Kyllä vain.Sanoiko Mertsi, että Matias Mäkynen on kentällä?
Motin = MuuttinSanoiko Mertsi, että Matias Mäkynen on kentällä?
Joo siis oikeasti surullisintahan tässä on se, että Mertsi on ollut koko kauden huono ja kassalla, mutta kun se taso silti laskee lähes kierros kierrokselta. Nyt on jo ihan täyttä sekoilua.Pitäiskö olla huolissaan? Jotain vialla. Yleensä noi pelaajat on ollut hallussa. (Ainoana asiana.) Nyt ei edes se.
Itseasiassa tästä olen täysin eri mieltä.En itsekkään välitä hirveästi Mertsistä liigaselostajana. Tosin ihmettelen kyllä kuinka huonosti täällä jollain asiat on kun pitää lähteä oikein palautetta laittamaan selostajasta :D
Kyllä. Palautetta pitää ja kuuluu antaa ja siihen on kaikilla täysi oikeus. Itse jopa veikkaan, että jos vastaava määrä palautetta jostain vähemmän tunnetusta selostajasta tulvisi sisään, voisi jäädä "jatkosoppari" saamatta niinsanotusti. Mertsin kohdalla valitettavasti veikkaan, että mikään määrä palautetta ei häntä poista selostamosta, on "too big to fail" ja tästähän alkaisi kauhea soppa kun satunnaiskatsojat eivät enään kuule mertsiä Torstain subin lähetyksissä tai MM-kisoissa. Lehtien otsikot myös pällistelisivät asiaa aivan varmasti. Joten bottivastaukset "otamme kaiken palautteen huomioon" tulee olemaan tyytyminen, valitettavasti.Itseasiassa tästä olen täysin eri mieltä.
Luulen, että moni meistä on ostanut tuotteen nimeltä Liigapassi (tai mikä se nyt olikaan), joten maksavina asiakkaina myös oletan, että meillä on oikeus antaa palautetta tuotteesta,johon Mertsi olennaisena osana valitettavasti kuuluu.
Ja ei, en suostu laittamaan äänettömälle tai vaihtamaan kanavaa :) Haluan kuulla selostuksen silloin kun en hallille jostain syystä pääse. Jopa Mertsinkin,jos muuta mahkua ei ole.
Samassa joukkueessa kuin se Shmooolts. Antsan mielstä kentällä ei ole maaleja vaan kiekko laitetaan AINA reppuun...Missä joukkueessa pelaa Muuuttin? Tietysti, niin sanotusti.
Maikkari/C More näyttää vielä tämän ja ensi kevään kisat, sen jälkeen siirtyy pois.Eikös mm-kisat ole siirtymässä pois maikkarilla, eli jäisköhän antsakin silloin eläkkeelle. Yle aikoina vielä jaksoi herraa kuunnella mm-kisoissa. Saa nähdä ovatko pleijareissa ykkösselostavat Saukkosen kanssa. Toivottavasti ei näin.
Mertsi tarkoitti tietysti Leijona-legenda Ville Koistista. Katsojan tyhmyyttä, kun ei osaa tulkita selostusta oikein.Mertsi sekoili jo ennenkun peli ehti edes alkaa...tiesittekö että Ville Varakas on Ilves kasvatti? Juu en tiennyt minäkään. Vaaaaaaaaarallista.