotenkin positiivisuuden kautta. Ajattele, että tilanne on eräänlainen mahdollisuus sinulle. Ota mieluummin se riski, että kerrot tunteista kuin että jätät kertomatta ja märehdit sitten parin vuoden päästä, kun et ollut tarpeeksi rohkea kertomaan niistä. Ja jos ajatellaan pessimistisesti, että tämä tyttö/poika, johon olet ihastunut, ei ajattelisi sinusta samalla tavalla, niin oletpahan ainakin yrittänyt. Ja eipä se tilanne kuitenkaan varmasti sen huonompi olisi jatkossakaan, sillä jos et kerro tunteistasi, ajaa se käytännössä saman asian.
Sitten aiheesta toiseen. Oma mielentilani on nyt jokseenkin odottavainen. Eilen oli mukava päivä pitkästä aikaa ja innolla odotan seuraavaa viikonloppua. Jotenkin toivoisi, että saisi uusia tuulia elämään ja sitä kautta uutta kipinää ylipäänsä elämää kohtaan. Pitää antaa elämälle mahdollisuus.