I am not Jesus
Jäsen
Jep ja ei taida edes kaapelilaajakaista riittää, vaan pitää olla juuri puhelinliittymä.VAIN Telian asiakkaille.
Jep ja ei taida edes kaapelilaajakaista riittää, vaan pitää olla juuri puhelinliittymä.VAIN Telian asiakkaille.
VAIN Telian asiakkaille.
Hinta vieläkin kalliimpi, kuin irtisanomani 32,95€, ja se sisälsi kaiken Katsomon tarjonnan. Nyt pitäisi siis hankkia Telian liittymä että saisi tuohon reilu 35€ hintaan.Telia tuli tänään ulos tällaisella palvelulla: Onko tässä vastaus kritiikkiin? Suomeen uusi suoratoistopalvelu
On siis mahdollista tilata vain Maikkarin urheilusisällöt koko Katsomo-pakettia halvemmalla hinnalla.
Tervetullut käänne, että jos haluaa katsoa urheilua niin maksaa urheilusta.
Minulla on kuitu ja siinä Telian liittymä. Kyllä se on kelvannut, ei ole puhelinliittymää vaadittu.Jep ja ei taida edes kaapelilaajakaista riittää, vaan pitää olla juuri puhelinliittymä.
Mestis tulee MTV Katsomosta aivan samalla tavalla kuin viime kaudella.Näyttääkö Leijonat TV pelkästään harjoitusottelut vai myös koko kauden pelit?
Niin, mutta jos ei halua maksaa siitä viittäkymppiä. Sen takia tässä muita vaihtoehtoja kyselen.Mestis tulee MTV Katsomosta aivan samalla tavalla kuin viime kaudella.
Kallista lystiähän se on, mutta ei sarja muualta näy. Onhan niitä toki kaikenlaisia piraattistriimejä, mutta saattaa lykkiä viruksia koneeseen. Leijona TV näyttää kiekon puolelta käsittääkseni alasarjojen pelejä sekä junnumatseja.Niin, mutta jos ei halua maksaa siitä viittäkymppiä. Sen takia tässä muita vaihtoehtoja kyselen.
Tätä tässä on itselleen hokenut ja kysynyt, et kannattaako Mestisjoukkueen takia maksaa sikasuurta maksua.Jokainen Mestiksen takia kanavapaketit tilaava lienee suht arvokas asiakas MTV:lle. TV-oikeudet ei maksa paljoa ja tuotannotkin on tehty aivan minimi budjetilla. Katsojia on vähemmän joten pienempi määrä asiakkaita määrää onko yksittäinen ottelutapahtuma voitollinen vai hyväntekeväisyyttä.
Isoa tason nostoa tuotannossa tai kunnon siivua seuroille kaipaisi, että ostoa voisi perustella itselleen näin Mestiksen seuraajana.
No kuinka iso osa tuosta 45 eurosta menee Mestisseuroille? Veikkaan, että joku 0.1 euroa kuukaudessa. Sen antaa seuralle jo yhden tarran tilaamalla per vuosi.Lähetysoikeudet maksaa ja onhan nuo suhteessa korkeita korotuksia.
Toisaalta: miten te kuvittelette, että laji, sarja tai oma seura kehittyy jos kannattajat tai muut kuluttajat eivät ole valmiita pistämään rahaa peliin?
Pitäisi saada parempia pelaajia ja valmentajia, mutta ei olla itse valmiita kuitenkaan maksamaan siitä mitään. Jos kaikki kannattajat aina ostaa halvimman mahdollisen lipun tai katseluoikeuden, niin sitten se seurakin joutuu ostamaan ne halvimmat mahdolliset pelaajat.
Lopulta seurat ovat iso hyötyjä televisioinnista, koska ihmiset haluavat katsoa pelejä ja maksaa siitä. Muutaman oluen tai lounaan hinnalla per kuukausi/per henkilö mahdollistetaan lätkän näyttäminen. Ensi kaudelle Mestiksen seurojen osuus TV-rahasta jopa nousee. Viime kaudella summa oli sen verran pieni, ettei tilitystä seuroille käytännössä tehty vaan sillä osalla maksettiin jotain vakuutuksia tms..
Eihän siitä mene senttiäkään? Telia on maksanut jo osuutensa mestikselle samoin liigalle. Sillä ei ole mitään merkitystä enää tässä kohtaa kuinka monta tilaajaa on, ne rahat menee telian pussiinNo kuinka iso osa tuosta 45 eurosta menee Mestisseuroille? Veikkaan, että joku 0.1 euroa kuukaudessa. Sen antaa seuralle jo yhden tarran tilaamalla per vuosi.
No kuinka iso osa tuosta 45 eurosta menee Mestisseuroille? Veikkaan, että joku 0.1 euroa kuukaudessa. Sen antaa seuralle jo yhden tarran tilaamalla per vuosi.
Ette kai te ole noin yksinkertaisia?Eihän siitä mene senttiäkään? Telia on maksanut jo osuutensa mestikselle samoin liigalle. Sillä ei ole mitään merkitystä enää tässä kohtaa kuinka monta tilaajaa on, ne rahat menee telian pussiin
Poimijan täytyy ymmärtää siinä kohtaa että tuotteen hinta/laatu suhde ei ole kohdillaanEtte kai te ole noin yksinkertaisia?
Jos mä ostan mansikoita poimijalta 10€/kilo ja joudun myymään niitä mun kojusta hintaan 8€/kilo ja maksamaan samalla verot, niin kauanko mulla on koju?
Mitäs sille poimijalle ja meidän liikesuhteelle sitten tapahtuu?
Totta kai nämä asiat linkittyvät toisiinsa. Mitä paremmin tv-tuote vetää, sen parempaa korvausta siitä maksetaan myös seuralle. Jos jengi rottailee laittomien streamien kanssa, niin se on välillisesti sama kuin kusisi sen oman seuran toimiston postiluukusta sisään.
En mä näe asiaa lainkaan noin. Eikä asia ole noin niin kuin esität. Telia/Maikkari hinnoittelee Mestiksen seuraamisen aivan yli. Katsotaan kuseeko ne itse omille nilkoilleen.Ette kai te ole noin yksinkertaisia?
Jos mä ostan mansikoita poimijalta 10€/kilo ja joudun myymään niitä mun kojusta hintaan 8€/kilo ja maksamaan samalla verot, niin kauanko mulla on koju?
Mitäs sille poimijalle ja meidän liikesuhteelle sitten tapahtuu?
Totta kai nämä asiat linkittyvät toisiinsa. Mitä paremmin tv-tuote vetää, sen parempaa korvausta siitä maksetaan myös seuralle. Jos jengi rottailee laittomien streamien kanssa, niin se on välillisesti sama kuin kusisi sen oman seuran toimiston postiluukusta sisään.
Mestiksen tv-raha, joka on toki edelleen pieni, nousi prosentuaalisesti kuitenkin ihan kivasti tälle kaudelle. Enemmänkin on kyse isosta kuvasta. Jokainen euro lajin pariin tekee lajille hyvää. Jos ne rahat menee muualle, niin lajikaan ei voi niin hyvin.En mä näe asiaa lainkaan noin. Eikä asia ole noin niin kuin esität. Telia/Maikkari hinnoittelee Mestiksen seuraamisen aivan yli. Katsotaan kuseeko ne itse omille nilkoilleen.
Todennäköisesti luottavat, että koska Jokerit pelaa Mestistä, voivat rokottaa Mestiksen seuraamisesta, koska Jokereiden fanipohja on niin laaja ja uskollinen, että maksavat melkein mitä vaan nähdäkseen rakkaan seuransa pelit. Niin mullekin varmaan käy tässä.
Oon miettinyt samaa, että eikö esim. Mestiksen organisaationa kannattaisi ottaa niin sanottu yrittäjän riski ja tuottaa TV-lähetykset itse. Ainakin oma vaikutelma viime kauden lähetyksistä oli, että lähetykset on tehty niin pienellä orkesterilla, että kovin montaa katsojaa ei tarvita, että lähetysten teko kannattaa.Miltäs kuulostais jos jokainen sais ostaa omalta jengiltään ottelu/kausipaketin? Joku leijona tv:n tyylinen toimija tekee lähetykset ja seura myy ottelunsa/kausipaketin ja siitä menee neuvoteltujen prosenttien mukaan rahajako? Hinta olisi varmaan enempi kohdillaan jos ei tarttisi maksaa telian/maikkarin sikariportaan roistoille ylimääräistä.
Periaatteessa samaa mieltä ja ymmärrän pointin. Ainakin itselleni kuitenkin jää maku, että hankin kanavapaketin Kiekko-Poikien pelejä varten mutta todellisuudessa maksan ihan muusta, kuten Liigan, mestarien liigan yms. yms. TV-oikeuksista ja tuotannoista.Lähetysoikeudet maksaa ja onhan nuo suhteessa korkeita korotuksia.
Toisaalta: miten te kuvittelette, että laji, sarja tai oma seura kehittyy jos kannattajat tai muut kuluttajat eivät ole valmiita pistämään rahaa peliin?
Pitäisi saada parempia pelaajia ja valmentajia, mutta ei olla itse valmiita kuitenkaan maksamaan siitä mitään. Jos kaikki kannattajat aina ostaa halvimman mahdollisen lipun tai katseluoikeuden, niin sitten se seurakin joutuu ostamaan ne halvimmat mahdolliset pelaajat.
Lopulta seurat ovat iso hyötyjä televisioinnista, koska ihmiset haluavat katsoa pelejä ja maksaa siitä. Muutaman oluen tai lounaan hinnalla per kuukausi/per henkilö mahdollistetaan lätkän näyttäminen. Ensi kaudelle Mestiksen seurojen osuus TV-rahasta jopa nousee. Viime kaudella summa oli sen verran pieni, ettei tilitystä seuroille käytännössä tehty vaan sillä osalla maksettiin jotain vakuutuksia tms..