Menikö mielestänne Antti Wennströmmillä ihan putkeen?

  • 16 264
  • 165

Juuriskapää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo, Leeds Rhinos, Lukko, TPS, TUTO, RNK
Niin oletteko seuranneet Antin aivotuksia tämän Valavuori/Selänne-tapauksen tiimoilta? Menikö mielestänne hänellä ihan putkeen tämä?
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Kerran olin näkevinäni, että Antti Wennström olisi osunut tuossa lähistöllä olevalla futiskentällä yläputkeen, mutta kyseessä olikin joku Antin näköinen kaveri, eikä Antti itse.

Muita vastaavia "todennettuja" tai "läheltäpiti" -tapauksia ei nyt tulee mieleen.


edit : Luin vain otsikon, kuten yleensäkin kaikista jutuista. Kommentoin sitten sen perusteella. Kuten yleensäkin.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Äänestys kierrätyskeskuksen puolella toimisi tämän ketjun osalta pikkuisen paremmin, mutta ei nuo Wennströmin löpinät menneet kyllä yhtään mihinkään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Onko Wennström kirjoittanut juttunsa itse vai Anna Kontula? Pitäisi järjestää äänestys.
 
Ei se sikäli ihan putkeen mennyt, että MV-lehdestä maailmankuvansa ammentavien mielestä Wennström on nyt täysi pelle. Ja niitä MV-lehden faneja on Suomessa paljon.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei se nyt kyllä mennyt yhtään putkeen.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nykyään on aika hankala kirjoittaa juttuja, jotka eivät saa nähdynlaista vastaanottoa, sillä vastassa on satapäinen öyhöttäjien lauma huutelemassa omaa mamu-agendaa.

Sinällään tuo kolumni oli mielestäni aika neutraali kannanotto Teemun sekoiluihin.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
No, näinä huomiotalouden outoina aikoina niin tuohan meni niin putkeen ettei tosikaan - valtakunnallista huomiota ja käytännössä se taho, mikä nosti Selänteen hetkeksi valtakunnan ykkösaiheeksi. Kyllä se JA-medialle jäi todella positiiviseksi saldoksi, mitä mieltä sitten onkin toiminnan sopivuudesta.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuten toisessa ketjussa totesin, mielestäni hyvä ja täysipainoinen puheenvuoro aiheesta. En tiedä oliko se nyt sitten putkeen menemistä, mutta kyllähän Teemu Selänteen arvostelu jonkun kiekkomedian taholta on nykypäivänä aina aika iso ja harvinainen juttu. Wennström tiesi että paskaa tulee varmasti monestakin suunnasta.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Odotan kyseisen miehen kolumnia koskien jääkiekkoilijoiden joukkoraiskauskulttuuria.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No, näinä huomiotalouden outoina aikoina niin tuohan meni niin putkeen ettei tosikaan - valtakunnallista huomiota ja käytännössä se taho, mikä nosti Selänteen hetkeksi valtakunnan ykkösaiheeksi.

Juuri näin. En itse asiassa ole sitä Wennströmin juttua lukenut ja tuskin luenkaan, mutta osaan arvata, että ei sitä mitenkään vahingossa ole kirjoitettu sillä lailla, että saletisti nousee aaltoja joka suuntaan ja huomio on taattu.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Olen vankasti sitä mieltä, että Jatkoajan päätoimittajalla ei ole mitään valtuuksia ottaa tämän forumin nimissä yhtään mitään kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Oli hän sitten oikeassa tai väärässä.

Jos päätoimittaja jatkaa tällä linjalla, kohta luemme Jatkoajan kannan Sipilän hallituksen pakkolaeista, pakkoruotsista yms. sillä varjolla, että onhan joku kiekkosankarikin niistä jotain sanonut.

Jatkoajasta löytyy monenlaista ketjua, joissa päätoimittajakin voi nimimerkillään olla 'hyvän maun rajoissa' mitä mieltä tahansa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Olen vankasti sitä mieltä, että Jatkoajan päätoimittajalla ei ole mitään valtuuksia ottaa tämän forumin nimissä yhtään mitään kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Oli hän sitten oikeassa tai väärässä.
Olen tästä täysin samaa mieltä. Päätoimittaja EI ole yksin tämä forumi.
 
Viimeksi muokattu:

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Kun kirjoitus ilmestyi twitter väännön jälkeen josta Wennström pahoitti mielensä niin kyllähän se meni melkoisesti metsään. Klikkejä varmasti tuli mutta melko hiljaa on ollu Selänteen blogin jälkeen..
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Olen vankasti sitä mieltä, että Jatkoajan päätoimittajalla ei ole mitään valtuuksia ottaa tämän forumin nimissä yhtään mitään kantaa yhteiskunnallisiin asioihin. Oli hän sitten oikeassa tai väärässä.
Varmasti liki kaikki kirjoittajat ovat tätä mieltä, minkä vuoksi onkin ymmärrettävää, ettei päätoimittaja ottanut kantaa poliittisesti viimeisimmässä kolumnissaan.

Kolumnin ajoitus oli huono, muuten ei moitittavaa. Edit: Tai ei oikeastaan kolumnin ajoitus, vaan se, että päätoimittaja kävi kinastelemassa "Selänteen" kanssa twitterissä politiikasta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei mennyt ihan putkeen. Päätoimittaja vajosi Valavuoren ja Selänteen tasolle. Saa nähdä saako jatkaa tehtävissä.
 

Snagari

Jäsen
Kuten kirjoitin Selänne-ketjuunkin niin ei ole ensimmäinen, eikä toinenkaan kerta kun Wennströmillä "ei mennyt ihan putkeen". Jos mielipiteelläni olisi väliä, toivoisin Wennströmin eroavan tehtävästään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos Teemulla on oikeus mielipiteeseen, niin on kai Antillakin. Minusta meni ihan putkeen ja olen molempien herrojen kanssa about samaa mieltä. Siis Teemun kanssa maahanmuutosta ja Antin kanssa Teemun ulostulotavasta.
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos olisi ollut oikeasti huolissaan Selänteen brändistä, niin tässä olisi ollut ainakin puoli vuotta aikaa tehdä tuo kolumni ja lähes kaikki olisivat olleet sen puolesta. Mutta hauskasti heti kun sieltä tuli se väärä mielipide niin sitten huolestuttiin niin kovasti. Kolumnista ei olisi ollut tietoakaan, jos twiitti olisi ollut "Ihanaa kun Suomeen tulee näitä työvoimapulan paikkaajia pyyhkimään vanhuksien perseitä", vaikka närkästyjiä lukumääräisesti (ei toimittajakunnassa) olisi ollut vähintään saman verran.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitäs se Teemu sekoili? Sekoili kun esitti oman mielipiteensä? Sanoi mitä suurin osa kansasta ajattelee.
Vai että oikein oman mielipiteensä.

Mihin perustat tuon "suurin osa kansasta ajattelee"-väitteesi? Kansasta n. 10% kannattaa puoluetta, joka edustaa Teemun julkituomaa retoriikkaa.
 
Kolumnista ei olisi ollut tietoakaan, jos twiitti olisi ollut "Ihanaa kun Suomeen tulee näitä työvoimapulan paikkaajia pyyhkimään vanhuksien perseitä", vaikka närkästyjiä lukumääräisesti (ei toimittajakunnassa) olisi ollut vähintään saman verran.
Tämä on varmasti totta, mutta ei millään lailla heikennä Wennströmin kirjoituksen tai sen argumenttien arvoa. (Argumentointivirhe ad hominem motivum).

Jos olisi ollut oikeasti huolissaan Selänteen brändistä, niin tässä olisi ollut ainakin puoli vuotta aikaa tehdä tuo kolumni ja lähes kaikki olisivat olleet sen puolesta. Mutta hauskasti heti kun sieltä tuli se väärä mielipide niin sitten huolestuttiin niin kovasti.
Ehkä kolumni saattaa olla hieman vähemmän myyvä, jos siinä ruoditaan tuoreiden twiittien sijaan puoli vuotta vanhoja twiittejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös