Merkkipaaluviestit

  • 236 133
  • 2 637

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
17 250 viestiä

Tällä upealla hetkellä tahdon kiittää levy-yhtiötäni, manageriani, vaimoani, lapsiani, kaikkia vähemmistöjäni mutta etenkin seksivähemmistöjäni, Joe Bideniäni, kustannustoimittajaani, kustantajaani, ystäviäni, tilinpitäjääni, Cayman-saaren kavereitani, huumeidenvälittäjiäni ja kaikkia teitä kuluttajiani, jotka olette tunkeneet viimeiset rahanne isoon kitaani joka ei saa milloinkaan vaurastumisesta kylläkseeni. Unohtuiko joku? Ihan vitun sama. Minä nauran jo.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Sitkeän ja peräänantamattoman raapustelun (lue: tökkimisen) tuloksena voin lopultakin kirjailla palstalle tällä viestilläni 5000 viestiä täyteen.
Eihän tässä mennytkään aikaa kuin hyvän matkaa toista kymmentä vuotta, joten myönnän auliisti, että tahtini on ollut perin verkkainen ja kuluneet vuodet ovat sisältäneet myös täydellisen kieltäymyksen hetkiä palstalle kirjoittelussani.

Vietän merkkipäivääni perheeni parissa juhlien, mutta toki lahjoja otan vastaan muiltakin.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
2009 nyt
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Seitsemän viestiä vajaa 10000 viestiä ja vähän reilu 7000 tykkäystä. Pistetään nyt ylös kun en kuitenkaan tasatonnilla muista. 16 vuotta on oltu myös jo Jatkoajassa, tsiisus.

Apua. Mä oon ollut Jatkoajassa reilut 8 vuotta ja viestejä kohta 18 000. Asiaahan mulla ei ole ollut vielä kertaakaan. Tykkäyksiä sentään ei ole kovin paljon (olen tällainen helposti ohitettava palstapersoonattomuus).

Mutta siis onnea!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mulla on varmaan palstan huonoin viestien ja tykkäysten suhde. Olen siis hyvä keskustelija tuoden keskusteluihin raikkaita näkökulmia, joista kovin moni ei ole samaa mieltä. Taputan itseäni selälle ja menen seuraavaksi johonkin seurantaketjuun mainitsemaan 'kisaturistit' tai kysymään eväistä.

Tämä viesti on sikäli merkittävä, että tämän lähettämisen jälkeen tykkäysten ja viestien suhde on 3 215 / 11 397 = 0,282 tykkäystä per viesti. Alle 0,3:n kerho where u at??

Edit. Ei helvetti tätä kirjoitettaessa joku nilkki tykkäsi jostain viestistäni, mutta lukema on yhä 0,282 pyöristettynä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tällä viestillä tulee 11 400 viestiä. Tämä on tärkeää, koska luvun lopussa on kaksi nollaa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on varmaan palstan huonoin viestien ja tykkäysten suhde. Olen siis hyvä keskustelija tuoden keskusteluihin raikkaita näkökulmia, joista kovin moni ei ole samaa mieltä. Taputan itseäni selälle ja menen seuraavaksi johonkin seurantaketjuun mainitsemaan 'kisaturistit' tai kysymään eväistä.


Minä olen palstan parhaimpia kirjoittajia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Minä olen palstan parhaimpia kirjoittajia.
Mutta onko sinut valittu kirjoittajien keskuudessa erään kauden ärsyttävimmäksi kirjoittajaksi? Niinpä. Kyllä on vielä matkaa kansakunnan kaapin päälle ja erinomaittain absoluuttiseen parhaimpuuteen!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mutta onko sinut valittu kirjoittajien keskuudessa erään kauden ärsyttävimmäksi kirjoittajaksi? Niinpä. Kyllä on vielä matkaa kansakunnan kaapin päälle ja erinomaittain absoluuttiseen parhaimpuuteen!

Lainauksen kirjoittajalla on itse asiassa vielä minuakin arvostettavampi lukema; 0,176. Siinä on kiistatta oiva kynäniekka: numerot eivät valehtele.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
Tämä on 99 viestini. Mikä tekee siitä merkkipaalun? No se,että jokainen viestini on merkittävä eikä yksikään viesti ole toista merkittävämpi. Tässä maailmassa, missä tulevaisuus on epävarmaa ja hämärän peitossa, jokaisella sanalla ja viestillä on historian valossa aikansa ja paikkansa. Tämä olkoon yksi niistä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
.
Ei minua kiinnosta. Etkö tiedä mikä minä olin?
Ahaa, sinä et ollutkaan valeasussa se tyyppi, jolta, Yö-yhtyettä lainaten, kiitos ja kunnia jäävät saamatta. Annan siitä huolimatta sinulle molempia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
.
Ahaa, sinä et ollutkaan valeasussa se tyyppi, jolta, Yö-yhtyettä lainaten, kiitos ja kunnia jäävät saamatta. Annan siitä huolimatta sinulle molempia.


Raportoin. Ignoroin. Tykkään. Lähetän yksityisviestin. Jätän huomioimatta. Tämä kaikki vain siksi, että minä olin V.a.r.j.o.M.o.d.e.R.a.a.t.T.o.r.i.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mulla on varmaan palstan huonoin viestien ja tykkäysten suhde. Olen siis hyvä keskustelija tuoden keskusteluihin raikkaita näkökulmia, joista kovin moni ei ole samaa mieltä. Taputan itseäni selälle ja menen seuraavaksi johonkin seurantaketjuun mainitsemaan 'kisaturistit' tai kysymään eväistä.

Tämä viesti on sikäli merkittävä, että tämän lähettämisen jälkeen tykkäysten ja viestien suhde on 3 215 / 11 397 = 0,282 tykkäystä per viesti. Alle 0,3:n kerho where u at??

Edit. Ei helvetti tätä kirjoitettaessa joku nilkki tykkäsi jostain viestistäni, mutta lukema on yhä 0,282 pyöristettynä.
Ihmeellisiä Hymypoika ja perseennuolijoita palsta täynnä. Tai siis tykkäystenkerääjiä. T: 0,25.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
3 215 / 11 397 = 0,282

Lukema on nyt 3 488 / 11 882 = 0,295. Viikossa kasvua on +273 / +485 ja suhdeluvussa +0,013. Jos jatkan tällä kuluneen viikon 0,562 tahdilla tarpeeksi pitkään, niin jossain vaiheessa suhdeluku on 0,562. Silloinpa kyseessä on todellinen merkkipaaluviesti.
 

Adonis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma perhe
@Virveliä kainaloon ja @Turha Kaukalo ymmärrän toki että huumorilla laskette suhdelukujanne tykkäyksien suhteen, mutta pedanttina ihmisenä minua häiritsee siinä tuo järjen vähyys. Molemmilla tullut roppakaupalla viestejä jo ennen kuin oli tykkäys mahdollisuus palstalla. Suhdeluvunne eivät ole tästä syystä relevantteja, mikä taas vähentää huumorin osuvuutta ja täten latistaa tunnelmaa, tehden siitä jopa kiusallista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös