Tämä on kyllä Saukkosen lausuntaa tämä AlmaaaariAlmaaari
Tämä on kyllä Saukkosen lausuntaa tämä AlmaaaariAlmaaari
Olis se kuitenkin kiva, että teksti tulisi samasta ohjelmasta kuin dialogi, ilman toistuvia käännösvirheitä.Selostaminen on kyllä siitä metka laji että vittuilua saat takuuvarmasti teet sen miten päin tahansa.
Itselle se on vähän kuin tekstitys, siinä se mukana kulkee mutta pääpointti on siellä tapahtumissa televisiossa.
Eikös kuitenkin aidon lätkäfanin tunnista siitä, että Mertarantaa ja Anssi Ritaria ei saa arvostaa, saati sitten kehua mistään.Selostaminen on kyllä siitä metka laji että vittuilua saat takuuvarmasti teet sen miten päin tahansa.
Juu, mutta ottaa se päähän jos sä katsot televisiosta Die Hardia ja siinä on Uuno muuttaa maalle tekstitys.Selostaminen on kyllä siitä metka laji että vittuilua saat takuuvarmasti teet sen miten päin tahansa.
Itselle se on vähän kuin tekstitys, siinä se mukana kulkee mutta pääpointti on siellä tapahtumissa televisiossa.
Ei. Mertaranta paska, koska ei jaksa valmistella matseja, vetää ne puolueellisesti ja ei tunne pelaajia eikä sääntöjä. Jos mun kuus vuotias vetää kaksi jälkimmäistä paremmin, niin kyseessä valtava vaje ammattitaidossa.Eikös kuitenkin aidon lätkäfanin tunnista siitä, että Mertarantaa ja Anssi Ritaria ei saa arvostaa, saati sitten kehua mistään.
Ja vastaavasti J-P Jalo on Jumalasta seuraava - ylöspäin.
Ja pyh. Ritari oli ihan laatuselostaja (tai on, en ole varma selostaako vielä jotain jossain). Ritari tietää lajista paljon ja oli aina hyvin valmistautunut otteluihin.Eikös kuitenkin aidon lätkäfanin tunnista siitä, että Mertarantaa ja Anssi Ritaria ei saa arvostaa, saati sitten kehua mistään.
Pesistä selostelee Ritari nykyään, kuten pari muutakin nykyistäkin liigaselostajaa esim. Eronen. Ja on kyllä ammattimies edeelleen, ehkä paras pesäpallon puolella.Ja pyh. Ritari oli ihan laatuselostaja (tai on, en ole varma selostaako vielä jotain jossain). Ritari tietää lajista paljon ja oli aina hyvin valmistautunut otteluihin.
Antsa on ihan eri luokassa, kun lajituntemus on vajavaista, otteluihin ei juurikaan enää kiinnosta valmistautua, eikä koko laji kiinnosta juurikaan, mutta pakko noita matseja on selostaa, kun saa niin hyvin siitä rahaa. Antsa tekee selostushommia ihan puhtaasti pelkästään rahan takia nykyään.
Sininen Suomi ja keltainen Ruotsi?Viisaammat saattavatkin jo pystyä päättelemään, kumpi joukkue on Suomen ja kumpi Ruotsin roolissa…
Itse taas tykkään puolueellisesta selostuksesta vaikka olisi omaa joukkuettani vastaan. Näen pelin silmilläni enkä korvilla.Ei jumalauta. Katson erätauko-ohjelmaa ja sielä pärähtääkin PEL-ILV maalikooste. Ilves pääsee vaaralliseen hyökkäykseen, niin Antsan ääni hädin tuskin kuuluu. Hetkonen! Pelicans saa kiekon ja pääsee 3v1 vastahyökkäykseen. Antsalla helvetinmoinen äänenkorotus ja maalin tullessa mies saa orgasmin.
Eikö tuota ukkoa oikeasti saada pois ainakin Pelsun peleistä (ja mieluusti Tepsin) Ei tuota selostusta voi kuunnella.
Mertsi on ihan ookoo, kunhan ei ole Pelicansin peleissä. Kyllä mä ite huomaan paitsiot jne, niin vaikka se selostaja olisi kassalla välillä, niin samapa tuo.Minä tykkään Mertarannan selostuksista.
Antsahan yleensä on räikeästi altavastaajan puolella jos kentällä ei ole Pelicansia tai Tapparaa.Tuo puolueellisuushöpinä vähän huvittaa. Pelicansin peleissä Mertaranta ei pysty pidättelemään puolueellisuuttaan. Se on samaan aikaan huvittavaa ja ärsyttävää.
Mutta muuten en kyllä ole huomannut mitään merkittävää puolueellisuutta ja sen sijaan olen huomannut, että jopa samoista peleistä kummankin joukkueen kannattajat pauhaavat Mertarannan olevan puolueellinen sille toiselle joukkueelle :D
Moni Ilveksen fani kirjoitti viime kaudella Mertarannan olevan Ilves-HIFK-pelissä HIFK:n puolella. Todellisuudessa mies hehkutti Ilveksen maaleja jopa enemmän. Kun Mertaranta selosti taannoin Ilves-Tappara-pelin, saatiin taas lukea, kuinka Mertaranta oli Tapparalle puolueellinen. Kuunteliko huutelijat, kun Ilves ratkaisi 6 sekuntia ennen loppua ja Mertaranta räjähti kuin armon vuonna -95? No ei nyt ihan, mutta melkein.
Mä en pidä Mertarannasta selostajana yhtään, mutta tähän on puututtava, koska tarkkaan olen kuunnellut monen monta miehen Liiga-selostusta ilman ennakkoasenteita ja selkeä puolueellisuus on läsnä vain Pelicansin peleissä.
Mertaranta on todella huono selostaja, joka ei ymmärrä jääkiekosta juuri mitään, eikä enää pysy pelissä yhtään mukana, lisäksi vääntelee ihan suomalaisiakin nimiä miten sattuu jne. Siinä on todelliset syyt, miksi saisi väistyä sivuun.
Juuri nämä samat jutut ärsyttävät itseäkin suunnattomasti. Nykyään niihin on alkanut oikeen keskittymään entistä enemmänAntsahan yleensä on räikeästi altavastaajan puolella jos kentällä ei ole Pelicansia tai Tapparaa.
Samat iänkaikkiset lausahdukset ja pelaajien nimien väärin lausuminen vuosi vuoden perään on vähintään yhtä ärsyttävää. Kaikki laukaukset eivät ole Vvvaaarralllisia matalia laukauksia,Petman ei ole Peeeeetman eikä Päivärinta Lähteenmäki.
Lisäksi ulkomaalaisten kansalaisuudet menevät lähes aina väärin,jenkki on antsan mielestä kanukki ja slovakki on tsekki jne. Lisäksi jos joku pelaaja on ollut puoli vuotta loukkaantuneena niin antsa kertoo miten tällä kaudella ei ihan ole ollut takavuosien vireessä kun ei ole pisteitä tullut.