Pikkuserkkuni seurustelee Pete Parkkosen kanssa. Yhden kerran olen tavannut hänet, oikein sympaattinen kaveri.
Entäs Pete?
Pikkuserkkuni seurustelee Pete Parkkosen kanssa. Yhden kerran olen tavannut hänet, oikein sympaattinen kaveri.
Voisitko kertoa kaverisi nimen yksityisviestissä, Keke kun on hyvin kaukaista sukua allekirjoittaneellekin... :D (Anteeksi moderaattoreille näin suorasta sääntörikkomuksesta ja myös siitä että lainasin näinkin vanhaa viestiä.) Ja voin paljastaa tuon Teemu-kirjan luettuani tällaisen mielenkiintoisen tiedon että äitini täti, isoäitini sisko siis on asunut Selänteiden naapurissa Lauttasaaressa (ei samassa talossa mutta samalla kadulla). :DErään lapsuudenkaverini sukututkimuskirjassa on Keke Rosberg ja Tapio Korjus...
Viime viikolla lentokoneessa sekä meno- että paluumatkalla Jyri/Kari Häkämies. En kyllä pysty vahvistamaan, kumpi. Jos on pakko arvata, sanon Kari.
Lapsuudenkaverini varasti kesämökistä telkkarin. Se oli Mika Saukkosen.
Mutta minäpä olen asunut Saukkos-Mikan kanssa samassa talossa.
tän miehen perhetuttuina ovat ketkäs muutkaan kuin Ruotsin kuninkaalliset. Joo, itsekään en uskonut, ennenku näytti kuvia olleensa yötäkin oisko ollu CP luona.
Olen ollut samassa saunassa Osku Pajamäen kanssa. En ole siitä ylpeä, mutta onneksi se ei enää tunkenut samaan porealtaaseen. Olen ollut samassa porealtaassa SETAn nykyisen puheenjohtajan kanssa. En ole erityisen ylpeä siitäkään.