Mielentilasi juuri nyt

  • 13 208
  • 120

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielentila on oikein hyvä. Tämän päivän kun hoitaa kunnialla, niin alkaa yhdeksän päivän mittainen loma.

Hyvin menee, mutta menköön!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuuntelemalla [URL="http://www.youtube.com/watch?v=P5ll9Q85Ntg]Mikko Alataloa[/URL] selviää viimeaikainen mielentilani.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olotila on ihan jees. Hieman laiska ja väsynyt olo, mutta haitanneeko näin lauantai-iltana. Krapulakin alkaa taittua, joten mikäs tässä on ollessa. Ei tee edes kaljaa mieli, joten ihan hyvin menee.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olotila on kyllä vähän sekava juuri nyt. Ollut kyllä jo useemman päivän. Totesin perjantaina, että elämä on kyllä oikeasti ohuen langan varassa. Kyllä se pistää miettimään asioita, jos on lähellä erittäin vakavaa onnettomuutta... Ei tainnut olla kuitenkaan meikän vuoro vielä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuossa nörtätessä hoksasin, että entisellä koulullani on nettisivut nykyään. Ei sinänsä ihmeellistä, mutta eipä ollut vielä silloin kun Azul sen koulun penkkiä kulutti. Sivuja selaillessa tuli hiema haikea fiilis ja pysäytti lukea Ajankohtaista-osiosta, että entinen opettajani kuoli reilu kuukausi sitten.

Juuri laitoin soimaan siinä koulussa vietetyiltä vuosilta tuttua musiikkia, ja täytynee myöntää, että pieni pala meinaa pyrkiä kurkkuun.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Sanoisin, että aika pettynyt olotila. Lähinnä olen pettynyt itseeni. Meinaa toi kalja viedä, mutta asia mistä taas olen tyytyväinen itseeni, on se, että yli kahteen viikkoon ole röökiin koskenut, ei vaikka kännissä on tultu oltua ihan liikaa.
 
Tällä hetkellä masentaa ja ahdistaa. Koko ajan pyörii yksi asia mielessä. Joskus tuntuu, että pitäisikö laittaa "oon ihastunut sinuun" viesti, mutta sitten taas rohkeutta ei löydy tarpeeksi kertoa sitä. Voi helvetti, enhän ole ainoa jolla on näin vaikeeta naisasioissa?

Se on inhottavaa kun ei pysty keskittymään mihinkään muuhun asiaan, kun miettii vaan toista ihmistä. Ja kun on niin pässi, ettei saa mitään aikaiseksi.

Sori taas uudesta avautumisesta, mutta sitä vartenhan tämä ketju on perustettu. Toivon, että ette tule taas haukkumaan mua, koska mulla on oikeasti tosi paska fiilis.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Sori taas uudesta avautumisesta, mutta sitä vartenhan tämä ketju on perustettu. Toivon, että ette tule taas haukkumaan mua, koska mulla on oikeasti tosi paska fiilis.
Tämä minun viestini sopii sikäli tähän ketjuun hyvin, että toisten vuodatusten lukeminen saa toisinaan itselleni paremman mielen. Ei sillä, että jotenkin toivoisin jollekin tällaisia fiiliksiä, mutta sen huomaaminen ettei muillakaan täydellisesti mene, saa tietyllä tavalla myös oman olon paremmaksi.

Kannattaa ehkä ajatella tilannetta jotenkin positiivisuuden kautta. Ajattele, että tilanne on eräänlainen mahdollisuus sinulle. Ota mieluummin se riski, että kerrot tunteista kuin että jätät kertomatta ja märehdit sitten parin vuoden päästä, kun et ollut tarpeeksi rohkea kertomaan niistä. Ja jos ajatellaan pessimistisesti, että tämä tyttö/poika, johon olet ihastunut, ei ajattelisi sinusta samalla tavalla, niin oletpahan ainakin yrittänyt. Ja eipä se tilanne kuitenkaan varmasti sen huonompi olisi jatkossakaan, sillä jos et kerro tunteistasi, ajaa se käytännössä saman asian.

Sitten aiheesta toiseen. Oma mielentilani on nyt jokseenkin odottavainen. Eilen oli mukava päivä pitkästä aikaa ja innolla odotan seuraavaa viikonloppua. Jotenkin toivoisi, että saisi uusia tuulia elämään ja sitä kautta uutta kipinää ylipäänsä elämää kohtaan. Pitää antaa elämälle mahdollisuus.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jotenkin vitusti ahdistaa, periaatteessa ilman syytä ja tällä hetkellä erittäin lähellä todellinen räjähtäminen. Kämppä tarttis siivota, "pikkujuttu", mutta ärsyttävä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
?

Se on inhottavaa kun ei pysty keskittymään mihinkään muuhun asiaan, kun miettii vaan toista ihmistä. Ja kun on niin pässi, ettei saa mitään aikaiseksi.

Jokos sä kerkesit ottamaan kontaktin?

Olo on just niin tylsä kuin on ilma ulkonakin. Pitäs kolmelta lähteä naista vastasn ja samalla kauppaan...Kiinnostus kastua on nolla, mutta pakko hakea maitoa ym.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olo on just niin tylsä kuin on ilma ulkonakin. Pitäs kolmelta lähteä naista vastasn ja samalla kauppaan...Kiinnostus kastua on nolla, mutta pakko hakea maitoa ym.

Ei se nainen voi tuoda sulle maitoa?

Vituttaa se, että ulkona sataa ja lämpöä on sen verran, etten viitsi mennä pihalle kastelemaan itseäni. Äijäkin on töissä, joten ei ole ketään, joka ajeluttaisi mua parin puutarhamyymälän ja K-Raudan ovelle. Noin pitkää taksiajeluakaan ei oikein pörssi kestä. Isot on ihmisellä murheet.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Oletko vielä/jo sen verran humalassa, ettet itse voi ajaa?

Vituttaa kun tulee vettä ja ei ole edes sitä mp3 soitinta pyörämatkaa piristämässä. Fillarissa ei ole edes takalokaria, joten kaikki vesi suihkuaan suoraan alaselkään ja siitä perseeseen. Helvetin mukavaa!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oletko vielä/jo sen verran humalassa, ettet itse voi ajaa?

En kumpaakaan ja autokin olisi tuossa pihalla. Ajokorttia vaan ei (enää) ole.

Ja nyt sitten rupesi paistamaan. Ääh. En kyllä siltikään jaksa lähteä suhailemaan julkisilla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jotenkin vitusti ahdistaa, periaatteessa ilman syytä ja tällä hetkellä erittäin lähellä todellinen räjähtäminen.

Sama.

Emäntä töissä, itse makaan vain loman kotona tekemättä mitään. Opiskelupaikkakunnalla tutut aika vähissä, joten ei kai se auta kuin lähteä yksin lenkille vesisateeseen. Helpottaa ainakin vitutusta, kun rääkkää vähän itseään.

Ai niin, ja perkele autokin pitäisi katsastaa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuli muuten mieleen eräs sekalainen kysymyksesi parin viikon takaa.

Asiayhteyttä ei ole.

Ja jos tarkkoja ollaan, niin korttihan kyllä löytyy - ei vain ole voimassa, sillä en ole koskaan ajanut kakkosvaihetta, mikä puolestaan johtuu siitä, että maailma on kaikille parempi paikka elää, jos minä en istu ratin taakse. Sitä paitsi, voinpahan anoppilassakin juoda vaikka pullollisen viiniä ruoan kanssa, ja vedota siihen, että "kun mä en muutenkaan sais ajaa".
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ja jos tarkkoja ollaan, niin korttihan kyllä löytyy - ei vain ole voimassa, sillä en ole koskaan ajanut kakkosvaihetta, mikä puolestaan johtuu siitä, että maailma on kaikille parempi paikka elää, jos minä en istu ratin taakse. Sitä paitsi, voinpahan anoppilassakin juoda vaikka pullollisen viiniä ruoan kanssa, ja vedota siihen, että "kun mä en muutenkaan sais ajaa".

Itse olen harkinnut vakavissani kyseisestä läpyskästä luopumista, sama juttu kuin Azulilla että kaikilla on turvallisempi olo kun minä en ole ratin takana, henkkareina vain käyttöä. Eikä tarvitsisi selitellä miksi ei autoa ajele vaikka kortti onkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Aamusta pelkäsin kuolevani, nyt pelkään etten kuolekaan. Juuri muuttanut ja kaverit tuli tänne viikonlopun viettoon, perhana, nyrkkitappelivat mun pihassa. Se siitä maineesta.....
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisi lähteä kohta juhliin. Vituttaa.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ahdistaa, vituttaa ja yrjöttää. Itseaiheutettua. Ei opi vanha koira uusia temppuja. Ei perkele millään.

Yksi hulluuden määritelmistähän taisi olla osapuilleen niin, että tekee asiat samalla tavalla uudestaan ja uudestaan odottaen eri lopputulosta. Olen ilmeisesti myös hullu.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Iloisin pitkiin pitkiin aikoihin :)

Syitä on monia, tuntuu että kaikki onnistuu juuri nyt.
 

Venttu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen odottavaisissa fiilingeissä, sillä pian pitäisi lähteä kohti Kupittaan komeutta ja takuuvarmaa klassikkoa, TPS-HJK matsia.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Helpottunut kahdesta tulevasta vapaapäivästä ja siitä, ettei tarvinnut lähteä kotipuoleen Ouluun asti juhliin. Nyt kun arska paistas pari päivää niin kaikki okay.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös