Mertarannan ”ammattitaito”?

  • 304 592
  • 1 924

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jaaha, onko Antero tänään IFK:n puolella kun ääni oli niin vaisu Ilveksen mennessä johtoon. No, onhan IFK toki pörrännyt sillai kivasti kuin Suomen maajoukkue mm-kisoissa parikytä vuotta sitten.

Palaute lähti välittömästi kun kuulin, että moottoriturpa selostaa.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sanoiko Mertsi, että Matias Mäkynen on kentällä?
Motin = Muuttin
Mäntykivi = Mäkynen

Suomi-Mertsi-Suomi -ääntämiskirja.

Taisi avauserässä myös todeta selostuksen lomassa Dykistä jotain: "Sebastian Dyk, joka on ollut taas melko hyvässä lennossa tällä kaudella."

Vittu mikä Antero.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Pitäiskö olla huolissaan? Jotain vialla. Yleensä noi pelaajat on ollut hallussa. (Ainoana asiana.) Nyt ei edes se.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pitäiskö olla huolissaan? Jotain vialla. Yleensä noi pelaajat on ollut hallussa. (Ainoana asiana.) Nyt ei edes se.
Joo siis oikeasti surullisintahan tässä on se, että Mertsi on ollut koko kauden huono ja kassalla, mutta kun se taso silti laskee lähes kierros kierrokselta. Nyt on jo ihan täyttä sekoilua.

Joku Saukkonen nyt on aina ollut huono.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Kyllähän Mertaranta on selvästi puolueellinen tänne Lahen suuntaan ja se vi.. ärsyttää täälläkin.

Pelaajat ja tarinat niiden takana menevät täysin sekaisin ja välillä tuntuu, että Mertsi jopa "valehtelee'" värittääkseen tarinaa. Uskon ja toivon, että se on vain lihamukin tuomaa hyvänlaatuista eteisväri(ky)nää satusedän arjessa.

Antero tajuaa pelistä yhtä paljon kun kiekkovanhemmat yleensä.You know pakki-pakki syöttö siihen vaan,enemmän vetoja ja kiekkoa maalille. Go with the flow. Älä purista liikaa mailaa Jonne.

Mertarannalla on ollut huikea ura koko Suomen kultakurkkuna,mutta joskus senkin uran on tultava päätökseen.
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En itsekkään välitä hirveästi Mertsistä liigaselostajana. Tosin ihmettelen kyllä kuinka huonosti täällä jollain asiat on kun pitää lähteä oikein palautetta laittamaan selostajasta :D

Pitäisi varmaan itsekkin aktivoitua palautteenantajana seuraavasti:

- Pienentäkää Turun kaukalo katsoja ystävällisemmäksi

- Laittakaa kamera Raumalla (?) keskelle katsomoa

- Lopettakaa lipunryöstö

- Lopettakaa brändin päälle kuseminen, my god.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
En itsekkään välitä hirveästi Mertsistä liigaselostajana. Tosin ihmettelen kyllä kuinka huonosti täällä jollain asiat on kun pitää lähteä oikein palautetta laittamaan selostajasta :D
Itseasiassa tästä olen täysin eri mieltä.

Luulen, että moni meistä on ostanut tuotteen nimeltä Liigapassi (tai mikä se nyt olikaan), joten maksavina asiakkaina myös oletan, että meillä on oikeus antaa palautetta tuotteesta,johon Mertsi olennaisena osana valitettavasti kuuluu.

Ja ei, en suostu laittamaan äänettömälle tai vaihtamaan kanavaa :) Haluan kuulla selostuksen silloin kun en hallille jostain syystä pääse. Jopa Mertsinkin,jos muuta mahkua ei ole.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Itseasiassa tästä olen täysin eri mieltä.

Luulen, että moni meistä on ostanut tuotteen nimeltä Liigapassi (tai mikä se nyt olikaan), joten maksavina asiakkaina myös oletan, että meillä on oikeus antaa palautetta tuotteesta,johon Mertsi olennaisena osana valitettavasti kuuluu.

Ja ei, en suostu laittamaan äänettömälle tai vaihtamaan kanavaa :) Haluan kuulla selostuksen silloin kun en hallille jostain syystä pääse. Jopa Mertsinkin,jos muuta mahkua ei ole.
Kyllä. Palautetta pitää ja kuuluu antaa ja siihen on kaikilla täysi oikeus. Itse jopa veikkaan, että jos vastaava määrä palautetta jostain vähemmän tunnetusta selostajasta tulvisi sisään, voisi jäädä "jatkosoppari" saamatta niinsanotusti. Mertsin kohdalla valitettavasti veikkaan, että mikään määrä palautetta ei häntä poista selostamosta, on "too big to fail" ja tästähän alkaisi kauhea soppa kun satunnaiskatsojat eivät enään kuule mertsiä Torstain subin lähetyksissä tai MM-kisoissa. Lehtien otsikot myös pällistelisivät asiaa aivan varmasti. Joten bottivastaukset "otamme kaiken palautteen huomioon" tulee olemaan tyytyminen, valitettavasti.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Minä lopetin talvella C More -tilauksen, kun meni vati nurin. Aspalle kerroin syyksi Mertarannan ja Saukkosen ammattitaidottomuuden. Ehkä ottavat lompakolla äänestämisen vakavammin kuin pelkän palautteen.

Nyt kevään lähestyessä tosin otin taas tilauksen, tällä kertaa Discoveryn puolelta, kun en malttanut olla playoffeja katsomatta, mutta ensi syksynä tuskin tilaan, jos nuo tunarit jatkavat selostajina.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Missä joukkueessa pelaa Muuuttin? Tietysti, niin sanotusti.
Samassa joukkueessa kuin se Shmooolts. Antsan mielstä kentällä ei ole maaleja vaan kiekko laitetaan AINA reppuun...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos mulla olis etälamautin ja siihen vain yksi lataus, odottaisin kärsivällisesti kaikki asiavirheet jne. Mutta heti, kun kuulen sanan ”kihautus”, here we go. Jos se on uran kohokohta, että keksii typeriä ilmaisuja, paikka on jossain muualla kuin selostamossa. Eilen tuokin piti jälleen möläyttää. Vitutti yli tunnin sen jälkeen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
My GOD mikä arvostuksen puute, missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus, arvostus. Mä kysyn, et montako peliä olette itse selostaneet.....


No joo, se Tami hassuttelusta. Olen jo pari vuotta ollut sitä mieltä, että Mertarannan aika on mennyt jo. On vaan niin saatanan raskasta kuunneltavaa.
Vituttaa aina kun selostaa Tapparan pelin, kotipeleissä se ei haittaa, kun itse on hallissa, mutta vieraspelit.
CHL finaalinkaan ei talosta näemmä löytynyt muita, vai mentiinkö tässä vanhoilla "meriiteillä".

Samalla tavalla vanhoilla meriiteillä ratsastaa Kusemakujalla yks lätkävaari. Se että 17.12.1971 oot Moskovassa painanu Neuvostoliiton reppuun 2+1 ja oot tehny 227 Maaottelussa 150 ( 105 ) pistettä aikakaudella jolloin kakkos syöttöä ei noteerattu tai oot luonu buumit Vaasaan, Ouluun to name a few ja oot pelannu / koutsannu 3 eri mantereella ei enään toimi.
 

Moukkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Calgary Flames
Itsellä Mertsi (ikävä kyllä) kuuluu silti nykyisten Liigaselostajien parempaan päähän. Hän kuitenkin yrittää pitää jonkinlaista tunnelmaa yllä. Pienet lapsukset selostuksen seassa ei haittaa ja kyllähän moiset Mäkyset laittaa hymyilyttämään.

En kaikkia selostajia tunne nimeltä, mutta nämä jotka yleensä selostaa esim. JYPin ja Sportin pelejä (vs. Ilves) osaavat jotenkin intonaatiollaan latistaa tunnelman.

ProMertsi
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikös mm-kisat ole siirtymässä pois maikkarilla, eli jäisköhän antsakin silloin eläkkeelle. Yle aikoina vielä jaksoi herraa kuunnella mm-kisoissa. Saa nähdä ovatko pleijareissa ykkösselostavat Saukkosen kanssa. Toivottavasti ei näin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eikös mm-kisat ole siirtymässä pois maikkarilla, eli jäisköhän antsakin silloin eläkkeelle. Yle aikoina vielä jaksoi herraa kuunnella mm-kisoissa. Saa nähdä ovatko pleijareissa ykkösselostavat Saukkosen kanssa. Toivottavasti ei näin.
Maikkari/C More näyttää vielä tämän ja ensi kevään kisat, sen jälkeen siirtyy pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös