Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Tämä on 4700. viestini palstalle. Sanon ihan siltä varalta, jos vaikka jää viimeisekseni.
2000 tulee näköjään tällä viestillä täyteen. Laatutakuuta ei ole ollut, eikä tule olemaan.
10141 ja 7370.
Tuleeko täyteen ensin 12 500 viestiä vai 4 000 tykkäystä? Ensin mainittu on 65 kappaleen päässä, kun jälkimmäiseen on vielä tuskaiset 89 napakkaa peukutusta. Aiempaa tykkäyshistoriaa tarkastellen tilanne näyttää mahdottomalta, mutta liveseurannassa ei nyt ole " High Season" joten ehkä laatu korvaa määrän. Peukuttajien hengessä , have a nice Monday !!
Tuleeko täyteen ensin 12 500 viestiä vai 4 000 tykkäystä?
Ensin mainittu on 65 kappaleen päässä, kun jälkimmäiseen on vielä tuskaiset 89 napakkaa peukutusta.
Eilen tuli selkeästi kirjoitettua muutama merkkipaaluviesti-tierille kuuluva banger. Viestejä rajaan 58 (-7) ja tykkäyksiä 71 (-18). Noinkohan. Kuitenkin. Olisin. Jatkoaika?
Ero kävi jo kolmessa merkinnässä, mutta tämän viestin lähettämisen myötä se kasvaa jälleen kymmeneen. Pahasti näyttää nyt viestien laatu sakkaavan.
NYT TAPAHTUU. Tämä on viesti numero 12 499. Tykkäyksiä on 3 999.
Onnittelut 4000 tykkäyksestä. Mulla on vielä matkaa noin 1670.
3 999 niitä näyttäisi olevan. Tori on peruttu!
Ei yllätä ketkä täällä ovat kateellisia. Teen kaikkeni että tuo smug 69 lähtee tuosta tykkäyslukusi edestä.
Minä. En. Edes. Osaa. Olla. Kateellinen. Minä. Olen. Jatko. Aika.
Voittajien hengissä -winner never quit, quitter never wins !!!
Meikäläisen tykkäysmääräthän heilahtelee kuin hullun mulkku Busterin kyydissä Saaristomeren aalloilla.