Ehkä toiset ovat avoimempia eivätkä tuomitse heti ensimmäisen kuuntelukerran/kertojen jälkeen. Eivät kaikki neljän ensimmäisen biisitkään avautuneet ainakaan minulle heti.
Mielipide pitää jokaisella olla. Hyvä vaan, että syntyy keskustelua, mutta minusta on hölmöä, että koska Metallica mielletään "maailman parhaaksi metalli/trash/heavy-metal bändiksi", sen 4 ensimmäistä levyä ovat yhtä pyhiä kuin muslimeille Allah. Niitä ei voi ylittää. Jos ei yritetä ylittää niin haukutaan että ei yritetä enää vanhaa raastavaa menoa, mutta sitten kun kun yritetään palata takaisin siihen mistä kaikki alkoi ja otetaan vaikutteitam niin yritys teilataan heti ensimmäisen julkaistun biisin jälkeen. "Varmaan se loppulevykin on ihan paska kun tää the day that never comes on näin huono. ne vaan rahastaa."
Myös itse pidän kappaleesta kun, sitä on nyt soittanut peräkanaa tässä tän päivän aikana. Heh, aikoinaan kun kuuntelin ekan kerran sex pistolsia, ajattelin että mitä kuraa tämä on, mutta lopulta aloin pitämään myös sex pistolsista ja punkista. vähitellen koko punkskene avautui minulle. Uskon että tämän uuden levyn kanssa käy samoin (mielestäni myös Musen Black Holes And Revelations on tällainen levy, joka ei ekalla kuuntelukerralla ollut kummoinen, mutta lopulta olin aivan myyty).
Hieman sekava viesti, mutta niin on myös kirjoittaja.