Merkkipaaluviestit

  • 237 290
  • 2 641

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Miten minä olen sitten onnistunut kirjoittamaan 1500 viestiä vajaassa 10kk. Hassua:D
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Veikkaan, että minun ensimmäiset 1500 viestiä on ensimmäiseen pariin vuoteen :)
Mutta suurimman osan tuosta olen kirjoittanut otteluseurannoissa jossa niitä kertyy vääjämättäkin
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tätä aiempi viesti oli numero 3300. Merkittävä siksi, koska Probertin Bobi otti saman verran jäähyminuutteja.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Hähää, 3695 tasan ja Kärpät senkun porskuttaa kohti CHLää. Ääää.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Jahas, tänään mennyt näköjään 1000. tykkäyksen raja. Palstalla olen ollut n. 10kk. Hauskaahan tänne on kirjoitella ja lueskella ketjuja. Kyllähän tästä on tullut iso osa arkea varsinkin kun on tylsää ja muutenkin
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
6000 tykkäystä tullut näköjään täyteen tovi sitten. Kiitos! Määkin tykkään, Kaj Kunnaksen äänellä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jaahas, jaahas... Nyt on päässyt käymään niin, että tämä viestini kanssa olen kynäillyt palstalle kokonaista 7000 viestiä. Urakka on kestänyt hyvän matkaa yli kymmenen vuotta, mutta tämä viimeinen tonni tuli kyllä yllättävän äkkiä, alle puolessa vuodessa...
Onkohan mulla ongelma... tai ainakin liikaa aikaa...
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Piti huvikseen katsoa. 2998 julki olevaa viestiä ja 2809 tykkäystä. Toki olen poistanut varmaan 1500 viestiäni, mutta merkkipaalut lähellä. Taidanpa kirjoittaa kolmannen tuhannen viestini sopivimpaan ketjuun eli kalsarikänneihin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnittelut komean rajapyykin saavuttamisesta!

SaiPa "pelaa" Kisapuistossa todellista juhlaottelua.
Tähän puolestaan osanottoni, vaikka kyllähän tämä näin kärppälasien takaa mieltä lämmittää, että joukkue, jolle maalinteko on tällä kaudella ollut niin tuskallista kerrankin onnistuu siinä oikein kunnolla.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
21 000
Jotenkin hienoa, että tuo tasaluku tuli täyteen samaan aikaan, kun SaiPa "pelaa" Kisapuistossa todellista juhlaottelua.
Mennään melkein tasatahdissa! Sain ite keskiviikkona 21 000 viestiä täyteen ja oon tän viestin kirjoitettuani huikeat kaksi viestiä sua edellä.

Okei oot ollu palstalla melkein kaheksan vuotta mua ennen mut mitäs pienistä eroista ;)
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pari tasalukua tuli täyteen. 3200 viestiä ja 5000 tykkäystä. Tykkäysten suhde viestimäärään nähden kertoo tietysti siitä, että olen varsin laadukas kirjoittaja. @pepsi tulee kaukana perässä tykkäysten määrässä ja ihmettelee hämmästyneenä, että miten voikin joku olla noin tykätty ja laadukas kirjoittaja.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Pari tasalukua tuli täyteen. 3200 viestiä ja 5000 tykkäystä. Tykkäysten suhde viestimäärään nähden kertoo tietysti siitä, että olen varsin laadukas kirjoittaja. @pepsi tulee kaukana perässä tykkäysten määrässä ja ihmettelee hämmästyneenä, että miten voikin joku olla noin tykätty ja laadukas kirjoittaja.
Varsin laadukas kirjoittaja ei ole sama asia, kuin helvetin laadukas kirjoittaja - mitä minä taas olen.

Hienoihin lukuihin kieltämättä olet päässyt, mutta seison edelleen väittämäni takana, että minä olen tykätyin! Pyydän ylläpitoa korjaamaan viestieni ja tykkäysteni suhteen, koska tuossa on bugi. Ne kuuluisi olla toisinpäin ja tykkäysten perässä täytyisi olla nolla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
12.000 ja vajaan kuukauden päästä tulee 19 vuotta täyteen palstalla. Yli puolet tullut elämästä oltua täällä, joten nöyrä kiitos kaikille matkaanosallistujille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös