Koirat haukkuu ja karavaani...
Tuli vilkaistua tuolta YLE Areenasta tota United - TuTo peliä. Tosta kun pitäisi heittää yleisöarvio (muistaen että yläkatsomot on kiinni), niin jotain 700 veikkaisin itsekkin. Tietenkin jos clubipuolella on ollut selkeesti enemmän sakkia kuin vastapuolella ja aitioissa ollut paljon katsojia niin sitten ilmoitettu 1000 voisi jopa olla ehkä realismia.
Ja Espoo Divided sakki valloitti sitten tämänkin ketjun! Hurraa!!
Ainakin päätybaarissa ja clubi puolen ravintolapöydissä viihtyy paljon porukkaa, kun siellä saa nauttia alkoholia toisin kuin katsomossa ja ei tarvi nykyään kauheesti pöytiäkään varailla tietääkseni. Ravintoloihin mennee varmaankin 100-200 ihmistä melko helposti ja noiden näköesteettömien raflapaikkojen täyttöaste on ollut mielestäni aika hyvä.
Täytyy johonkin matsiin tulla toteamaan tilanne missä EU menee. Päätybaariin / ravintolaan ehkäpä, Jokipojat-matsi voisi olla ajankohta tälle.
Ompa hienoa että jossain arvostetaan historiaa, myös niitä ikävämpiä hetkiä.Tässä olisi Espoossa mahdollisuus näyttää lätkäkulttuuria kansoittamalla katsomot pulloilleen. Joensuussa ainakin on häppeninkiä kun Espoolaiset sinne ensikerran tulevat ja haavat revitään auki. LEGENDAT PALAAVAT KAUPUNKIIN - JOKIPOJAT JÄRJESTÄÄ RETROPELIN | Jokipojat edustus | Mestis
Aikaa on mennyt 24-vuotta edellisestä kohtaamisesta. Saatanpa olla myös 28.10.2016 paikalla.
Enää pitäisi tietää mikä on Espoo Divided ja ketä siihen kuuluu.
Itse pidän keskustelua yleisömääristä kaikille sallittuna, ei vain EU-henkisten yksinoikeutena. Varsinkin kun matsissa olleiden kommentit antavat ymmärtää, ettei matseissa väenpaljoutta eikä tunnelmaa ole. Pitkä matka mentävänä EU:lla on.
Eli JoKP vastaan Kiekko-Espoo uusintaa tuolloin ei tultaisi näkemään.
Kovin kiinnostunut tuo porukka tuntuu olevan kommentoimaan EU:ta ja Mestistä, mitkä eivät heidän mukaansa kiinnosta juuri ketään.Ja Espoo Divided sakki valloitti sitten tämänkin ketjun! Hurraa!!
Espoossa historia on vain rasite.Juuri näin.
Olisikin ollut nannaa, kun Espoo olisi kasannut omat 92-legendat kokoon ja tällä kohdanneet JoKP:n vastaavat.
Yhteistyössä kaksiosaisena Joensuussa ja Espoossa.
Tuli joskus katsottua sellainen jenkkiläinen dokkari jossa kaksi lukion jenkkifudisjengiä pelasi 20 vuoden jälkeen uusintaottelun. Olivat muistaakseni tapelleet osavaltion mestaruudesta ja matsista oli jäänyt toiselle osapuolelle paljon hampaankoloon. Oli ihan hauska dokakri kun ne ex-pelaajat otti tietenkin ihan tosissaan sen homman ja myös ne ex-cheerleaderitkin koittivat päästä edes jonkinlaiseen edustuskuntoon. Ja muistaakseni se matsi oli sitten ihan matsi eikä mikään ystävyysottelu. :DOlisikin ollut nannaa, kun Espoo olisi kasannut omat 92-legendat kokoon ja tällä kohdanneet JoKP:n vastaavat.
Joukkue pärjää kaukalossa, mutta miksi yleisö hylkää oman joukkueensa niin yht´äkkiä ja juuri nyt?
Veikkaan että romahdus ei ole vielä tässä, vaan tuosta häviää lisää 100-200 katsojaa.
Joukkue pärjää kaukalossa, mutta miksi yleisö hylkää oman joukkueensa niin yht´äkkiä ja juuri nyt?
No konkurssi väliin, jonkin verran ottaa aikaa saada kelattua uskottavuutta takaisin, eikä tuo lippujen hintojen nosto tähän paikkaan kyllä suoraan sanoen mikään erityisen hyvä veto ollut. Etenkin opiskelijoiden piletit ja varsinkin kausikortit ovat aivan ylihintaisia. Turha siitä on sen enempää kiukutella, liian kallis tuote yleensä vaan ei mene kaupaksi, piste.
Mestiksen matsiin MINUN mielestä pitäisi päästä 10 eurolla.
Minun käsittääkseni Vantaallakin pääsee yhä peliin 15 eurolla. Samoin Kokkolassa. Kokkolassa istumapaikanTässä yksi kommetti yleisömäärien vähentymiseen Mestksessä. Jääkiekkoliitto ja Ticcketmaster teki sopimuksen, joka nosti lippujen hintoja. Vantaalla 15 eurosta 18 euroon. Olen kuullut, et on vaikuttanut muillakin paikkakunnilla. Mestiksen matsiin MINUN mielestä pitäisi päästä 10 eurolla.