Menikö mielestänne Antti Wennströmmillä ihan putkeen?

• 16 491
  • 165
K

kiwipilot

Mihin perustat tuon "suurin osa kansasta ajattelee"-väitteesi? Kansasta n. 10% kannattaa puoluetta, joka edustaa Teemun julkituomaa retoriikkaa.

Mikä tämä puolueläppä on? Jotain VisVaista logiikkaa kenties? Väitätkö siis ihan pokkana, että persujen kannatus korreloi yksi yhteen kansan tuntojen kanssa maahanmuuttopolitiikassa? Henkilökohtaisesti olen samaa mieltä Selänteen kanssa mutten ikinä äänestäisi perussuomalaisia.

Itse kysymykseen: Mua~htavaa tjsp. huomiohuoraamista päätoimittajalta. Breasts.

Tämä ketju tuskin on oikea paikka keskustella raiskauksista, oikeusjärjestelmän antamista tuomioista ja niiden vaikutuksista. Keskitytään jatkossa ketjun aiheeseen.

Terveisin,
Moderaattorit

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen vankasti sitä mieltä, että Jatkoajan päätoimittajalla ei ole mitään valtuuksia ottaa tämän forumin nimissä yhtään mitään kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Oli hän sitten oikeassa tai väärässä.
...
Olen samaa mieltä - kirjoitelkoon omista poliittisista ambitioistaan jossain muussa mediassa tai sekoilkoon niistä muun porukan mukana nimimerkillä tässä turhuuksien merellä (= Vapaa osio).

OT Pohjoisamerikkalainen jääkiekkoon pesiytynyt joukkoraiskauskulttuuri...
Siinäpä oiva keksintö kääntää katseet tästä lähempänä vallalla olevasta joukkoraiskauskulttuurista jonnekin muualle - täällä kun ei riittäisi pelkkä ivallinen toteamus: "Jännää!" ja ilmeisesti eivät halu/kyvyt kuitenkaan riitä tuota kommenttia isompiin ponnistuksiin - lähinnä säälittävän ja naurettavan rajoilla.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Hei ystavat hyvat,jattakaa nyt herrajumala Wennströmm rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin ,vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

~BREASTS!!!

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Ei Jatkoajan verkkolehti ole mikään punakaarti jossa johtajat ja päätoimittajat valitaan huutoäänestyksellä. Miksi Wennströmin pitäisi jättää tehtävänsä?

Jos Wennström olisi vain pysynyt omalla yksityistilillään, niin homma olisi ollut ihan ok. Mutta hän toi jääkiekon verkkolehteen omaa poliittista agendaansa ja Selänteen "torumista". Se ei mielestäni jatkoaikaan kuulu, tuo agenda pitää hoitaa noilla omilla some-tileillään.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jos Wennström olisi vain pysynyt omalla yksityistilillään, niin homma olisi ollut ihan ok. Mutta hän toi jääkiekon verkkolehteen omaa poliittista agendaansa ja Selänteen "torumista". Se ei mielestäni jatkoaikaan kuulu, tuo agenda pitää hoitaa noilla omilla some-tileillään.

Mun mielestä taas Selänteen "toruminen" oli enemmän kuin paikallaan, mutta kyseinen ulostulo olisi pitänyt suorittaa jo aiemmin, eikä välttämättä herra W:n toimesta. Laitoin palautetta tuonne toimitus-ketjuun ja Wennström oli itse samaa mieltä kanssani.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mihin se raja sitten vedetään, aletaanko torumaan, jos joku hokijätkä kiroilee somessa tai kertoo olleensa ryypyllä. Mielestäni jatkoajan verkkolehteen ei kuulu poliittisesti latautuneet jutut tai sitten pitää laittaa puolueettomasti koko skaala käyttöön, eikä vain ratsastaa omien henk.koht. mielipiteiden kautta.

Tuamas

Jäsen
Wennströmin kolumni nyt ei poliittinen ollut, vaan asiana oli lähinnä Sel8nteen brändiarvon romuttaminen amatööripuuhastelijoiden pelleilyn ansiosta.

Toki koska mamukriitikoiden heppi alkaa sojottamaan heti kun joku mainitsee termin rasisti tai rasismi, on tästä tekstistä jollain ilveellä saatu poliittinen.

Jeffrey

Jäsen
Kyllähän Wennströmi niin mielensä pahoitti twitterissä käydystä keskustelusta, ja suutuspäissään sitten päätti, että tämä olisi paras "kosto".

Muistuttaa ihan ala-aste ikäisten toimintaa, jossa kuvitteelliset Antti ja Mikko kiistelee siitä kumman äiti laittaa parempaa makaronilaatikkoa. Mikko jää keskustelussa niskanpäälle, ja tästä suivaantuneena Antti rientää välitunnilla vessaan kirjoittamaan kopin seinään "Mikko is kei Antti is a pest".

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En ymmärrä, miksi Wennström ei saisi kirjoittaa myös kaukalon ulkopuolisista asioista, jos ne liittyvät jääkiekkoilijoihin. Kolumni oli hyvinkin perusteltu, siinä pohdittiin Selänteen julkisuudenhallintaa. Onko Suomen kuuluisimman jääkiekkoilijan julkisuudenhallinta sivuseikka ja vähäpätöinen asia? Vastaan itse: ei ole. Toki se voi joillekin olla liian vaikea asia käsittää.

Monia arvostelijoita taisivat häiritä enemmän Wennströmin oletetut poliittiset mielipiteet kuin itse asia. Jotkut eivät jaksaneet tätä edes peitellä, vähän ahkerammat naamioivat sen täksi väsyneeksi jääkiekkosivulla on kirjoitettava vain jääkiekosta -höpinäksi.

Minusta Wennström - tai kuka tahansa muu, joka kykenee - saisi pureutua enemmänkin jääkiekon yhteiskunnallisiin ulottuvuuksiin. Esimerkiksi jalkapallossa tällainen on ihan itsestään selvää, koska kulttuurimaissa jalkapallo lävistää koko yhteiskunnan.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Wennströmin isoin virhe oli viedä/jatkaa twitter-väittely jatkoajan kolumniin - toki tämä on tuttua toimintaa Sihvoselta jossa hän vie tappelunsa sekä blogiin että radio-ohjelmaansa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minä en tiennyt mitään tuosta twitter-riidasta ja luin kolumnin täysin puolueettomin silmin. Edelleenkään siinä ei ole mielestäni kolumnina mitään vikaa. Tämän viestiketjun avaaja ei esimerkiksi ottanut tuota aiempaa kiistaa mitenkään esille.

Sitäpaitsi Suomi on pieni maa ja kiekkopiirit ovat pienet niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. On melko mahdotonta yhdelläkään journalistilla kirjoittaa yhtään mitään niin, ettei joku saisi pinseteillä kaivettua esiin jotain, jolla pääsee puukottamaan kirjoittajaa selkään. Nyt se on tämä twitter-homma. Riepoisitte sitä tämän kolumnin sijaan.

Minä en muista nähneeni mitään TWITTER-KOHUTAPPELUA!!1 vaan ihan normaalia mielipiteenvaihtoa 150 merkin puitteissa. Voi kyllä olla että on joku twiitti jäänyt huomioimattakin, se kun on aivan mahdoton väline yrittää jälkijättöisesti jotain "keskustelua" seurata.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tuossa olet mielestäni väärillä jäljillä, se on nimenomaisesti nämä keskusteluosiot, mitä porukka lukee. Itse lueskelin vuositolkulla täällä ilman kirjoitusoikeuksia ja mulla on monta kaveria joka tekee niin edelleenkin.
Ei nekään lue tuota verkkolehteä, vaan palstaa.

Meillä on ilmeisesti eroa tulkinnassa, minusta keskustelupalsta on osa verkkolehteä. Ja luithan sinäkin tuon Wennströmin kolumnin koska pystyt siihen kantaa ottamaan. Verkkolehden lukijoissa on eroja, minä ainakin luen otteluraportit ja mielenkiintoiset jutut sekä katson kuvakoosteita. Luen myös keskusteluja ja osallistun niihin, näin.

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Luin tuon kolumnin juuri äsken uudelleen enkä kyllä löydä siitä minkäänlaista poliittista agendaa. Meneeköhän sinulla nyt kolumnit ja twitterit sekaisin?

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meni putkeen. Asiallinen kirjoitus itseänikin ihmetyttävästä asiasta, eli Selänteen somen käytöstä. Ihmettelen miten tästä(kin) Kansan Syvät Rivit raivostuivat.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
En näe tässä kyllä mitään olennaista virhettä tapahtuneen, se että Wennström arvosteli, ja otti kantaa jääkiekko legendan kirjoitteluun kuuluu mielestäni Jatkoajan aihepiiriin, mitä tulee radio-ohjelmaan, viemme sen viron aalloille maanantaina (Antin haastis), vaikka "sihvosia" nyt ei ollakkaan;) Keskustelu tämän aiheen ympärillä on saanut mukavasti veret kiertämään, ja tämähän on pelkästään tervettä avautumiskeskustelua parhaimmillaan. Selänteen ensimmäiset kirjoitelmat olivat kyllä raakileita, ammattilaisten astuessa kuvaan mukaan auttamaan tilanne muuttui parempaan suuntaan, näin totesi myöskin viestintäasiantuntija Katleena Kortesuo tämän päiväisessä Ilta-Sanomissa, olen samaa mieltä. Kysellään Antilta onko hän mahdollisesti saanut seiskalehdeltä tarjouksia, tai onko jo joku muu ottanut yhteyttä työtä tarjotakseen. Sinällään olen Teemun kanssa täysin samaa mieltä.

veini

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luin tuon kolumnin juuri äsken uudelleen enkä kyllä löydä siitä minkäänlaista poliittista agendaa. Meneeköhän sinulla nyt kolumnit ja twitterit sekaisin?

Wennströmillä ne meni sekaisin. Ilman Twitter vääntöjä tai Selänteen tuoreita kommentteja ei olisi ollut jatkoajan juttuakaan. Ei jatkoaika ole ollut huolissaan kun Teemu on kertonut golfaavansa tai syövänsä isoa kapitalistista täyslihapihviä.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery

Tähän sopisi intternetskun syövereistä se meemi, missä kehoitettaan "tell me more about..." mutta tyydynkin kysymään nyt ihan sanallisesti, että missä kohti Wennström ajoi kolumnissaan omaa poliittista agendaansa? (Kysymys voidaan esittää monille muillekin tähän ketjuun vastanneille.) Luulisi, että keskustelupalstalle tekstiä kirjoittavat ihmiset osaavat myös lukea tekstiä, mutta nähtävästi näin ei kuitenkaan ole.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
kolumnissaan

Ei tämä ole niin vaikeaa, 1+1 matikkaa. Kolumnia ei olisi olemassa ilman tuoreita twitter tapahtumia ja Selänteen maahanmuuttokommentteja. Jos Teemu olisi vain jatkanut öky-elämää esittelevää ja Komarovin sakkoihin kantaaottavaa kommentointia, ei Wensström olisi tuota kolumnia kirjoittanut. Täten hän kirjoitti sen vain ja ainoastaan tuoreiden tapahtumien vuoksi, joihin myös hän sotkeutuu twitterissä.

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Kolumnia ei olisi olemassa ilman tuoreita twitter tapahtumia ja Selänteen maahanmuuttokommentteja.

... mutta näin yleisesti, niin eikö tämä on juuri kolumnin ideana, että kirjoitetaan ajankohtaisista tapahtumista, asioista ja/tai ilmiöistä? Että otetaan kantaa asioihin?

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tämä ole niin vaikeaa, 1+1 matikkaa. Kolumnia ei olisi olemassa ilman tuoreita twitter tapahtumia ja Selänteen maahanmuuttokommentteja. Jos Teemu olisi vain jatkanut öky-elämää esittelevää ja Komarovin sakkoihin kantaaottavaa kommentointia, ei Wensström olisi tuota kolumnia kirjoittanut. Täten hän kirjoitti sen vain ja ainoastaan tuoreiden tapahtumien vuoksi, joihin myös hän sotkeutuu twitterissä.

Ja sitten?

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti

Kyllä se nyt tuntuu olevan vaikeaa, luetun ymmärtäminen nimittäin. Siteeraa minulle se lause tai lauseet tuosta kolumnista jossa Wennström tuo esiin omaa poliittista agendaansa.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery

...ja? Kolumneja noin yleisestikin kirjoitellaan ajankohtaisista asioista. Selänteen somebrändäyksen eriskummallisuudet ovat juurikin ajankohtainen asia, koska Selänteen julkisuuskuva on kautta aikain ollut kovin puhtoinen, siloiteltu ja sympaattinen kautta koko linjan. Nyt, kun miehen tilin kautta ilmestyykin kannanottoa kotimaan eräästä kuumimmista ja kahtiajakavimmista aiheista, Wennströmin kirjoitus oli suoraan nappiin. Erilaisilla agendoilla varustetut lukijat sen sijaan lueskelevat kyseistä kirjoitusta poliittisena kannanottona, mitä se ei missään nimessä ole.

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue

Mielipideasioita. Mielestäni jatkoajan päätoimittajan pitäisi jäävätä itsensä ko. roolissa, jos käy keskustelua omista mielipiteistään, omissa nimissään jossain toisaalla. Koska lopulta tuo kolumni on kuitenkin poliittinen, naamioitu joksikin muuksi, mutta kyse on lopulta vain ja ainostaan Teemun tuoreista maahanmuuttokommenteista. Ja sitä ei olisi syntynyt, jos Selänne olisi ylistänyt maahanmuuttolinjaamme ja ollut päätoimittajan henkilökohtaisten mielipiteiden linjalla. Tällöin ei olisi Teemun some-brändissä ollut mitään vikaa, vaikka poliittiseksi olisi sisältö mennytkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy