Merkkipaaluviestit

  • 236 649
  • 2 639

Glove

Jäsen
Viestitien 1-2000 kirjoittamiseen meni 14 vuotta. Viesteihin 2001-3000 kolme kuukautta. Olen varmaankin herännyt jostain horroksesta.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
1000 asiaviestiä täynnä vain reilut seitsemän vuotta rekisteröitymisestä. Tähän on hyvä lopettaa, kiitos.

Vai jatkanko sittenkin nöyrästi harjoittelemista kohti entistä laadukkaampaa sisällöntuotantoa? Kyllä, tehdäänpä mieluummin niin.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
1000 asiaviestiä täynnä vain reilut seitsemän vuotta rekisteröitymisestä. Tähän on hyvä lopettaa, kiitos.

Vai jatkanko sittenkin nöyrästi harjoittelemista kohti entistä laadukkaampaa sisällöntuotantoa? Kyllä, tehdäänpä mieluummin niin.
Johan pelästyin. Mutta joo, jatkapa vaan, ja odottelen mielenkiinnolla niitä uudistuksia otteluraportteihisi, joita lupailit. Paljon olet töitä tehnyt, ja nyt jos vielä taso nousee entisestään, niin tosiaan lakki-lepo-lakki-päästä!
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Uskokaa tai älkää, tässä on viestini n:o 10 000. Enimmäkseen viestini ovat tulleet musaketjuista ja sanapeleistä. Täytynee siirtyä seuraavan kymppitonnin aikana enemmän kommentoimaan myös jääkiekkoa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Uskokaa tai älkää, tässä on viestini n:o 10 000. Enimmäkseen viestini ovat tulleet musaketjuista ja sanapeleistä. Täytynee siirtyä seuraavan kymppitonnin aikana enemmän kommentoimaan myös jääkiekkoa.

You're doing just fine!

Diggaan siitä että joku lähinnä osallistuu ei-keskustelevaisesti.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
You're doing just fine!

Diggaan siitä että joku lähinnä osallistuu ei-keskustelevaisesti.

Kyllähän @Redrose n viestit esim. sanapeliketjuihin ovat kuitenkin interaktiivista kanssakäymistä, vaikka ei siinä suoranaisesti keskustellakaan. Ja kanssakäyminen toisten ihmisten kanssa, vaikka vaan sanapelimuodossa interaktiivisesti, vähentää halua tehdä silmitöntä väkivaltaa. Joten sanapeliketjut kyllä ansaitsevat paikkansa tällä palstalla ja ovat ehkä liian aliarvostettuja.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jäsenyys kestänyt täällä 229 päivää ja tämä on viestini numero 2400. Tämä tekee siis keskimäärin 10.48 viestiä päivässä.

Kiitos, kuittaus ja torille!
 
2500! Paskan jauhamista jo vuodesta 2007 alkaen. Vanhoina hyvinä aikoina kirjoittelu oli aktiivisempaa, kuin mitä se on nykyään. Pitkiäkin taukoja on tullut monta tässä välissä. Silti sitä yllättyy, kun katsoo että viestejä on noinkin paljon.. Jossain välissä ihan mielenkiinnosta on katsottava kirjoitushistoriaa ja lähinnä sitä, että kuinka paljon on tullut kirjoitettua jääkiekosta. Varmaan sitten ihan riittävästi, kun modet on jaksanut minua täällä katsella nämä kaikki vuodet!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näköjään 9 000 viestiä mennyt rikki jossain kohtaa. Hetken jaksoin tuota rajapyykkiä kytätä mutta sitten gonahdin. Saa nähdä kauanko menee 10 000 aikaa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Käyttäjä @Zoidberg sai juuri 5000 viestiä täyteen. Jatkoaika onnittelee.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä on 6900. viestini Jatkoajan keskustelupalstalle. Se on hieno lukema mielestäni ja komea 7000. viestin rajapyykki on enää 100 viestin päässä. Paljon olen jo muihin ketjuihin kirjoittanut siitä mitä olen saanut keskustelupalstalta ja mitä se minulle merkitsee joten jätän nyt puheet pitämättä.

Kun en jaksa toistaa niitä samoja asioita tällä kertaa. Vaikka samojen asioiden toistaminen viesteissäni on kyllä varmaan jonkinlainen tavaramerkkini. Viimeksi syyllistyin siihen tänään.

Minulle tämä on ehkä ennen kaikkea nykyään omien ajatuksieni ja tunteideni purkupaikka ja paikka josta saan tukea, apua sekä seuraakin. Kiva jos joku jaksaa viestejäni lukeakin.

Ja ensi vuoden elokuussa, tarkalleen ottaen 29.päivä tulee kuluneeksi tasan 15 vuotta kun sain kirjoitusoikeudet tälle palstalle. Silloin varmasti viimeistään kirjoittelen siitä mitä Jatkoajan keskustelupalsta minun mielestäni on, mitä se on minulle merkinnyt ja mitä minä olen saanu tästä kaikesta. Silloin tulee isoja sanoja.
 

444

Jäsen
Viesti numero 7366 tulee tässä! Älkää toki kaikki taputtako samaan aikaan, perhosefekti käynnistää tsunamin Australiassa. Tykkäyksiäkin mairittelevat 3724 kpl, mikä ainakin itseäni ihmetyttää suuresti. Mutta suhdeluku on vallan mainio 0,50556611.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ensimmäiset 100 viestiä kasassa nyt. Melkein 7 kuukautta meni aikaa.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
1996 viestiä kasassa!

En jaksanut spämmätä neljää viestiä että olisin saanut komean tasaluvun vaan nostan lakkini, avaan oluen ja nautin tästä hetkestä.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ahkeraa työtä, Dolis, mutta olet vielä hieman jäljessä meikäläisen tahdista. Olet muuten tuossa tuokiossa Jatkoajan eniten tykkäyksiä saanut nimimerkki. Edelläsi pyyhältää enää agentti Roger Moore. Olet melkoinen epeli.

Kappas perkele. Kehtaisikohan tämän mahdollisesti toteutuvan meriitin lisätä jo ennestään vakuuttavaan CV-listaukseeni? Jos siis olisin uusia tuulia hakemassa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös