Ikinä en ole palstalle pillusta kirjoittanut!Mitäs kirjoittelet pil... venpiirtäjistä ja muista fallismiin liittyvistä asiattomuuksista.
Ikinä en ole palstalle pillusta kirjoittanut!Mitäs kirjoittelet pil... venpiirtäjistä ja muista fallismiin liittyvistä asiattomuuksista.
Pillu mainittu. Helvetin tulet odottavat sinua. Tervetuloa!Ikinä en ole palstalle pillusta kirjoittanut!
Hyvä on, hyvä on, olet tykkäysten kuningas. Reiluna kaverina annan komeaan kokoelmaasi yhden lisää. Ole hyvä!1786 tykkäystä. Tarkoittaa, että olen saanut keskimäärin 6,5 tykkäystä yhdellä viestillä. Tykkäysten kuningas -titteleni senkuin vahvistuu eikä haastajia ole lähimainkaan.
@Malkkinen
Ensimmäinen tonni täyteen tällä viestillä. Tahti on tiivistynyt viime kuukausina huomattavasti, kiitos tästä lähtee Koronavirukselle.
Välillä on lipsahdettu omien periaatteiden ulkopuolelle ja on tullut otettua turhankin paljon lämpöä muiden, eri mieltä
olevien, viesteistä.
Näköjään vasta vajaat 2 vuotta olet ollut palstalla, vaikka tuntuu, että olet ollut täällä jo ikuisuuden pyörimässä :)
Hyvää settiä kaikkinensa.
Näköjään kymmenestuhannes viesti lipsahti kalamies-ketjuun. Toivottavasti seuraava kymppi tulee täyteen edellistä hitaammin.
Mulla on melkein 17 000 viestiä koska oon kova jätkä. Vain kahdeksan vuotta mennyt.
2013 oli just sellainen vuosi, että jos olisin ollut NÖSSÖ ja rekisteröitynyt palstalle jo helmikuussa, niin minulla olisi VÄHINTÄÄN 18 000 viestiä.
Fix'd, koska ei mulla näköjään lauantain ja sunnuntain välisenä yönä parempaakaan tekemistä tunnu olevan. Lisäksi tällä palstalla ei ole koskaan liikaa hyviä kirjoittelijoita.Nyt joudun kertomaan teille, että kohtasin syksyllä menninkäisen kissanhiekkalaatikolla. Menninkäinen sanoi, että jos mulla on vähemmän tykkäyksiä kuin viestejä sillä hetkellä, kun kirjoitan Jatkoaikaan viestin numero 6000, menetän kykyni kirjoittaa tänne, kunnes tykkäykset ohittavat viestimääräni.
Yritys oli kova, mutta kalkkiviivoilla hyytyi.
Fix'd, koska ei mulla näköjään lauantain ja sunnuntain välisenä yönä parempaakaan tekemistä tunnu olevan. Lisäksi tällä palstalla ei ole koskaan liikaa hyviä kirjoittelijoita.
Onnittelut merkkipaalusta.Näköjään kirjoittelin äsken viestin numero 3000 ja lähes kolmisen vuotta on näköjään vierähtänyt aikaa kirjautumisesta eli aika tasaisen tahtiin tuhat viestiä per vuosi tulee kirjoteltua. No joo, onkohan se paljon vai vähän? Asiaa ja mielipiteitä on välillä vähän liikaakin ja jokainen viesti ei ole laadultaan parasta, mutta ajattelin jatkaa palstalle kirjoittamista niin kauan kuin kunto kestää.
Erinomainen kysymys kaveriltasi. Vastaisin että kyllä, teknisesti kyllä.Laskettaisko se merkkipaaluksi, jos ottaisi tatuoinnin kyrpäänsä?
Kaverin puolesta kyselen
Tämän innoittamana suoritin laskutoimituksen. Joka 428:s viesti on vienyt minut huilaamaan. Sellaista sattuu kun ensin tulee 427 viestiä pelkkää asiaa ja sitten väsymys iskee. Onneksi tykkäykset on ne mitkä määrittävät kirjoittajan hyvyyden ja niitä minulla on kuitenkin 1.06165343 per viesti. Siihen ei kuules arvon @Hera80 moni pysty. @pepsi yritti, mutta eihän siitä mitään tullut.Se on yhtä viestiä vailla 6000 viestiä ja vain kerran olen ollut viikon pelikiellossa. Kuulun siis huippukirjoittajien joukkoon, enkä ole mikään @Malkkinen , jolla on liuta kirjoituskieltoja viestimäärään nähden. Tällä en toki halua osoittaa sormella paremmuuttani, kunhan mainitsin, ettei jää epäselväksi.
10000 viestiä, eikä kertaakaan bänniä. Kerran ovat moderaattorit ohjeistaneet asiallisempaan viestintään.Ja nyt 6000!