Pitäskö himmailla? Sais tasaluvun 19v synttäreille? Olisi vain 9 viestiä vajaaseen kahteen kuukauteen. Ei mulla teille kuitenkaan mitään asiaa ole.
Tähän pitikin palaamani.Sitä vaan tulin tiedustelemaan, onko @Malkkinen sinun yhdestäkään viestistä tykätty 50 kertaa tai yli? HÄ?!
Minä.olen.tykätyin!
Tähän pitikin palaamani.
Kannattiko Wiljami Myllylän myöntää alkoholisimi?
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000008418957.html Sitä oon tässä vähän hiljakseen pohtinu, itekin paljon junnukiekkoilijoiden (c-b) kanssa pyörinyt, niin nyt olen jo jonki aikaa pohtinu sitä, että kannattiko Wiljami Myllylän myöntää alkoholisimi julkisesti? Myllylähän on vasta 2kymmpinen...keskustelu.jatkoaika.com
Jumalauta! Selittynee bottitilien tykkäyksillä tjsp?Tähän pitikin palaamani.
Kannattiko Wiljami Myllylän myöntää alkoholisimi?
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000008418957.html Sitä oon tässä vähän hiljakseen pohtinu, itekin paljon junnukiekkoilijoiden (c-b) kanssa pyörinyt, niin nyt olen jo jonki aikaa pohtinu sitä, että kannattiko Wiljami Myllylän myöntää alkoholisimi julkisesti? Myllylähän on vasta 2kymmpinen...keskustelu.jatkoaika.com
Tää on tätä kun toiset täällä vaan huutelee ja toisilla on vähän näyttöjäkin niiden huuteluiden tueksi.Jumalauta! Selittynee bottitilien tykkäyksillä tjsp?
Tämän luettuani tunnen olevani todella vanha.En sitten malttanut odottaa. On 10000 täysi ennen 19v synttäreitä. On vähän kuin olis neitsyys mennyt, mut vähän vielä parempi.
En minäkään kovin nuori ole. Sinä olet täällä meistä juniori.Tämän luettuani tunnen olevani todella vanha.
Oi ihmettä... minä juniori ja vieläpä ihan kirjoitettuna... ... Vaimooooo... tuu kattoooooon!!!! (siis katsomaan)En minäkään kovin nuori ole. Sinä olet täällä meistä juniori.
Kerro vaimolle terveisiä.Oi ihmettä... minä juniori ja vieläpä ihan kirjoitettuna... ... Vaimooooo... tuu kattoooooon!!!! (siis katsomaan)
Kerrotaan...Kerro vaimolle terveisiä.
Sama merkkipaalu täyteen tämän viestin myötä. Ja reilusti ennen seitsemättä syntymäpäivää. Onpahan tullut suollettua, mutta en anna sen häiritä.En sitten malttanut odottaa. On 10000 täysi ennen 19v synttäreitä. On vähän kuin olis neitsyys mennyt, mut vähän vielä parempi.
En aio tykätä. Sen sijaan menen muualle.Seuraavasta tykkäyksestä mulle tulee täyteen 3000 tykkäystä ja olen kiitollinen ja onnellinen antamastanne... hmmm... tuesta.
Luonnollisesti tuota 3000:tta tykkäystä ei saa tehdä muut kuin @Iisoppi! Jos kuitenkin joku muu kuin @Iisoppi, paitsi @Evil, antaa tuon tykkäyksen, katsottakoon hänen olevan @Iisoppi. Jos tuo tykkääjä on kuitenkin @Evil, katsottakoon hänenkin olevan @Iisoppi.