Ei todellakaan, vielä on pitkä matka 2556:een.
Ei todellakaan, vielä on pitkä matka 2556:een.
9000 viestiä meni rikki Superliigaa käsitellessä ja luku on nyt jo 9034. Tykkäyksiä 6008 jolla melkein pääsee listoille näkyviin. Däämn.
Seitsemän viestiä vajaa 10000 viestiä ja vähän reilu 7000 tykkäystä. Pistetään nyt ylös kun en kuitenkaan tasatonnilla muista. 16 vuotta on oltu myös jo Jatkoajassa, tsiisus.
Mulla on varmaan palstan huonoin viestien ja tykkäysten suhde. Olen siis hyvä keskustelija tuoden keskusteluihin raikkaita näkökulmia, joista kovin moni ei ole samaa mieltä. Taputan itseäni selälle ja menen seuraavaksi johonkin seurantaketjuun mainitsemaan 'kisaturistit' tai kysymään eväistä.
Mutta onko sinut valittu kirjoittajien keskuudessa erään kauden ärsyttävimmäksi kirjoittajaksi? Niinpä. Kyllä on vielä matkaa kansakunnan kaapin päälle ja erinomaittain absoluuttiseen parhaimpuuteen!Minä olen palstan parhaimpia kirjoittajia.
Mutta onko sinut valittu kirjoittajien keskuudessa erään kauden ärsyttävimmäksi kirjoittajaksi? Niinpä. Kyllä on vielä matkaa kansakunnan kaapin päälle ja erinomaittain absoluuttiseen parhaimpuuteen!
Mutta onko sinut valittu kirjoittajien keskuudessa erään kauden ärsyttävimmäksi kirjoittajaksi? Niinpä. Kyllä on vielä matkaa kansakunnan kaapin päälle ja erinomaittain absoluuttiseen parhaimpuuteen!
Ahaa, sinä et ollutkaan valeasussa se tyyppi, jolta, Yö-yhtyettä lainaten, kiitos ja kunnia jäävät saamatta. Annan siitä huolimatta sinulle molempia.Ei minua kiinnosta. Etkö tiedä mikä minä olin?
.
Ahaa, sinä et ollutkaan valeasussa se tyyppi, jolta, Yö-yhtyettä lainaten, kiitos ja kunnia jäävät saamatta. Annan siitä huolimatta sinulle molempia.
Ihmeellisiä Hymypoika ja perseennuolijoita palsta täynnä. Tai siis tykkäystenkerääjiä. T: 0,25.Mulla on varmaan palstan huonoin viestien ja tykkäysten suhde. Olen siis hyvä keskustelija tuoden keskusteluihin raikkaita näkökulmia, joista kovin moni ei ole samaa mieltä. Taputan itseäni selälle ja menen seuraavaksi johonkin seurantaketjuun mainitsemaan 'kisaturistit' tai kysymään eväistä.
Tämä viesti on sikäli merkittävä, että tämän lähettämisen jälkeen tykkäysten ja viestien suhde on 3 215 / 11 397 = 0,282 tykkäystä per viesti. Alle 0,3:n kerho where u at??
Edit. Ei helvetti tätä kirjoitettaessa joku nilkki tykkäsi jostain viestistäni, mutta lukema on yhä 0,282 pyöristettynä.
3 215 / 11 397 = 0,282
Seitsemän viestiä vajaa 10000 viestiä ja vähän reilu 7000 tykkäystä. Pistetään nyt ylös kun en kuitenkaan tasatonnilla muista. 16 vuotta on oltu myös jo Jatkoajassa, tsiisus.
No ehkä sit 22222Viesti nr. 11111 lähestyy... siihen olis varmaan hauska lopettaa, koska tuskin enää toista samanmoista jaksaisi.