Merkkipaaluviestit

  • 236 111
  • 2 637

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Käyttäjä @Zoidberg sai juuri 6000 viestiä täyteen. Jatkoaika onnittelee.
 

Eskelarit

Jäsen
9,5 vuotta ja tämä on viesti 2000! Alkuun viestejä tuli paljon, lähinnä spämmiä otteluseurantaketjuihin ja Peliluolaan. Nykyään ei oikeastaan mitään fiksua sanottavaa ole, joten viestien kirjoitustahti on hidastunut huomattavasti. Saa nähdä, tuleeko 3000 täyteen koskaan. Olisi kyllä komiaa, jos jostain näkisi kirjoitetut viestit / vuosi.

Siirryn takaisin takavasemmalle juhlimaan 2000. viestiä, vappua ja seuraamaan muiden keskustelua, keep up the good work!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää tuun kirjottaan tähän ketjuun sitten vuonna 2026 kun olen kirjoittanut ensmääsen asiaviestini.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Viesti numero 800. Eihän siihen nyt niin kauan mennyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt ollaan puolimatkassa kohden kymmentätuhatta viestiä. Tästä on hyvä jatkaa... Katsotaan mihin se johtaa.
 
Tässä se nyt tulee sitten, vihdoin ja viimein uusi tuhatluku. Jokainen viesti tunnetusti pelkkää asiaa, ainakin olen aina siihen pyrkinyt. Maagiseen rajaan matkaa on siis vielä pari tuhatta viestiä. Kyllähän se täytyy saavuttaa. Hyvät palstatoverit:

3000!
 
3100. Alle neljään päivään olen kirjoittanut sata viestiä, kun viime perjantaina sain tuon kolme tonnia täyteen. Ja tiedättehän te, jokainen viesti pelkkää asiaa. Lasse Kukkosellekin toivotin hyviä eläkepäiviä! Olen tyytyväinen tahtiin, tiedostaen kuitenkin samalla että tahti tulee jonkun verran tästä hiipumaan. Tavoite eli viisi tonnia on ja pysyy.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ihan sattumoisin huomasin, että viestejä on nyt 2001 eli parituhatta viestiä on tullut tänne lähetettyä. Hyvä minä.

Viestittelyyn mahtuu niin hyviä keskusteluja kuin myös sitten niitä vähemmän hyviä. Toivottavasti ette ole saaneet isoja traumoja minun mielipiteistä tai inttämisestä.

Viesti numero 3000. Are you ready?!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
3000 nyt täyteen, rapiat 18 vuoden tulos. Ei häävi määrä, eikä laatu. Eiköhän tämä ollut tässä.
18 vuotta jos kirjoittaa jatkoaikaan ja säilyttää jonkinlaisen kosketuksen normaaliin elämään, niin ei voi kun hattua nostaa.
 

Glove

Jäsen
Näkikös jostain millä päivämäärällä on liittynyt tänne? 15 vuotta pitäsi tulla täyteen jos ei ole vielä tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös