Mestaruussauna!

  • 254 505
  • 922

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Pistekeskiarvoja männäkausilta tiirailtuani tulin siihen tulokseen, että Kuninkaallisen PalloKerhon tämän hetkinen auringontarkka taktiikkahan näyttää suorastaan nerokkaalta. Keskimäärin tuo 1,67 pojoa/peli on oikeuttanut sijaan 5, ja sieltä pääsee kuitenkin nuori joukkue iskemään mukavasti suhteellisen puskista pari ensimmäistä pleijarijenkaa. Finaaleissa itseluottamus ja hurmio ovat sitten nousseet jo stratosfääriin ja Rahnasto-Turhapuro on tosiasia.

Jätän tämän vaan tähän.
 

Dragon's Den

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS
Todella isot ja vilpittömät onnittelut! Olette tämän ansainneet. Kiitos, että osoititte mestaruuden olevan mahdollinen pienelläkin budjetilla. Syvä kumarrus.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onnittelut Hämeenlinnaan. Omaan tajuntaan, jotenkin erikoisen tyylikkäästi viety mestaruus. Play-offeissa kolme isoa seuraa nurin. Ei ollut aivan samanlainen jytky kuin Ässien mestaruus muutama vuosi sitten, koska Pennasen HPK on ajoittain jo aiemmilla kausilla pelannut hienoa kiekkoa, mutta jonkunlainen yllätys tietysti.
 

muuttohaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Wasa Royals
Onnittelut Oransseille! Pakko arvostaa kun "rupusakki" pistää miljoonajengiä nekkuun. Lämmittää "Sport-kasvatti" Nessun voittomaali ja eritoten Fipon puolesta onnellinen. Olisin mielelläni nähnyt Soturin vielä kotkanutussa.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mä lähden nyt Mestaruussaunaan! Täällä Tirolin pääkaupungissa saunassa ei saa itse heittää löylyä, vaan kerran tunnissa tulee löylynheittäjä heittämään löylyä ja viuhtomaan pyyhkeen kanssa. Siellä on myös saunabaari, jonne aion kantaa roposiani vastineeksi tarjoilluista maltaisista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse kävin saunassa ennen jatkoerää, ja taisin vanhana pessimistinä todeta, että kyllähän ne Kärpät tämän silti vievät.

No niin ei käynyt. Mutta kai minä jotenkin uskoin sitä nimeltä mainitsematonta Kärppä-kannattajaa, joka totesi ensimmäisen finaalin jälkeen HPK:n voivan voittaa korkeintaan yhden ottelun, ja senkin vain, jos saavat pelata 30 minuuttia ylivoimaa. Ja sen oikean finaalin olleen Kärpät - HIFK...

No, ollaan kuitenkin rehellisiä, ja todetaan, että suuri osa Kärppä-kirjoittajista oli hyvin asiallisia läpi sarjan. Kiitos hienosta sarjasta. Nyt pomppi pienemmälle, mutta olisi hyvinkin voinut mennä toisinkin.
 

janitee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onnea HPK!!!!
Ansaitsette mestaruuden!! Loistavaa!
 

JakeTheGreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
YNWA
Hyvä HPK! Olen onnellinen, että juuri te saatte maistaa gloriaa!
 

Ralph

Jäsen
Harmi kun Telialla tai millään muullakaan ei ole kameroita ympäri hallia. Haluaisin nähdä kuvaa vaihtopenkiltä juuri siltä hetkeltä kun kiekko menee maaliin.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Nyt voinee luvalla sanoa että Matkalla huipulle osa 2 on kuin onkin onnistunut projekti. Naureskelua se aiheutti palstalla mutta Kerho löi kaikille jauhot suuhun.

IHANAA SAATANA!!!

Kyllä, melkosta. Olikos siinä, että viiden vuoden aikana ollaan joka kevät pudotuspeleissä ja voitetaan mestaruus :D
 

Anthero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Symp. Jukurit
Kyllä, melkosta. Olikos siinä, että viiden vuoden aikana ollaan joka kevät pudotuspeleissä ja voitetaan mestaruus :D
Näinhän se oli:

”HPK:n strategiana on olla suomalaisen jääkiekkokehityksen eturintamassa, kehittää peliä ja pelaajia, tehdä seurasta uskottava urheiluorganisaatio, pelata Liigan play-offeissa joka kevät ja voittaa Suomen mestaruus seuraavan viiden kauden kuluessa. Ensimmäisenä kautena tavoitteesta jäätiin, mutta uskomme, että olemme linjauksissamme oikealla tiellä, urheilukehitys jatkuu alkavalla kaudella Antti Pennasen johdolla.”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös