Mestaruussauna!

  • 254 280
  • 922

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt on semmonen asetelma, et lauantaina on aika hyvä sauna lämpiämässä Rinkelinmäellä. Olkoon ne vaikka ennakkolöylyt.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
On tää 2000-luku hienoa aikaa, ei vuosikymmentä ilman mestaruussaunaa!
 
Viimeksi muokattu:

Hoitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vähän tarvii puita vielä Hämeenlinnan mestaruussauna, nyt siellä istutaan rinta rinnan ylimmällä lauteella molemmat. Kukaan ei tiedä missä ne viimeset löylyt heitetään
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
En totta puhuen pahemmin pidä Pallokerhon maalibiisistä. Mutta lupaan luukuttaa sitä huoneessani kovalla äänentasolla, mikäli jenginne tämän taiston lopulta vie. Tarvitsetteko ylimääräistä klapien halkojaa? Mä osaan käsitellä kirvestä. Kannattaa varautua ottamaan ehdotukseni vastaan, nimittäin lauantaina voi olla lauteille hitosti tungosta. Hyvä Kerho!

Myönnän rehellisesti, että itse olen fanittanut 2006 finaaleista lähtien teidän Patasydäntä: kohta "loppuun asti taistellaan, periksi ei anneta milloinkaan" vastaa hienosti myös tämän kauden Kerhoa.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
En tiedä ei sanoja ei mitään! Tänään juhlitaan! Kun Pendon soppari julkistettiin ja puhuttiin että tavoite on mestaruus 2020! En uskonut vaan pidin epäuskottavana tavoitteena! Mutta vittu meillä on mahdollisuus kahteen! Nyt saunotaan ja poltetaan 13 vuoden puut!

Ennenkaikkea tämä on mestaruus seuralle, ihan vitun monta omaa kasvattia.. Niitä mitä aikoinaan kaivattiin. Nyt niitä on ja ne on mestareita!

KIITOS KERHO!!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Varjagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat & Toronto Maple Leafs
Onnea HPK! Ansaittu ja toivottu mestaruus!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Rakastan teitä, aivan kaikkia! Itken vaan, ei tule mitään. Uskomatonta. Kiitos Kerho.
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Nyt voinee luvalla sanoa että Matkalla huipulle osa 2 on kuin onkin onnistunut projekti. Naureskelua se aiheutti palstalla mutta Kerho löi kaikille jauhot suuhun.

IHANAA SAATANA!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös