Tämä viesti on numero 4000
Kiitoksia kaikille.
Tuhat tykkäystä tuli täyteen. Tänään tai huomenna 2000 viestiä.
Perusta ketju Petofanin viestien seurannasta. Saattais tulla jollekkin penaltia.Ellei annostella penaalia. Tiedoksi. Minulla on suhteet konehuoneeseen.
Perusta ketju Petofanin viestien seurannasta. Saattais tulla jollekkin penaltia.
Muistan, kun mulla oli pari kymppää vähemmän noita viestejä, mutta komea kakkos-rivi kuitenkin, niin julkesivat ehdotella mulle vaikka mitä kakkoseen liittyvää... enkä nyt aio minäkään kursailla eli iloisia kakkos-hetkiä vaan!Tämä on minun viesti nro. 22 222
2100. Viesti Jatkoaikaan.2000. viesti Jatkoaikaan.
Sinulla on sitten ollut paljon asiaa.Neljään ja puoleen tuntiin 100 viestiä.
Pari otteluseurantaa tässä ollut, se selittää noin ison viestimääräni tänään.Sinulla on sitten ollut paljon asiaa.
47 tuntiin 201 viestiä.Sinulla on sitten ollut paljon asiaa.
Mene lääkäriin, sulla on mania.47 tuntiin 201 viestiä.
Sulla on nyt väärä ketju, oikeampi olisi: Aivot, mitä vittua nyt taas? Toki, kyllä Ihmettelyketjukin kävisi...47 tuntiin 201 viestiä.
2200. Viesti Jatkoaikaan.2100. Viesti Jatkoaikaan.
No jos vedät tätä reilun sadan viestin päivätahtia niin ei siihen mene kuin kuusi vuotta.Neljä kakkosta täynnä. Jonain päivänä kuusi?
On aina kova vetää yli piste per peli tahdissa!6000 tykkäystä täyteen tämän päivän viestien ansiosta. Viesteissä 5000 raja häämöttää reilun sadan viestin päässä.
Noo, ei ny tehrä tästä mitään numeroo.On aina kova vetää yli piste per peli tahdissa!