Merkkipaaluviestit

  • 236 247
  • 2 637
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ero kävi jo kolmessa merkinnässä, mutta tämän viestin lähettämisen myötä se kasvaa jälleen kymmeneen. Pahasti näyttää nyt viestien laatu sakkaavan.

Nyt on päästy jo kolmannen kerran kolmen etäisyydelle. Tosin kun tämän lähetän, on ero taas neljä. Nyt on todella tarkkaan harkittava, millaisia viestejä lähettää. Lukemat tämän lähetettyäni: viestit 12 493, tykkäykset 3 989. 12 499. viestin jälkeen saattaa tulla pieni tauko tilanteesta riippuen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
NYT TAPAHTUU. Tämä on viesti numero 12 499. Tykkäyksiä on 3 999.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Minä. En. Edes. Osaa. Olla. Kateellinen. Minä. Olen. Jatko. Aika.

Voittajien hengissä -winner never quit, quitter never wins !!!

Meikäläisen tykkäysmääräthän heilahtelee kuin hullun mulkku Busterin kyydissä Saaristomeren aalloilla.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
17 000

Tykkäyksiäkin tätä kirjoittaessa mukavasti tasan 7 200. Tuhannen viestin nakutteluun meni tällä kertaa noin kolme kuukautta ja kymmenen päivää, kun aiemmin tasaisen vauhdin taulukon mukaan on edetty puoli vuotta ja tuhat viestiä-vauhtia.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Loppukiri menossa ja sitten lopetat?
20K olisi sellainen, minkä saavutettuani voisin kirjoittaa tunteikkaan testamentin ja poistua areenalta, mutta vaikka maailma on muuttunut ja palstakin sen myötä, niin on tämä edelleenkin sellainen "tolkkuuden" tyyssija, missä on kiva vaihtaa ajatuksia, saada tietoa, sekä ajoittain myös sopivasti nenilleen ja huomata, että joku muukin kelaa asioista samalla tavalla kuin itse. Jatkoaika on vuonna 2004 meikäläisen elämään tullut virtuaalinen yhteisö, josta ei oikein osaa olla enää poiskaan, jos koskaan osasikaan.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kaikessa hiljaisuudessa livahti 2000. viesti tuonne muun urheilun liveseurantaketjuun. Tämä on jo viesti nro 2004. Aikaa tähän saavutukseen on kulunut vähän yli 2 vuotta ja 3 kuukautta.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
8000 viestiä myös tänne täyteen. Ensi keväänä tulee myös 18-vuotta JAssa täyteen, joten pääsen baariin. Uskomattoman nopeasti on aika kulunut.
 

Ralph

Jäsen
Arvon @Roger Moore nousee pian palstan ykköseksi viestimäärien perusteella ja se sopii minulle todella hyvin. Monipuolinen kirjoittaja ympäri palstaa, vaikka NHL-osiossa harvinainen näky.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Arvon @Roger Moore nousee pian palstan ykköseksi viestimäärien perusteella ja se sopii minulle todella hyvin. Monipuolinen kirjoittaja ympäri palstaa, vaikka NHL-osiossa harvinainen näky.
Jaahas, tuossa itse asiassa joku aika sitten katselin viestimääriä niin näytin silloin olevan kakkosena ja toki siinä edelleen, mutta ero näköjään enää muutamassa sadassa. Onhan tänne tullut paljon kirjoitettua, välillä asiaa ja varmaan turhan usein myös ei-niin asiaa.

NHL-puolelle tosiaan tulee melko vähän kirjoitettua suhteessa muihin osioihin, suurin syy varmastikin se ettei ole mitään varsinaista suosikkijoukkuetta ja toisekseen toki myös se ettei aikaeron takia pelejä voi katsoa niin paljon kuin haluaisia. Tai no joo, nykytekniikka mahdollistaa myös jälkikäteen katsomisen mutta se ei ole oikein ollut minun juttuni koskaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
18 700 viestiä. Jos olisin katkera, kuten eräät, olisin näissä tasokkaissa viesteissäni (olen Jatkoajan parhaita kirjoittajia) maininnut, että minulla on ikuinen ketjunavauskielto.

@Virveliä kainaloon & @Roger Moore te olette säälittäviä eikä teillä ole omaa elämää ja olette ihan tyhmiä!

Nimimerkilläsi on EPÄREILU yhdeksän kuukauden etumatka, ihan varmasti minulla on enemmän viestejä ja avattuja ketjuja ensi vuoden heinäkuussa. Tyhnäpää.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Siis mitä vittua. Olenko minä rekisteröitynyt tänne AIEMMIN kuin @Turha Kaukalo ? Olen luullut Turhis on ollut täällä jo toistakymmentä vuotta.

Minun jumalani sanoisi vapaasti suomennettuna eräs turkulaislähtöinen jääkiekkolegenda. Nimeä en kehtaa kyllä mainita koska sillä saa todistetusti kakkua sakkoa saatana. Tuon kehtasi sanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös