Mielentilasi juuri nyt

  • 13 183
  • 120
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eli ketjun idea on purkaa juuri sen hetkinen mielentila mikä sattuu päällä olemaan. Tiedän. Täällä on vitutus-, onnellisuus-, jne. ketjua, mutta itselläni ainakin on ollut monesti semmoinen tilanne, että tekisi mieli purkaa jotain mielentilaa johonkin päin. Ja kun kavereillekaan ei aina viitsi soittaa, varsinkaan keskellä yötä, jolloin teen töitä, eikä edes jatkoajasta löydy sopivaa ketjua minne sen hetken mielen purkaisi, niin ajattelin nyt päräyttää ilmoille semmoisen ketjun, johon kaikki saa kertoa omista tuntemuksistaan, oli ne sitten ihan mitä tahansa, ja ihan vain sitä varten, että välillä on kiva päästä "kertoman" asioitaan jonnekin.

Tällä hetkellä on ihan kiva olo, kun sain tämän ketjun itseni ja muiden iloksi väsättyä. Muuten on ollutkin semmoista vuoristorataa, että alta pois.
 

tsups

Jäsen
Hieno ketju.

Väsyttää ja pierettää. Myyrä kurkkii jo, mutta en jaksaisi nousta mukavalta valtaistuimeltani siirtyäkseni posliinille. Ja on mulla vähän haikea olokin, taidan olla liian tunteellinen siili.

Oliks tää kalsarikännijuttujen ketju? Anteeksi, jos ei ollut. Tai ei tämä kai ollut, mutta tämä viesti lähti kalsareissa. Ja olettaisin PeeTeeKoon olevan samoissa meiningeissä, että eikös se sitten tee tästä sellaisen?
 
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, PS Kemi Kings
Ihan kiva aihe, kun muutaman kerran olen meinannut vitutusketjuun avautua, mutta kun ei oikeastaan vituta.

Mielentilani on vähän ristiriitainen. Tavallaan vituttaa, mutta tavallaan on hyväkin olo. Olen nimittäin selän takia sairauslomalla. Teen reissu hommia ja kotona saa olla tosi harvoin, mutta taas kun ei voi tehdä mitään. Viinaksiin ei voi koskea lääkityksen takia ja ei voi oikein liikkuakkaan missään. Toisaalta nyt voi olla kavereiden kanssa tekemisissä, eli ei nyt aivan yksin tarvi kärsiä.

Ehkä mieluummin olisin kuitenkin terve ja kävisin töissä, kuin makaan sängyssä ja kärvistelen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Väsyttää ja pierettää. Myyrä kurkkii jo, mutta en jaksaisi nousta mukavalta valtaistuimeltani siirtyäkseni posliinille. Ja on mulla vähän haikea olokin, taidan olla liian tunteellinen siili.

Oliks tää kalsarikännijuttujen ketju? Anteeksi, jos ei ollut. Tai ei tämä kai ollut, mutta tämä viesti lähti kalsareissa. Ja olettaisin PeeTeeKoon olevan samoissa meiningeissä, että eikös se sitten tee tästä sellaisen?

HÄ! Luetun ymmärtäminen ei ole sun parhaita puoliasia. Pointti on just se mitä avausviestiin kirjoitin. Eli kun välillä masentaa tai on hilpeää tai jotain muuta, mitä täällä ei ole vielä kategorioitu.
Jotenkin arvasin tämän, että tämmöinen on avaus viesti ja juuri sillä, että minä tämän aukaisin.

Eli nyt alkoi vituttamaan toisten ihmisten "puusilmäisyys" toisia kohtaan.

Edit. Lutakon Leijona ymmärsi pointin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jonkin verran juopunut, hieman väsynyt, melko lailla vittuuntunut. Myös, ihme kyllä, toisaalta odottava ja innokas.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vituttaa, kun pitäis lähtee lehtiä jakamaan. Muuten mielentila on mukavan levollinen - johtuu kenties hyvästä ja rauhallisesta musiikista.
 

NemI

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän kaksijakoiset fiilikset juuri nyt. Huomenna pitäis lähteä työmatkalle, mutta kun ei nyt oikeasti yhtään kiinostaisi, vaikka nuo reissut onkin ihan hauskoja reissuja olleet. Ei sitä vaan aina jaksa.
 

d2uce

Jäsen
Odottavat fiilikset ja jännittää hieman. Yllättävän vähän kuitenkin tuota jännitystä tässä tilanteessa. Johtunee varmaan väsymyksestä, jota tosin ei vielä kauhean hyvin onneksi huomaa. Silmät varmaan tosin punaiset kuin särjellä, mutta se menee osittain silmätulehduksen piikkiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Väsynyt. 5 tuntia unta ja töihin taas, myös hieman vitutusta kun sadepäivä luvattu ja en saa leikkiä mun uudella HD-TV:llä ennen iltaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väsyttää mutta ei vituta. Eli töissä ollaan mutta koska tämä heinä-elokuun taite on aina vähän hiljaisempaa aikaa niin tuossa työpöydällä on aika ohkainen pino töitä, se vähän lämmittää laiskan miehen mieltä. Väsyttää kyllä kun tuli taas eilenkin valvottua liian myöhään hyvän kirjan parissa, vaan kyllä tämä tästä.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Odottava fiilis just nyt, Pekingin avajaisten alkuun ei ole enää montaa tuntia. Mielenkiintoista nähdä, mitä ne kiinalaiset ovat keksineet avajaisiin. Paljon on ollut puhetta, että kaikkien aikojen avajaiset edessä... ainakin pitkään ne kestävät. Saas nähdä, onnistuuko avajaiset ilman virheitä, jne...
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Sekava ja vähän sellainen "mitä tässä nyt pitäisi ajatella"-fiilis. Asioiden hoitaminen pistää vähän kyrpiintymään, mutta toisaalta pakko ne on vain jossain välissä hoitaa. Toisaalta mikäs tässä, kun ei ole kuitenkaan periaatteessa tällä hetkellä kiire. Mittees täsä valamiisa maailmasa.

Sinänsä kyllä jännää, että minulla on aina ollut heittelehtivä mielentila. Tuntemukset ja ajatukset saattavat vaihtua hyvinkin nopeasti eli jonkinlaisessa ikuisessa murrosiässä sitä kai tältä osin eletään. Hyvin ärsyttävää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se kumma. Akan lähdön jälkeen on mielentila pomppinut suuntaan jos toiseen. Mitä korkeammalla olen käynyt, sitä syvemmälle olen sen jälkeen vaipunut. Tällä hetkellä oloni on erittäin surullinen ja masentunut. Mutta eiköhän "jojo"-efekti toimi taas kohta.
 

Silvio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks
Loman loppuminen voisi vituttaakin, mutta huhut duunista kertoo, että loman on syytä loppuakin. Siellä kun ei taas hommat etene ilman Silviota niin kuin pitää. Toisekseen hyvä päästä töihin kun alkaa tilikin näytää että lomalla on olut...oho, siis oltu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Taas vaihteeksi semmoinen olo, ettei elämä turhan helläkätisesti minua kohtele. Lähtis vaikka Georgiaan.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Väsyttää ja on nälkä mutta ei jaksa kaupassakaan käydä kun vettä tulee liikaa. Lomakin loppuu ja alkaa työelämä taas pistämään mieltä hieman matalaksi. Päässä pyöri monia ajatuksia että mitähän tässä tekisi mutta Jatkoaikaan olen sitten päätynyt ja nähtävästi vielä joksikin aikaan jäämässä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hiukkasen väsyttää sekavan yön jälkeen, mutta fiilis on yleisesti hyvä. 3 su-ma-ti töitä, keskiviikkona lennän Suomeen viikon lomalle. 131 päivää Gran Canariaa ja sitten kotiin. Näkee pitkästä aikaa kavereita ja sukulaisia. Aika mukavaa.
 
No mikäs tässä, 1½h aikaa lentokentälle ja lomalle lähtöön, kone lähtee reilu 3h päästä kohti Turkkia, jonne pitäisi lähteä juhlimaan viikoksi kummisedän syntymäpäiviä.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Väsyttää ja ärsyttää. Sekava olo, ja pientä darraa pukkaa. Ei ollenkaan kiva. Tunnin päästä pitäisi sitten lähteä serkun faijan synttärikekkereille vetämään grillisafkaa ja boolia.

Taidan mennä takaisin nukkumaan hetkeksi.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Noh vähän ehkä ärtynyt olo kun heräsin taas puolilta päivin ja vieläkin on pienoinen jääkerros ympärillä. Kaikki asiat sujuu yhtä hitaasti kuin krapulassa. Ehkäpä illalla muutama annos ilojuomaa auttaa asiaan.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Jokseenkin lievästi vitutus. Rahat loppu, mut onneks jääkaapissa on ruokaa. Auton tankki vaan tyhjä ja maanantaina pitäs työharjotteluun lähtä tonne vähän kauemmas. Noo, eipä siinä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olen hyvillä mielin, koska löysin juuri jääkaapista pullon oikeaa siideriä. Toisaalta taas ristiriitainen olo, kun lupauduin lähtemään liikenteeseen tuossa hieman myöhemmin illalla, mutten kuitenkaan tiedä, jäisinkö sittenkin mieluummin kotiin. Kaverin kanssa on toki mukava päästä höpöttelemään, mutta toisaalta laiskottaisikin, ja lisäksi naisten ikuinen ongelma ("mulla ei ole vaatteita!") painaa päälle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Väsyttää ihan helvetisti. Koko päivän olen ollut ulkoilmatapahtumassa toimitsijana (ja koko eilinen ilta meni lippusiimaa vetäessä yms.). Aamulla herätys klo 7 ja siitä lähtien olenkin ollut käytännössä koko päivän jalkeilla - ja vielä kaiken lisäksi vesisateessa. Nyt jalkoja särkee, selkää särkee ja väsyttää aivan tautisesti. Vasta äsken tulin kotiin, sauna on lämpiämässä ja avasin juuri yhden oluen. Tämän hetken mielentila on sellainen että kun saunassa käyn ja vielä pari olutta kumoan niin hyvin todennäköisesti olen kypsä punkkaan.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Aika perussetti. Eron jälkeen on kaikki naisasiat mennyt pitkin reisiä, mutta samalla pitäisi iloita siitä mitä on tarjolla. Mitä vittua, suhtaudu nyt sitten positiivisesti mielialapillerieden kanssa siihen mitä ovista tunkee, varsinkaan kun niistä ei tunge yhtään mitään.

Jos asiaa oikeasti miettii suurennuslasin kanssa, niin Jatkoajan palsta ei varmaankaan ole se henkireikä, mutta kun se nyt valitettavsti sattuu sellainen olemaan. Pidetään kulisseja yllä ja elämä on kivaa. Jep jep.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös