Merkkipaaluviestit

  • 238 351
  • 2 643

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
400 tuli täyteen! Paskaa jauhaessa unohtaa kuinka paljon on paskaa jauhettu. 400:han on ihan alottelijatasoa mutta silti tuntuu siltä että miten helvetissä olen ehtinyt kirjoittaa 400 viestiä
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Olen näköjään jo saavuttanut 10000 viestin rajapyykin. Eihän tähän mennyt aikaa, kuin noin 9 vuotta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
400 tuli täyteen! Paskaa jauhaessa unohtaa kuinka paljon on paskaa jauhettu. 400:han on ihan alottelijatasoa mutta silti tuntuu siltä että miten helvetissä olen ehtinyt kirjoittaa 400 viestiä

Olet ymmärtänyt palstan olemuksen. Täällä on paskaa ja sitä jauhetaan. Olitko HIFK-fani? Olit. Siitä saa luontaisen edun paskan olemuksen tajuamiseen. Mutta lyhyesti paska paras: onnittelut!

@heketsu88 onkin tällainen rutinoitu paskansuoltaja ja -jauhaja jo kymppitonnin edestä. Onnittelut!

Keep rocking !!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Unohdin juhlia neljää tonnia vaalien humuissa. Juhlitaan sitten kahdeksaa tonnia ensi eduskuntavaaleissa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Perusta ketju Petofanin viestien seurannasta. Saattais tulla jollekkin penaltia.

Olet kateellinen. Semmoista se on. Kun on kateellinen. En ole milloinkaan tuntenut kateutta mutta minulle ollaan jatkuvasti kateellinen, koska en edes osaa olla kateellinen. Vaikka osaisin jos tahtoisin. Olet kateellinen. Minä en ole.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä on minun viesti nro. 22 222
Muistan, kun mulla oli pari kymppää vähemmän noita viestejä, mutta komea kakkos-rivi kuitenkin, niin julkesivat ehdotella mulle vaikka mitä kakkoseen liittyvää... enkä nyt aio minäkään kursailla eli iloisia kakkos-hetkiä vaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös