Vuoden päästä alkaa napsumaan 20 vuotta täyteen tällä palstalla aika monella, itselläkin. Joillakin taisi olla jo edellisestä foorumista historiaa.
Kaikki nää Z-sukupolven kirjoittajat eivät olleet silloin edes syntyneet. Ollaan me aikoihin eletty. En olisi uksonut että tulisi 20v täällä täyteen, tai ei se vielä täynnä olekaan, vasta just ja just täysikäiset 18½ vuotta.
Pitkä aika. Jos olisin saanut skidin kun kirjauduin tänne se olisi jo aikuinen, jos olisin hankkinut koiran se olisi jo kuollut.
Reipas 13 vuotta siinä meni, että tuli 7000 viestiä kasaan. Olisihan sitä silloin 14-vuotiaana voinut valita viisaamminkin, niin olisi saanut tännekin käytetyllä ajalla tehtyä jotain oikeasti hyödyllistä. Nyt on jo liian myöhäistä.
Minusta keskustelupalstan rikkaus on monenlainen keskustelu. Tämä johtuu mitä ilmeisemmin siitä, että olen maailmaan avoimemmin ja suvaitsevaisemmin suhtautuva ihminen.Tälläiset tarinat hienojen nimimerkkien muisteloimina antavat perspektiiviä siihen, kuinka hienossa seurassa olen. Tottakai joukkoon mahtuu myös niitä, jotka mittaavat elämää markkina-arvona tai niitä, joiden anti on lähinnä metakeskustelua. Mutta enemmistö on onneksi nyt lainaamieni nimimerkkien kaltaisia asiallisia nimimerkkejä, joiden ansiosta palstalla viihtyy päivästä ja viikosta toiseen.
Ja offtopic kuitataan tällä, tsori offtopic.
Minusta keskustelupalstan rikkaus on monenlainen keskustelu. Tämä johtuu mitä ilmeisemmin siitä, että olen maailmaan avoimemmin ja suvaitsevaisemmin suhtautuva ihminen.
Toki päiväkirjamainen tajunnanvirta liian useissa ketjuissa on häiritsevää, etenkin kun päiväkirjakirjoittamiselle olisi oma ketjunsakin.
Tämä on viesti numero 9231. En juhli.
Lukemalla sen viestisi.Samaa mieltä ja nyt heräsikin kysymys, että miten viestistäni sai sen käsityksen, etten arvosta monenlaista ja rikasta keskustelua?
Kiitos vastauksestasi, mennään näillä eteenpäin.Lukemalla sen viestisi.
Nostamalla ylös viestityyppi, jollaista arvostat ja samaan hengvetoon kertomalla millaista et arvosta. Ja kertomalla lopuksi, että onneksi näitä ensin mainittuja viestityyppejä on palstalla paljon, jonka vuoksi palstalla viihtyy.
Tämä on viesti 9232. En juhli.
Ensimmäinen viesti!
Liityn @M10 seuraan 10 000 viestiä kirjoittaneiden joukkoon. Tuli tarkistettua kuinka lähellä tuo merkkipaalu on ja tällä se menee rikki.