Joo oli kyllä. Oli mulle eka minuutti tuota peliä niin selvästi olin itse ulkokehällä.Mertsi oli vain ajan hermoilla ja tuomarilinjan päällä. Tässä pelissä oo ollu mitään sääntöjä, joten linjanmukainen tuomio
Joo oli kyllä. Oli mulle eka minuutti tuota peliä niin selvästi olin itse ulkokehällä.Mertsi oli vain ajan hermoilla ja tuomarilinjan päällä. Tässä pelissä oo ollu mitään sääntöjä, joten linjanmukainen tuomio
Jostain syystä joillain vanhoilla ihmisillä on tarve "ruotsalaistaa" nimi, vaikka vakiintunut tapa on ääntää se kuin suomalaisittain. Tuus Mertsi ite selittään.Peeetman - ei mulla muuta.
Peeetman - ei mulla muuta.
Tää on siinä mielessä oikein, että huomenna on Kärpät-IFK."Voitto takaisi SaiPalle hyvät asemat, riippuen toki miten käy tänään IFK - Kärpät pelissä, ja etenkin miten siinä käy HUOMENNA"
Tää on siinä mielessä oikein, että huomenna on Kärpät-IFK.
Mertsin eläköityessä voisi järjestää tilaisuuden, jossa jokainen liigajengi antaa Mertsille lahjaksi pelipaidan. Joka joukkueesta selkään valitaan eniten päin helvettiä vedetty nimi, kuten SaiPan kohdalla Peeetman. Jos jostain joukkueesta ei löydy tällaista pelaajaa, niin sitten eniten keskenään sekoitetut pelaajat siten, että nimi ja pelinumero menevät ristiin.
Ei sillä logolla paidassakaan niin merkitystä ole...Kunhan on joku nimi jossain selässä.Jos jostain joukkueesta ei löydy tällaista pelaajaa, niin sitten eniten keskenään sekoitetut pelaajat siten, että nimi ja pelinumero menevät ristiin.
Sen se kyllä korjasi heti.Samuli Niinikoski pelasi ekassa erässä myös SaiPalla
Näin tuo Antsan osalta KooKoo-Sport ottelussa meni, sillä alkuun ääni raikas kotijoukkueen puolesta, mutta kas kummaa kun vierasjoukkue (Sport) teki maaleja ja kun ottelu näytti menevän Sportin voittoon, niin Mertarannan ääni alkoi vaimenemaan - oli kuin maansa myynyt....pilkka hintaan.Kyllä Mertarantaa kovasti harmitti noi Sport maalit !