Merkkipaaluviestit

  • 236 216
  • 2 637

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on yhtä viestiä vailla 6000 viestiä ja vain kerran olen ollut viikon pelikiellossa. Kuulun siis huippukirjoittajien joukkoon, enkä ole mikään @Malkkinen , jolla on liuta kirjoituskieltoja viestimäärään nähden. Tällä en toki halua osoittaa sormella paremmuuttani, kunhan mainitsin, ettei jää epäselväksi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Se on yhtä viestiä vailla 6000 viestiä ja vain kerran olen ollut viikon pelikiellossa. Kuulun siis huippukirjoittajien joukkoon, enkä ole mikään @Malkkinen , jolla on liuta kirjoituskieltoja viestimäärään nähden. Tällä en toki halua osoittaa sormella paremmuuttani, kunhan mainitsin, ettei jää epäselväksi.
Tämän innoittamana suoritin laskutoimituksen. Joka 428:s viesti on vienyt minut huilaamaan. Sellaista sattuu kun ensin tulee 427 viestiä pelkkää asiaa ja sitten väsymys iskee. Onneksi tykkäykset on ne mitkä määrittävät kirjoittajan hyvyyden ja niitä minulla on kuitenkin 1.06165343 per viesti. Siihen ei kuules arvon @Hera80 moni pysty. @pepsi yritti, mutta eihän siitä mitään tullut.
 

Rara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viesti numero 1000 tulee tässä. Muutaman päivän päästä tulee 9 vuotta täyteen palstalla, joten viestitahti ei ole ollut kovin huima. Viime vuosina on ehkä vähän tiuhempaan tullut viestiä laitettua.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Viesti järjestysluvultaan 17 000 on tämä viesti. Vain kaksi penalttia, vain yksi rikepiste, muuten modet vittuilleet yli kahdeksan vuotta koko ajan. Kyllä on linjatonta touhua! Kirotut munattomat hölmöt! Ketjunavauskielto ikuinen! Olen käyttäytynyt aina kiltisti.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Laitetaan nyt tämä tänne, eli 1000 viestiä täynnä. Palstailua nyt paria viikkoa vaille vuosi takana. Niin ikään koronaketju sekä maantietovisa muodostanut melko suuren osan viesteistä, vaikka kiekkopuolelle parhaani mukaan kyllä yritän kirjoitella myös. Vähän hirvittää, miten nopeasti noinkin iso määrä viestejä on tullut täyteen jo. No, eteenpäin siis.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Tämän innoittamana suoritin laskutoimituksen. Joka 428:s viesti on vienyt minut huilaamaan. Sellaista sattuu kun ensin tulee 427 viestiä pelkkää asiaa ja sitten väsymys iskee. Onneksi tykkäykset on ne mitkä määrittävät kirjoittajan hyvyyden ja niitä minulla on kuitenkin 1.06165343 per viesti. Siihen ei kuules arvon @Hera80 moni pysty. @pepsi yritti, mutta eihän siitä mitään tullut.

En haluaisi korostaa erinomaisuuttani - tykkäysten kuninkuuden lisäksi - mutta itsehän olen huilinut vain kerran, huhtikuussa 2011. Piti oikein tarkistaa, että miksi - kuulemma heikon kieliasun vuoksi.... Otin tästä opikseni, niin kuin tietysti suuret ajattelijat ja itsensä tutkistelijat ottavat, ja aloin kehittämään itseäni. Ja kas kummaa, tänä päivänä olen itse äidinkielen guru. Käytän vierasperäisiä sanontoja, esim. veni vidi vici, sekä muuten vain rakastelen sanoilla ja niiden kielikuvilla.

Mites @Malkkinen, sinä kun olet tullut palstalle vasta 2015, oletko nähnyt edes vuotta 2011? Olenko väärässä jos väitän että olet ollut vuonna 2011 vielä kutina isäsi palleissa?

Summa summarum: vaikka jatkossa painotankin tykkäysten määrää näin tykkäysten kuninkaana, jatkossa paremmuuden määrittää rekisteröitymisvuosi, koska mitä aikaisemmin on rekisteröitynyt, sitä enemmän on nähnyt sitä kuuluisaa elämää ja kerännyt niitä kuuluisia kilometrejä. Huomaa kielikuvat. @Malkkinen, revi siitä HÄ? Viis vuotta hei!!! Sitä ei kukaan vie multa pois!!! Se erotus on ja pysyy!!!!
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olenko väärässä jos väitän että olet ollut vuonna 2011 vielä kutina isäsi palleissa?
Vuonna 2011 olin täysissä voimissani ja sain tykkäyksiä vähän joka puolelta. Vuonna 2015 sitten ajattelin, että olisi kiva jos ne lukuisat tykkäykset saisi keskitettyä yhdestä paikasta. Näin päädyin kirjautumaan tänne palstalle ja katsomaan pärjääkö kukaan. Hyvin harva pärjää. Koska kirjoitan pelkkää asiaa. Paitsi joka 428:s viesti. Ja kehittynyt olen minäkin, koska tällä hetkellä vain joka 434:s viesti vie minut huilimaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä tulee viestini numero 8000 tänne Jatkoajan keskustelupalstalle. Vuonna 2005 tänne on tullut liityttyä eli onhan täällä kohta tullut oltua mukana jo 16 vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itsellä tulee tämän palstan suhteen parikin merkkipaalua vastaan tälle kuukaudelle. Tämä viesti on nimittäin 2000. viesti, jonka kirjoitan ja muutaman päivän päästä tulee puolestaan kuusi vuotta täyteen tällä palstalla kirjoittajan ominaisuudessa (vieläpä puhtaalla pelillä, ilman jäähyjä).

Alkujaan tuli tänne liityttyä lähinnä jääkiekkokeskustelun vuoksi, mutta onhan tämä kyllä siinä mielessä hieno alusta, että aihealueita löytyy melkein laidasta laitaan ja keskustelu niissä on vielä pääosin kiinnostavaa, hauskaa ja viihdyttävää, joskus jopa laadukastakin.
 
Viimeksi muokattu:

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tässä on 1500. viesti osaltani tälle palstalle. Tästä lähtee iso kiitos edelleen jylläävälle Koronavirukselle. Ilman sitä tahtini olisi tuskin näin kiivas.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tässä on 1500. viesti osaltani tälle palstalle. Tästä lähtee iso kiitos edelleen jylläävälle Koronavirukselle. Ilman sitä tahtini olisi tuskin näin kiivas.
Kiitä myös maantietovisaa. Ilman sitä oma viestimääränikään ei olisi varmaan edes puolta siitä mikä se nyt on.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kiitä myös maantietovisaa. Ilman sitä oma viestimääränikään ei olisi varmaan edes puolta siitä mikä se nyt on.

Hyvä lisäys. Siihen ketjuun tuli myös runsaasti kirjoiteltua, vähintään se yksi viesti päivässä. Välillä myöskin eri livesaurantaketjuista löytyy osaltani jonkun verran viestejä, kun olen oikein innostunut kommentoimaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
9000 viestiä meni rikki Superliigaa käsitellessä ja luku on nyt jo 9034. Tykkäyksiä 6008 jolla melkein pääsee listoille näkyviin. Däämn.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
2000 tykkäystä tänään täyteen. Kiitos. Kolmosketjun agitaattori-roolilla mukava saavutus. Välillä pistetty limppuakin kehikkoon.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tämä on 14 000 viestini jatkoaikaan. Se on viidentoista vuoden aikana siis likemmäs tuhat viestiä vuodessa

Pitäisiköhän sitä kehitellä itselleen elämä *hymiö*
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Ja otetaas viesti n:o ***4000*** pois kuleksimasta, joten tästä se lähtee. Kirkkaasti alle 20 vuoden palstajäsenenenä olemisen pääsin tähän lukumäärään kokonaisviestimäärässä. Kirjoitustahti on vieläkin ollut aika tiivis, kun edellinen tonni meni puhki vain muutamia vuosia sitten. Kai sitä tosiaan aikaansa voisi paremminkin viettää kuin hukata se täällä palstalla turhia viestejä kirjoitellessa. Mutta jatketaan niin kauan kuin ei potkuja tule!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös