Mielentilasi juuri nyt

  • 13 212
  • 120

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onpas tehty, valittajille pyh. Kuuma on kyllä kuin perkele, mutta ulkoilu + jäätelö ja nyt kylmä virvoke viilentävät kivasti ja onhan tuo ulkokeli nyt vaan huikea. Onneksi aurinko ei vielä paista ihan täysiä sisälle, mutta tunnin sisään niin kyllä tekee.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Keli on kertakaikkiaan ihana. Vaikutus mielentilaan on valtava. Tämmöstä +28 C kun olisi aina, ei tarvitsisi talvella hakea lämpöä kalleilta etelänmatkoilta. Sanoinko ma jo, että tämä on ihanaa ? Jippijaijeee...!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lomaviikon loppuminen ei vituta ihan niin paljoa kuin yleensä, kun tietää pääsevänsä ilmastoituun toimistoon huomenna. Onneksi tällaisia kelejä ei ole Suomessa juuri koskaan, päiväkin on liikaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Väsyttää ja läkähdyttää, syy on tässä kelissä. Ei ole kyllä minuakaan tehty näitä kelejä varten.
 

Taitopelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, New York Rangers
Oma mielentila on vähän odottava. Huomenna pitäisi irtisanoutua nykyisestä työpaikasta. Syitä tähän on monia, mutta sitä vaan on jotenkin niin junttura ja yrittää sinnitellä epämiellyttävässäkin paikassa viimeiseen asti. Toivon mukaan minulla on huomenna kanttia tehdä ratkaisu ja lähteä paremmille vesille.

Kelit ovat kyllä kohdillaan, vaikka vähän turhan kuuma on sisälläkin. Ei pidä kuitenkaan valittaa, kun näitä ilmoja ei liikaa Suomessa koskaan ole.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minut on tehty näille keleille. Lämpötila on sopiva, kun takapihalla voi käveleksiä munasillaan eikä palele yhtään.

Mielentila on silti vähän apea, kun jalka ja selkä ovatten kipeät ja huomenna pitäisi mennä töihin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Olo on sellainen, että kiukuttaa lähes kaikki. Niinkin suuret asiat kuin yhdyssanavirheet, rektioerheet ja oletuksiin perustuvat faktat, faktan perusteluna käytetty Google-osumien määrä, sulkuviidakot ja käsittämättömät kirjoitukset. Eivät toki omatkaan oletukseni tai kirjoitukseni nappiin aina mene. Tympäisee todellakin, että piti yöllä kiukkukalsareissa kirjoitella turhan ilkeästi. Pahoitteluni siitä. Pahimmat angstit kohdistuvat kuitenkin yhteiskuntamme eri alueilla vaikuttaviin feikkeihin ja teeskentelijöihin, suoranaisiin ihmisväärennöksiin.

Onneksi pääsen huomenna eteläpohjalaiseen maalaismaisemaan viettämään toivottavasti vähän parempia päiviä vain koira kaverinain. Niin ja Jatkis tietenkin, sekin tosin varauksella, kiitos oman hölmöyteni.

Ehkä kiukku on kuitenkin terveyden merkki, tällä hetkellä masennusmittari kun ei ainakaan rajoittimiin hakkaa. Sekin on luultavasti vain huono merkki, minua kun on siunattu Kela-kortissa koodilla 112.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Välinpitämätön ja semisti onnellinen olotila. Mikään ei vituta vaan yritän nauttia kesästä.
 

Snagari

Jäsen
Olotila on sellainen etten tiedä mitä pitäisi tehdä. Joo, on loma, ole ulkona. Mitä mä siellä teen? Ei onnistu. Täällähän sitä sitten kyykitään koneen äärellä, alkaa vähän vituttamaan jo.
 

Ralph

Jäsen
Olotila on sellainen etten tiedä mitä pitäisi tehdä. Joo, on loma, ole ulkona. Mitä mä siellä teen? Ei onnistu. Täällähän sitä sitten kyykitään koneen äärellä, alkaa vähän vituttamaan jo.

Ihan sama tilanne täällä. Koneella ollaan vaikka aurinko paistaa ja on muutenkin hieno ilma.
 

jokerit67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa se, että meni ulos palamaan ilman aurinkorasvoja. Olisihan se pitänyt tajuta kun aina on iho uskomattoman helposti kärähtänyt, mutta tyhmyydestä tässä maksetaan jälkeen päin. Eikä perkele ole eka kerta.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vietin kesälomani, ihanat 1,5 viikkoa Porissa. Nyt tuntuu, että eksyn himaani. Huomenna takaisin töihin. Hajottaa niin helvetisti, että tekisi mieli itkeä ja huutaa ääneen.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Rauhallinen ja onnellinen, ellei jopa euforinen. Olen tällä hetkellä yksin (vanhempieni omistamalla) mökillä ja maannut koko päivän riippumatossa auringonpaisteessa ja veden äärellä. Seuranani minulla on ollut monta litraa herneitä, kännykän radio & kuulokkeet ja ristikkolehti(!) vuodelta -03. Nyt pienen vessatauon jälkeen on aika palata takaisin makaamaan aurinkoon. Illalla kun tyttöystävä pääsee töistä ja liittyy seuraani niin toivotaan, että tämä euforinen tunne jatkuu silloinkin...
 

tutzba

Jäsen
Todella haikea. Parin tunnin päästä lähden viimeistä kertaa armeijan harmaisiin. Siellä kun viettää 362 päivää niin jollakin tavalla kiintyy paikkaan. Tuntuu, että homma vähän loppuu kesken.

Viikon päästä tähän aikaan on orpo olo. Ei ole töitä, ei mitään. Joutuu vaan kuuntelemaan naisen nalkutusta. Pakko alkaa urheilemaan, ellei sitten kukaan hämptöniläinen tarjoa hyvää duunia kätevälle kaverille.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Rauhallinen ja onnellinen, ellei jopa euforinen. Olen tällä hetkellä yksin (vanhempieni omistamalla) mökillä ja maannut koko päivän riippumatossa auringonpaisteessa ja veden äärellä. Seuranani minulla on ollut monta litraa herneitä, kännykän radio & kuulokkeet ja ristikkolehti(!) vuodelta -03. Nyt pienen vessatauon jälkeen on aika palata takaisin makaamaan aurinkoon. Illalla kun tyttöystävä pääsee töistä ja liittyy seuraani niin toivotaan, että tämä euforinen tunne jatkuu silloinkin...

Pakko kysyä, että mitä helvettiä sinä teet monella litralla herneitä? ;) Itse, jos voisin päästä yhtä euforiseen tilaan, niin valitsisin ehkä mansikoita kaverikseni, näin kesäruuista. Muuten kuulostaa aika pirun hienolta. Kateellinen kyllä olen. :D
 

Snagari

Jäsen
Pakko kysyä, että mitä helvettiä sinä teet monella litralla herneitä? ;) Itse, jos voisin päästä yhtä euforiseen tilaan, niin valitsisin ehkä mansikoita kaverikseni, näin kesäruuista. Muuten kuulostaa aika pirun hienolta. Kateellinen kyllä olen. :D

Nyt tuli sellainen mielentila, että on pakko käydä hakemassa herneitä! Aivan loistavaa tavaraa! Mansikat menee jäätelön kanssa, ei muuten. Ja totta, kateellinen ei ole tarpeeksi vahva sana. Kelpaisi mullekkin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen takana ja eihän tuo oikein vielä lähtenyt kunnolla. Mutta polkaisin tuossa töistä kotiin pyörällä pitkän kaavan mukaan ja kävin sen päälle kylmässä suihkussa, ja nyt sitten mässytän mansikoita niin mikäs tässä on ollessa. Mielentila on siis semisti onnellinen.
 

Weber80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Todella haikea. Parin tunnin päästä lähden viimeistä kertaa armeijan harmaisiin. Siellä kun viettää 362 päivää niin jollakin tavalla kiintyy paikkaan. Tuntuu, että homma vähän loppuu kesken.

Viikon päästä tähän aikaan on orpo olo. Ei ole töitä, ei mitään. Joutuu vaan kuuntelemaan naisen nalkutusta. Pakko alkaa urheilemaan, ellei sitten kukaan hämptöniläinen tarjoa hyvää duunia kätevälle kaverille.

Hae sieltä armeijasta töitä. Sieltähän saattais joku pikkukouluttajan nakki löytyä. Tai en tiedä miten nykyään, mutta minun aikaan muutama jäi sinne töihin ja ainakin yksi on vieläkin.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pakko kysyä, että mitä helvettiä sinä teet monella litralla herneitä? ;)
Hah, tyhmä kysymys. Ammuskelen sellaisella hernepillillä laiturille paskovia sorsia.

No ei, kyllä mä niitä ihan syön. Mikäs siinä on syödessä, kun saa yksin piereskellä muiden korvilta suojassa. :)
 

Snagari

Jäsen
Ihan jees, lähden tästä kohta vähän merelle vesihiihtämään. Kyllä se tällä kelillä kelpaa ja varsinkin viime päivien tylsyyden jälkeen on jotain aktiviteettiakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös