hooceebruins
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Boston Bruins, Janette Lepistö
Tätä aiempi viesti oli numero 3300. Merkittävä siksi, koska Probertin Bobi otti saman verran jäähyminuutteja.
Voi, voi... No, pikaisia paranemisia sitten vaan ja muista juoda paljon kuumaa....14 001 tykkäystä. Olen influensseri.
Tuo ei koskaan ole ajantuhlausta...... Taidanpa kirjoittaa kolmannen tuhannen viestini sopivimpaan ketjuun eli kalsarikänneihin.
Onnittelut komean rajapyykin saavuttamisesta!21 000
Tähän puolestaan osanottoni, vaikka kyllähän tämä näin kärppälasien takaa mieltä lämmittää, että joukkue, jolle maalinteko on tällä kaudella ollut niin tuskallista kerrankin onnistuu siinä oikein kunnolla.SaiPa "pelaa" Kisapuistossa todellista juhlaottelua.
Mennään melkein tasatahdissa! Sain ite keskiviikkona 21 000 viestiä täyteen ja oon tän viestin kirjoitettuani huikeat kaksi viestiä sua edellä.21 000
Jotenkin hienoa, että tuo tasaluku tuli täyteen samaan aikaan, kun SaiPa "pelaa" Kisapuistossa todellista juhlaottelua.
Varsin laadukas kirjoittaja ei ole sama asia, kuin helvetin laadukas kirjoittaja - mitä minä taas olen.Pari tasalukua tuli täyteen. 3200 viestiä ja 5000 tykkäystä. Tykkäysten suhde viestimäärään nähden kertoo tietysti siitä, että olen varsin laadukas kirjoittaja. @pepsi tulee kaukana perässä tykkäysten määrässä ja ihmettelee hämmästyneenä, että miten voikin joku olla noin tykätty ja laadukas kirjoittaja.
12.000 ja vajaan kuukauden päästä tulee 19 vuotta täyteen palstalla. Yli puolet tullut elämästä oltua täällä, joten nöyrä kiitos kaikille matkaanosallistujille.
Mitkäs kaksi alkulukua tuon tuottavat?21778. viestini tälle palstalle. Juhlan tuntua, sillä 21778 on puolialkuluku!
Mitkäs kaksi alkulukua tuon tuottavat?
Viestin innoittamana piti tarkistaa omat "statsit": 3839 ja toukokuun 14. päivä 21v täyteen --> kesempänä saturaatiopiste, jolloin puolet elämästä kirjautuneena palstalle.12.000 ja vajaan kuukauden päästä tulee 19 vuotta täyteen palstalla. Yli puolet tullut elämästä oltua täällä, joten nöyrä kiitos kaikille matkaanosallistujille.