Merkkipaaluviestit

  • 236 606
  • 2 639

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En sitten malttanut odottaa. On 10000 täysi ennen 19v synttäreitä. On vähän kuin olis neitsyys mennyt, mut vähän vielä parempi.
Sama merkkipaalu täyteen tämän viestin myötä. Ja reilusti ennen seitsemättä syntymäpäivää. Onpahan tullut suollettua, mutta en anna sen häiritä.

10 kilon siika!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestien lukumäärässä ei vielä ole 10 000 rikkoutunut, mutta tykkäysten määrässä 10 000 tuli omalta osaltani tänään täyteen. Ihan ei vielä tuolla lukemalla palstan reagoiduimpien TOP 20 -listalle nousta, mutta Kärppäosion sisäisessä pistepörssissä kuitenkin TOP 5 -sijoitus irtoaa. Mukava huomata, että viestini vuosien varrella ovat saaneet positiivisia reaktioita kanssakirjoittajissa aikaan. Kiitoksia tykänneille!
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Seuraavasta tykkäyksestä mulle tulee täyteen 3000 tykkäystä ja olen kiitollinen ja onnellinen antamastanne... hmmm... tuesta.
Luonnollisesti tuota 3000:tta tykkäystä ei saa tehdä muut kuin @Iisoppi! Jos kuitenkin joku muu kuin @Iisoppi, paitsi tietysti @Evil, antaa tuon tykkäyksen, katsottakoon hänen olevan @Iisoppi. Jos tuo tykkääjä on kuitenkin @Evil, katsottakoon hänenkin olevan @Iisoppi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Seuraavasta tykkäyksestä mulle tulee täyteen 3000 tykkäystä ja olen kiitollinen ja onnellinen antamastanne... hmmm... tuesta.
Luonnollisesti tuota 3000:tta tykkäystä ei saa tehdä muut kuin @Iisoppi! Jos kuitenkin joku muu kuin @Iisoppi, paitsi @Evil, antaa tuon tykkäyksen, katsottakoon hänen olevan @Iisoppi. Jos tuo tykkääjä on kuitenkin @Evil, katsottakoon hänenkin olevan @Iisoppi.
En aio tykätä. Sen sijaan menen muualle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kenellä riittää aikaa ja vaivaa tämmöisiä miettiä?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Se oon minä taas, kun täällä ketjussa kirjuuttelee...
Tulee nimittäin tällä viestillä kokonaista 8000 viestiä tayteen tällä palstalla (missäpä muualla)... kaikki vajaassa 15 vuodessa, joka taas tullee täyteen ensi vuonna Aleksis Kiven päivänä...
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Se oon minä taas, kun täällä ketjussa kirjuuttelee...
Tulee nimittäin tällä viestillä kokonaista 8000 viestiä tayteen tällä palstalla (missäpä muualla)... kaikki vajaassa 15 vuodessa, joka taas tullee täyteen ensi vuonna Aleksis Kiven päivänä...

Suuret onnittelut.

22637 on oma lukema (!). Kyseessä alkuluku. Luvun ominaisuuksista laajemmin täältä: Properties of the number 22637
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
Se oon minä taas, kun täällä ketjussa kirjuuttelee...
Tulee nimittäin tällä viestillä kokonaista 8000 viestiä tayteen tällä palstalla (missäpä muualla)... kaikki vajaassa 15 vuodessa, joka taas tullee täyteen ensi vuonna Aleksis Kiven päivänä...
Ihan hyvä tahti. Minulla tuli viime viikolla 22 vuotta täyteen palstalaisena mutta viestejä on vähän yli 3200.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Suuret onnittelut.

22637 on oma lukema (!). Kyseessä alkuluku. Luvun ominaisuuksista laajemmin täältä: Properties of the number 22637
Kiitän omasta ja perikunnan puolesta!

Alkuluvut ovat mielenkiintoisia, loppuluvut vähemmän, joskus pirun ärsyttäviä, kuten esim. autohuollossa: "... ja mitäs me sitten saadaan loppuluvuksi... Tää tekis niin paljo ku..." Kallista!
 

444

Jäsen
Suuret onnittelut.

22637 on oma lukema (!). Kyseessä alkuluku. Luvun ominaisuuksista laajemmin täältä: Properties of the number 22637
Eikös me olla liitytty samoihin aikoihin palstalle? En jaksa tarkistaa, koska en ole jaksavainen. Mutta silti mulla on yli 10000 viestiä vähemmän täällä. Ootko sä vienyt multa osan? Vai oonko mä kirjoittanut sun nimimerkillä? En keksi muuta selitystä. En ole myöskään keksiväinen.
Oma taikalukuni on nyt 12035. Se ei ole alkuluku. Laitan nuo numerot perjantaina eurojäxpoxiin ja voitan miljardin. Sen jälkeen leuhuttelen täällä miljardeineni ja tykkäysten määrä romahtaa kirjoitettujen viestien määrän alle. Tuon jälkeen luovun omaisuudestani saadakseni tykkääjät takaisin. Asiat tärkeysjärjestykseen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Eikös me olla liitytty samoihin aikoihin palstalle? En jaksa tarkistaa, koska en ole jaksavainen. Mutta silti mulla on yli 10000 viestiä vähemmän täällä. Ootko sä vienyt multa osan? Vai oonko mä kirjoittanut sun nimimerkillä? En keksi muuta selitystä. En ole myöskään keksiväinen.
Oma taikalukuni on nyt 12035. Se ei ole alkuluku. Laitan nuo numerot perjantaina eurojäxpoxiin ja voitan miljardin. Sen jälkeen leuhuttelen täällä miljardeineni ja tykkäysten määrä romahtaa kirjoitettujen viestien määrän alle. Tuon jälkeen luovun omaisuudestani saadakseni tykkääjät takaisin. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Joo kato mulla ei ole mitään elämää ja olen hyvä välttelemään töitä, joten täällä menee aikaa sitten ja helposti.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
5000 viestiä, asiaa ja asiattomuuksia, täynnä. Reilu neljä vuotta meni aikaa, että päästiin tähän pisteeseen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tässä se sitten tulee: 10 000. viestini tälle palstalle. Aikaa tähän vierähti vaatimattomat 6395 päivää (17 vuotta, kuusi kuukautta ja viisi päivää) alkaen ensimmäisestä palstalle kirjoittamastani viestistäni, jota en edes muista tai halua muistaa. Jotenkin tuntuu siltä, että 20 000 viestin rajapyykin saavuttamiseen ei tule kulumaan yhtä pitkää aikaa.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Aika muuten jännä että kaksi eri nimimerkkiä ovat lopettaneet kirjoittamisen 30 000 viestin merkkipaalun kohdalla, @MustatKortit ja nyttemmin @Fordél . Sitten on vielä suunnilleen saman viestimäärän tuottanut @dana77 joka myös lopetti mystisesti kirjoittelun vajaa vuosi sitten.
Norsuilla on oma salainen hautuumaa. Nyt se tosiaan pistää vaan mietityttämään, että mihin palstaveteraanit rahnustavat 30.000 viestin rajan rikottuaan? Suattaapihan se olla, että saan sen vielä itsekin selville päivänä jonain, mutta siinä tapauksessa en taida olla enää täällä ja paljastamassa asiaa teille muille.
Mun 30 000. viesti Jatkoaikaan. Ja yhtä täynnä asiaa kuin nuo 29 999 edeltävääkin.
Taidat olla sitten seuraava ehdokas matkalle veli @Evertonin mainitsemalle "salaiselle hautausmaalle".
Onnea taipalleellesi....
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
500 viestiä täyteen. Vielä pieniä lukuja edellisiin verrattuna mut vähitellen eihän tähänkään menny ku miltei neljä vuotta ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös