Epämigeliläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Minulla meni juuri 100 viestiä rikki, eli tämä on minun 101. viesti.
En aio tykätä. Sen sijaan menen muualle.Seuraavasta tykkäyksestä mulle tulee täyteen 3000 tykkäystä ja olen kiitollinen ja onnellinen antamastanne... hmmm... tuesta.
Luonnollisesti tuota 3000:tta tykkäystä ei saa tehdä muut kuin @Iisoppi! Jos kuitenkin joku muu kuin @Iisoppi, paitsi @Evil, antaa tuon tykkäyksen, katsottakoon hänen olevan @Iisoppi. Jos tuo tykkääjä on kuitenkin @Evil, katsottakoon hänenkin olevan @Iisoppi.
Se oon minä taas, kun täällä ketjussa kirjuuttelee...
Tulee nimittäin tällä viestillä kokonaista 8000 viestiä tayteen tällä palstalla (missäpä muualla)... kaikki vajaassa 15 vuodessa, joka taas tullee täyteen ensi vuonna Aleksis Kiven päivänä...
Ihan hyvä tahti. Minulla tuli viime viikolla 22 vuotta täyteen palstalaisena mutta viestejä on vähän yli 3200.Se oon minä taas, kun täällä ketjussa kirjuuttelee...
Tulee nimittäin tällä viestillä kokonaista 8000 viestiä tayteen tällä palstalla (missäpä muualla)... kaikki vajaassa 15 vuodessa, joka taas tullee täyteen ensi vuonna Aleksis Kiven päivänä...
Kiitän omasta ja perikunnan puolesta!Suuret onnittelut.
22637 on oma lukema (!). Kyseessä alkuluku. Luvun ominaisuuksista laajemmin täältä: Properties of the number 22637
Eikös me olla liitytty samoihin aikoihin palstalle? En jaksa tarkistaa, koska en ole jaksavainen. Mutta silti mulla on yli 10000 viestiä vähemmän täällä. Ootko sä vienyt multa osan? Vai oonko mä kirjoittanut sun nimimerkillä? En keksi muuta selitystä. En ole myöskään keksiväinen.Suuret onnittelut.
22637 on oma lukema (!). Kyseessä alkuluku. Luvun ominaisuuksista laajemmin täältä: Properties of the number 22637
Eikös me olla liitytty samoihin aikoihin palstalle? En jaksa tarkistaa, koska en ole jaksavainen. Mutta silti mulla on yli 10000 viestiä vähemmän täällä. Ootko sä vienyt multa osan? Vai oonko mä kirjoittanut sun nimimerkillä? En keksi muuta selitystä. En ole myöskään keksiväinen.
Oma taikalukuni on nyt 12035. Se ei ole alkuluku. Laitan nuo numerot perjantaina eurojäxpoxiin ja voitan miljardin. Sen jälkeen leuhuttelen täällä miljardeineni ja tykkäysten määrä romahtaa kirjoitettujen viestien määrän alle. Tuon jälkeen luovun omaisuudestani saadakseni tykkääjät takaisin. Asiat tärkeysjärjestykseen.
Aika muuten jännä että kaksi eri nimimerkkiä ovat lopettaneet kirjoittamisen 30 000 viestin merkkipaalun kohdalla, @MustatKortit ja nyttemmin @Fordél . Sitten on vielä suunnilleen saman viestimäärän tuottanut @dana77 joka myös lopetti mystisesti kirjoittelun vajaa vuosi sitten.
Norsuilla on oma salainen hautuumaa. Nyt se tosiaan pistää vaan mietityttämään, että mihin palstaveteraanit rahnustavat 30.000 viestin rajan rikottuaan? Suattaapihan se olla, että saan sen vielä itsekin selville päivänä jonain, mutta siinä tapauksessa en taida olla enää täällä ja paljastamassa asiaa teille muille.
Taidat olla sitten seuraava ehdokas matkalle veli @Evertonin mainitsemalle "salaiselle hautausmaalle".Mun 30 000. viesti Jatkoaikaan. Ja yhtä täynnä asiaa kuin nuo 29 999 edeltävääkin.
Pyöreät kymmenen viestiä täynnä.
Ei mikään hirveän arvostettava saavutus mutta merkkipaalu silti :-)
Siellä jos josain saa tämmöset setämiehet tykkäyksiä way over 200/ilta.23 000 viestiä tuli eilen illalla täyteen yleisurheilun MM-kisojen liveseurannan kiihkeydessä. Varmaan kiinnostaa.
Yleisurheilu kiinnostaa aina... ehe-ehe...23 000 viestiä tuli eilen illalla täyteen yleisurheilun MM-kisojen liveseurannan kiihkeydessä. Varmaan kiinnostaa.
Sähä voisit avata vaikka huomiselle seipään finaalille oman ketjun, eiku...23 000 viestiä tuli eilen illalla täyteen yleisurheilun MM-kisojen liveseurannan kiihkeydessä. Varmaan kiinnostaa.
Ja ignoreen.Sähä voisit avata vaikka huomiselle seipään finaalille oman ketjun, eiku...