Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Luultavasti seuraavat pari kuukautta jossain pimeässä huoneessa erittäin vittuuntuneena ja täydessä mediahiljaisuudessa.Mutta missä on Elton?
Luultavasti seuraavat pari kuukautta jossain pimeässä huoneessa erittäin vittuuntuneena ja täydessä mediahiljaisuudessa.Mutta missä on Elton?
Itse 2010 Parolassa finaalien aikaan palveluksessa ollessani sivelin jo klapeihin intin kenkälankkia kun sillä lähti aina kamiinakin niin mukavasti loimottamaan. Hyvin näytti syttyvän edelleen vaikka yhdeksän vuotta siinä kerkesi kuivumaan.Kai saunassa oli ja on yhä kauhea lakan käry, kun niitä puita on kuitenkin hiottu ja lakattu 13 vuotta putkeen ja vähintään se kolme kerrosta lakkaa per klapi? Ainakaan klapien määrästä ei jää kiinni.
Luceniuskin kuittas haastiksen aika ammattitaidolla.Petteri Nikkilä ei pysy pystyssä. Odotin, ettei tulisi lainkaan lavalle.
Taidetta myös mm.:taidetta. Se on SIELLÄ.
Ja kaiken lisäksi siellä heitellään kuittia joko Paajasen tai Jussi Jokisen orastavan pälvin suuntaan, kun puhutaan oikein kampailuvoitoista.5. Oheinen, viidennen matsin jälkeinen Kerhon Twitter-julkaisu. Huomaa sympaattinen kuva taustalla. :)
:DJa kaiken lisäksi siellä heitellään kuittia joko Paajasen tai Jussi Jokisen orastavan pälvin suuntaan, kun puhutaan oikein kampailuvoitoista.
Tuli tässä juhlahumussa mieleen, että nyt luultavasti kohta alkavat MM-kisat eivät tule värähtelemään meikäläisellä oikein millään taajuudella.
Tänäänkin on ollut aika suomuinen olo. Pennanen ja Lahti puhui aika saakelin väkeviä ja kauniita sanoja JOUKKUEESTA ja kerholaisuudesta. Meinasi mennä roska silmään.. ja vähän menikin.
Leimahtiko jokeripipo silleen kivasti?Pikkuisen se pistetahti tuosta marraskuun lopusta hiipui mutta tietäjäthän tämän tiesivät jo tuolloin. Noin muuten olen tässä miettinyt, kun meinaa jakaranda puskea kukkaan par'aikaa täälläpäin, että voiko sellaisella violettikukkaisella lämmittää vai tuleeko liikaa pienhiukkapäästöjä? Jokeripipolla päältä kuitenkin sytytän.
Tervetuloa!!En totta puhuen pahemmin pidä Pallokerhon maalibiisistä. Mutta lupaan luukuttaa sitä huoneessani kovalla äänentasolla, mikäli jenginne tämän taiston lopulta vie. Tarvitsetteko ylimääräistä klapien halkojaa? Mä osaan käsitellä kirvestä. Kannattaa varautua ottamaan ehdotukseni vastaan, nimittäin lauantaina voi olla lauteille hitosti tungosta. Hyvä Kerho!
Edelleen tervetuloa, samalla tehdään semmoset savulohet että kotiin et löydä/halua..:)En tietenkään saunaan tunge, mä olen ulkopuolisesta leiristä lähtöisin. Mutta joo, nyt on niille klapeille ja kirvesmiehelle käyttöä. Palveluksessanne, arvon oranssit. Halkojen tekeminen on muutenkin hauskaa. Muistakaa juoda saunassa, ettei tule nestehukkaa. Hämeenlinnan kaupungissa on tänä vuonna yhden asteen lämpimämpi kesä. Kade, sanoisinko. Onnittelut teille, torijuhlat kaiketi olivatkin jo, tunnelmasta tuskin oli puutetta.
Kuka se farkkusukkamies oli? Almari? .