Merkkipaaluviestit

  • 236 237
  • 2 637

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomen suosituimman ynnä suurimman lätkäfoorumin ykköspalli tykkäyksissä ei voi olla mikään täyspaska lisäys ansioluetteloon. Olet kerännyt arvostusta ja tykkäyksiä todella runsaasti, reippaalla tahdilla. Luovuin teikäläisen ohittamiseen liittyvistä ajatuksista jo hyvä tovi sitten, heh.

No, kuten olen joskus aikaisemminkin jo sanonut, niin en minä tänne tykkäyksiä ole tullut hakemaan. Kiva juttu, mutta ei kuitenkaan hetkauta suuntaan taikka toiseen arvostustani niihin kirjoittajiin joita arvostan, vaikka tykkäykset näyttäisivät joillakin nollaa. Mielestäni täällä on monta, monta ja monta kirjoittajaa jotka voidaan "arvostaa" minun yläpuolelleni.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kappas perkele. Kehtaisikohan tämän mahdollisesti toteutuvan meriitin lisätä jo ennestään vakuuttavaan CV-listaukseeni? Jos siis olisin uusia tuulia hakemassa!

Lähde nyt ajoissa rientämään politiikan kentälle, kiertämään tupailtoja vaikuttaen.
Eduskuntavaaleihin pitää valmentua ajoissa, vaikka kuinka on tykkääjiä valmiiksi valtakunta pullollaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lähde nyt ajoissa rientämään politiikan kentälle, kiertämään tupailtoja vaikuttaen.
Eduskuntavaaleihin pitää valmentua ajoissa, vaikka kuinka on tykkääjiä valmiiksi valtakunta pullollaan.

Olen vähän huono noissa puoluehommissa kun pitäisi vetää yhtä köyttä joukkueena, mutta jos Suomeen joskus rekrytoidaan diktaattoria, niin lupaan lähteä ehdolle ja valmistaudun siihen hommaan henkisesti jokainen päivä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tämä on tänne Jatkoajan keskustelupalstalle viestini numero 6962. Eli 38 viestin päässä on 7000. viestini. Saan hyvin todennäköisesti 7000. viestiä täyteen samana vuonna kuin on nimimerkkini juhlavuosi.

Siitä hetkestä kun olen saanut kirjoitusoikeudet tänne palstalle niin tulee kuluneeksi tänä vuonna tasan 15 vuotta. Tarkalleen tuo päivä on 29. elokuuta.

Eli nyt jo etukäteen pientä rummutusta ja sitten palataan astialle kun tulee 7000. viestiäni täyteen ja kun nimimerkkini täyttää tuon 15 vuotta.
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
3000
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
*rumpujen pärinää*

Arvaatteko mitä? Tämä on minun viestini nro. 10 000 jatkoaikaan! Kymppitonni täyteen! Tätä kelpaa jo juhlia :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
No niin, tässä se nyt tulee. Viestini numero 7000. tälle keskustelupalstalle. Tämän viestimäärän kirjoittamiseen tarvittiin tosiaan melkein 15 vuotta sillä tosiaan, tämä on myös nimimerkkini merkkivuosi. Ja jos jätetäänkin se juhlakirjoitus sinne elokuulle kun tuo 15 vuotta tulee täyteen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vuoden päästä alkaa napsumaan 20 vuotta täyteen tällä palstalla aika monella, itselläkin. Joillakin taisi olla jo edellisestä foorumista historiaa.
Kaikki nää Z-sukupolven kirjoittajat eivät olleet silloin edes syntyneet. Ollaan me aikoihin eletty. En olisi uksonut että tulisi 20v täällä täyteen, tai ei se vielä täynnä olekaan, vasta just ja just täysikäiset 18½ vuotta.

Pitkä aika. Jos olisin saanut skidin kun kirjauduin tänne se olisi jo aikuinen, jos olisin hankkinut koiran se olisi jo kuollut.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Neljätuhattaneljäsataaneljäkymmentäneljä.... Eipä minulla muuta. Kun tämä raja on nyt (työllä) saavutettu niin voinkin käydä nukkumaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Reipas 13 vuotta siinä meni, että tuli 7000 viestiä kasaan. Olisihan sitä silloin 14-vuotiaana voinut valita viisaamminkin, niin olisi saanut tännekin käytetyllä ajalla tehtyä jotain oikeasti hyödyllistä. Nyt on jo liian myöhäistä.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Itselläkin paukkui 6000 tuossa pari päivää sitten.

Vuonna 2001 itse tein tuon kohtalokkaan valinnan liittyä tänne, Moderaattorit vielä vittuilivat heti kättelyssä, luulot pois. Ei tänne ihan kuka tahansa päässyt kirjoittelemaan, oli sheriffit ovella ja tiukka seula.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vuoden päästä alkaa napsumaan 20 vuotta täyteen tällä palstalla aika monella, itselläkin. Joillakin taisi olla jo edellisestä foorumista historiaa.
Kaikki nää Z-sukupolven kirjoittajat eivät olleet silloin edes syntyneet. Ollaan me aikoihin eletty. En olisi uksonut että tulisi 20v täällä täyteen, tai ei se vielä täynnä olekaan, vasta just ja just täysikäiset 18½ vuotta.

Pitkä aika. Jos olisin saanut skidin kun kirjauduin tänne se olisi jo aikuinen, jos olisin hankkinut koiran se olisi jo kuollut.
Reipas 13 vuotta siinä meni, että tuli 7000 viestiä kasaan. Olisihan sitä silloin 14-vuotiaana voinut valita viisaamminkin, niin olisi saanut tännekin käytetyllä ajalla tehtyä jotain oikeasti hyödyllistä. Nyt on jo liian myöhäistä.

Tälläiset tarinat hienojen nimimerkkien muisteloimina antavat perspektiiviä siihen, kuinka hienossa seurassa olen. Tottakai joukkoon mahtuu myös niitä, jotka mittaavat elämää markkina-arvona tai niitä, joiden anti on lähinnä metakeskustelua. Mutta enemmistö on onneksi nyt lainaamieni nimimerkkien kaltaisia asiallisia nimimerkkejä, joiden ansiosta palstalla viihtyy päivästä ja viikosta toiseen.

Ja offtopic kuitataan tällä, tsori offtopic.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tälläiset tarinat hienojen nimimerkkien muisteloimina antavat perspektiiviä siihen, kuinka hienossa seurassa olen. Tottakai joukkoon mahtuu myös niitä, jotka mittaavat elämää markkina-arvona tai niitä, joiden anti on lähinnä metakeskustelua. Mutta enemmistö on onneksi nyt lainaamieni nimimerkkien kaltaisia asiallisia nimimerkkejä, joiden ansiosta palstalla viihtyy päivästä ja viikosta toiseen.

Ja offtopic kuitataan tällä, tsori offtopic.
Minusta keskustelupalstan rikkaus on monenlainen keskustelu. Tämä johtuu mitä ilmeisemmin siitä, että olen maailmaan avoimemmin ja suvaitsevaisemmin suhtautuva ihminen.

Toki päiväkirjamainen tajunnanvirta liian useissa ketjuissa on häiritsevää, etenkin kun päiväkirjakirjoittamiselle olisi oma ketjunsakin.

Tämä on viesti numero 9231. En juhli.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minusta keskustelupalstan rikkaus on monenlainen keskustelu. Tämä johtuu mitä ilmeisemmin siitä, että olen maailmaan avoimemmin ja suvaitsevaisemmin suhtautuva ihminen.

Toki päiväkirjamainen tajunnanvirta liian useissa ketjuissa on häiritsevää, etenkin kun päiväkirjakirjoittamiselle olisi oma ketjunsakin.

Tämä on viesti numero 9231. En juhli.

Samaa mieltä ja nyt heräsikin kysymys, että miten viestistäni sai sen käsityksen, etten arvosta monenlaista ja rikasta keskustelua?

Tämä on viesti numero 3813 ja mahdollisesti viikonloppuna pienet bileet sen kunniaksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Samaa mieltä ja nyt heräsikin kysymys, että miten viestistäni sai sen käsityksen, etten arvosta monenlaista ja rikasta keskustelua?
Lukemalla sen viestisi.

Nostamalla ylös viestityyppi, jollaista arvostat ja samaan hengvetoon kertomalla millaista et arvosta. Ja kertomalla lopuksi, että onneksi näitä ensin mainittuja viestityyppejä on palstalla paljon, jonka vuoksi palstalla viihtyy.

Tämä on viesti 9232. En juhli.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lukemalla sen viestisi.

Nostamalla ylös viestityyppi, jollaista arvostat ja samaan hengvetoon kertomalla millaista et arvosta. Ja kertomalla lopuksi, että onneksi näitä ensin mainittuja viestityyppejä on palstalla paljon, jonka vuoksi palstalla viihtyy.

Tämä on viesti 9232. En juhli.
Kiitos vastauksestasi, mennään näillä eteenpäin.

Tämä on viesti 3814 ja juhlitaan ensin tuon viestin 3813 juhlat alta pois
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä on viesti #4001 ja ensimmäinen turha viesti. Laatua, sitä tuon palstalle. Jatketaan asialinjalla ja jätetään turhat ja tyhjänpäiväiset onlinerit muille kirjoittajille. Eteenpäin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
#6000! Paljon on palsta muuttunut 16 vuodessa.
 

M10

Jäsen
10 000.

Taisi ensimmäiset 8000 tulla jo joskus 10 vuotta sitten. Sen jälkeen meni vähän elämän prioriteetit uusiksi eikä palstailut kauheasti enää kiinnostaneet. Viimeiset vuodet lähinnä satunnaista kirjoittelua Dallas ja HPK-puolelle. Vähän myös musaketjuihin, mutta that's it.

18 vuotta tullut roikuttua täällä, enemmän tai vähemmän joka viikko. Aikamoinen taival.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Liityn @M10 seuraan 10 000 viestiä kirjoittaneiden joukkoon. Tuli tarkistettua kuinka lähellä tuo merkkipaalu on ja tällä se menee rikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös