Onhan nämä hienoja pelejä. Mestisjoukkueille ei niin hienoja, mutta ehkä sitä oman joukkueen sarjapaikkaa taas oppii arvostamaan näissä peleissä enemmän, ainakin pitempään sarjassa olleiden joukkueiden fanit. Näissä kahdessa sarjassa minun henkilökohtaiset suosikit aika selkeitä, JHT ja Hermes. Hermes kuitenkin kuuluu kiinostaviin mestisjoukkueisiin, ja lähetyksetkin timanttia. Peliitoilla taas verrattavissa kummatkin on minulle aika alhaalla. JHTlla saataisiin mielenkiintoisempi joukkue kun pöhinä käynnissä, ilmeisen hyvät lähetykset ja kalajoella kiinostava joukkue, yleisömääräkin varmaan sinne 700 nousisi(?). Tampereen alueen joukkueille en nää käyttöä Mestiksessä. Siellä kuitenkin kaksi liigaseuraa vie sen 95% faneista, joten LeKit, KooVeet ja Pyryt ei vaan saa tarpeeksi kannatusta paikallisesti, että se olisi hyväksi Mestikselle. Titaanit ja Peliitat (jos tippuu), olisi sitten vielä kiva saada LeKin ja konkka-Espoon tilalle vaikka. Nää on näitä, pitää varmaan joku JHTn kotipeli katsoa.
Ennustetaan kuitenkin.. Viime kerran, kun tämän muotoisia karsintoja pelattiin, ei suomari joukkueilla ollut valitettavasti mitään palaa.
Hermes - Koovee 4-0
Peliitat - JHT 4-2 (toivottavasti olen väärässä)