vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
Torijuhlista on joku tai jotkut tehneet tutkintapyynnön poliisille.
Toivottavasti syyllinen löytyy
(vinkki: Markus Nenonen)
Torijuhlista on joku tai jotkut tehneet tutkintapyynnön poliisille.
Suomen perustuslaki 13 §:Torijuhlista on joku tai jotkut tehneet tutkintapyynnön poliisille.
Kaupunkiuutisista ainakin löytyy tarkempaa tietoa asiasta.
HPK:n mestaruusjuhlat saivat mielensäpahoittajan liikkeelle – juhlista on tehty tutkintapyyntö poliisille
Toivottavasti syyllinen löytyy
(vinkki: Markus Nenonen)
Vieläkö Hämeenlinnassa juhlitaan?
Tavallaan. Siirrettiin sauna Slovakiaan. Lämpenee!Vieläkö Hämeenlinnassa juhlitaan?
Erästä suomirockpumppua siteeraten:Vieläkö Hämeenlinnassa juhlitaan?
Sauna on tietysti päällä ainakin Pitsiturnaukseen saakka.Vieläkö Hämeenlinnassa juhlitaan?
Eilen oli saunavuoro taloyhtiön saunassa. Minulla oli juhlakunnossa - taas!Juuri eilen lämmitin mökin saunan juhlakuntoon - taas!
Eilen oli saunavuoro taloyhtiön saunassa. Minulla oli juhlakunnossa - taas!
Vieläkö Hämeenlinnassa juhlitaan?
Eilen oli saunavuoro taloyhtiön saunassa. Minulla oli juhlakunnossa - taas!
Onneksi sain. Kauheeta on kyllä pitää juhlakuntoa turhaan yllä.Saitko vai menikö juhlakunto "reisille" lopulta?
Olin näkevinäni eilen S-ketjun marketissa kinkatessani mestaruusjengin valokuvan pyyhkeeseen painettuna. Hikistä ahteria Miron naamaan... hmmm...Jokohan Fanituotteisiin sovitellaan uusia tuotteita vielä loppukesän ja syksyn mestaruussaunomiseen HPK- mestaruussaunan lämpömittari, HPK- mestaruussaunan sytykkeet, HPK- Mestaruussaunaklapit. Etenkin klapeistahan saa paikallisten ammattilaisten kanssa hyvän yhteistyön käyntiin. Mun mielestä olis ihan hieno tuparilahja viedä "Pennasen saunasetti" uuteen kotiin.
Eikö yleensä siihen pyyhkeeseen kuivata puhdasta ahteria?Olin näkevinäni eilen S-ketjun marketissa kinkatessani mestaruusjengin valokuvan pyyhkeeseen painettuna. Hikistä ahteria Miron naamaan... hmmm...
Joskus on tilanteita, joissa se hikinen ahterikin verhotaan pyyhkeeseen. Esim. suoraan löylyistä laiturille mennessä ei viitsi kävellä kivet paljaana.Eikö yleensä siihen pyyhkeeseen kuivata puhdasta ahteria?
No nyt! Isot propsit! Omana luottovarustuksenani on reissulla 80-vuotisjuhlakauden (2009-10) kaulaliina. Sitä en ole kertaakaan pessyt. :)Itse juuri kotiudun lapin reissulta. Oulussa piti mennen-tullen pysähtyä ihan tarkoituksella että sai siellä kulkea Kerhon lippis päässä. Mestaruussaunoja tuli jokunen testattua Tornionjoen molemmilla puolilla. Löytyi tynnyrisaunaa, savusaunaa, retkisaunaa ja savusaunaa. Kyllä HPK-lippis sai kokea kaikkea uutta ja mahtavaa. On nyt kyllä sen näköinenkin, ongelmana nyt että voiko tuota lippistä pestä ilman että momentum katoaa :)
Kyllä itte näkisin asian niin, että noita vehkeitä voi ihan hyvin pestä, kun mestaruuksia tulee näin solkenaan.
Että silleen...
Ollaanko porukalla luettu mestaruuskapteenin kotikaupunki väärin, kun on lähdetty kulttuurimatkalle Lappiin, eikä Loppiin?