Melkein sukua julkkikselle

  • 261 194
  • 1 344
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ostin joskus kymmenisen vuotta viimeisen päälle rapean Volvo V70:n, vähän käytetyn. Tämä auto oli Bilian hallissa sen käytetyn Volvo V70:n vieressä joka oli kuulemma ollut vähän aikaa Samppa Lajusen sponsoriautona. Melkein veljeksiä olemme siis, ja talviurheilijan geenejä löytyy täten aina sen verran että Salpausselällä paikka kympin sakissa on aika saletti.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Ollessani teini-ikäinen, äitini ja tätini olivat illan viihteellä ja tulivat meille jatkoille Jouni Rokaman kanssa. Meinasin seuraavana aamuna vetää äitiäni turpaan, kun ei herättänyt yöllä morottamaan Rokamaa. Ei kuulemma oltu sentään pantu.

Viitisen vuotta takaperin olimme naispuolisen kaverini kanssa yökerhossa. Paikalla oli myös Miikka Kiprusoff, joka pokasi kaverini. Kaverini noin kolmen kilometrin päässä sijainneeseen opiskelija-asuntoon matkattiin polkupyörällä, Miikka ohjaissa, tyttö tarakalla. On kuulemma punaiset munakarvat. (Jokainen voi muuten tästä laskeskella kuinka uskollinen Kiprusoff on ollut vaimollensa.)

Olen mökkilaiturilta huutanut Jukka ja Mikko Koivulle "Menkää vittuun meidän rannasta kalastamasta".

Taisi löytyä koko palstan kovin TPS-kannattaja.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Ostin joskus kymmenisen vuotta viimeisen päälle rapean Volvo V70:n, vähän käytetyn. Tämä auto oli Bilian hallissa sen käytetyn Volvo V70:n vieressä joka oli kuulemma ollut vähän aikaa Samppa Lajusen sponsoriautona. Melkein veljeksiä olemme siis, ja talviurheilijan geenejä löytyy täten aina sen verran että Salpausselällä paikka kympin sakissa on aika saletti.

Helvetti, tämän unohdin. Samppa Lajusen vaimo on minun vaimon opiskelukaveri. Tai työkaveri. Tai jotain.

Salpurin jatkot on kuulemma kosteat. Eikun norjalaisvillapaitaa päälle ja baanalle. Itse meinasin kymppisakin miehenä Therese Johaugia tanssittaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Muutaman kerran olen tavannut Kiira Korven. Viimeksi juuri nyt. Kii-ra Kor-pi.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
- Faijani vanha joukkuekaveri, Kari Lehtonen. HPK:n maalivahtivalmentaja. Saunailtoja odotellessa.
- Sami Sandell, Ilves. Kuulemani mukaan tuttu, heh.

Hiljasta muuten.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sport & Flyers
Isäni siskon miehen siskon pojat ovat Matti ja Teppo.
Entisen kihlattuni (ei nyk. vaimo. Toim. huom.) isä on Pirkka-Pekka Peteliuksen serkku.

Olen siis melko hyvä laulamaan 70-luvun kotimaisia hittejä sekä huutamaan Aaaapuva!
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tyttöystäväni isän pikkuserkku on Heikki Kinnunen. Olenhan itsekin melkoinen körmy.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Isoveljeni rippileirillä oli Janne Ahonen ja Matti Hautamäki. Kumpikaan tosin eivät osanneet hypätä mäkeä. Kai...
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tästä muistui mieleen vähän samanlainen tarina, eli liigapakki Markus Kankaanperä on ollut samalla luokalla isosiskoni kanssa.

En sitten tiedä, miten suuri julkkis Kanki on..

Kangen julkisuusarvosta en tiedä minäkään, mutta aikanani tapailin Markuksen lapsuusaikojen suurta ihastusta. Sama mimmi taisi olla erään yhden hitin (Levoton Prinssi) ihmeen entinen "ystävä". Olen siis melkein sukua kahdelle julkkikselle.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Ville Virtasen eli Daruden isän kanssa on tehty paljon pimeetä duunia. Viimeksi tänään. Sandstorm taittuu siis kevyesti vaikka karaokessa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Varmaan monta Teukka Seljänteen napalankoa täällä on. Olettaisin.

Kimmo Kuhdan petitoverin työtoveri olin. Tää tapahtu yli viistoista veetä sitten. Siis vuotta.

Edit. Sepon tytär opiskeli samaan aikaan. Ja Aku Louhimies kans! Ööö... Oliko muita. Ehkä. En muista. Sakari Pesola! Oon ihan ryypännykkin sen kanssa. Ja Jussi Niinistö. Halla-ahon kans olin samas duunissa. Rasittava jätkä, besserwisseri ja moralisti. Jonkun Jurkan teatterisuvun vesan napalanko oon. Yhel eksällä oli sen yhen näyttelijän kyrpä kädessä, en muista nimee, oli mm. Kumman kaassa se terveydenhoitajan sijainen. Kyl tiiätte.

Edit2. Ja yks kaveri pannu sitä hoitsuu.

Vittu mä oon kuulusa lähes ittekin!

Edit3. Jykä Kataisen kanssa samas pöydässä Kappelissa. Ei sanonu mulle sanaakaan, no Siilinjärveltä eli huonot tavat. Juttu Urpilaisen mies on mun kaverin kummi.

Oon pahoillani.
 
Viimeksi muokattu:

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Muutama vuosi takaperin vanhemmillani ollut käytetty Nissan Almera oli uutena 2000-luvun alkupuolella Jokereiden omistama, eli sukua siis Hjallikselle.

Lisäksi tätini on seurustellut useamman vuoden ex-Jokeripelaajan kanssa (ura jo loppunut, kyseessä ei ole Tomek Valtonen). Silti en ole alkanut kannattaa Jokereita.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Lisäksi tätini on seurustellut useamman vuoden ex-Jokeripelaajan kanssa

Ja kun missien ja kiekkoilijoiden välinen suhde on enemmän sääntö kuin poikkeus, niin ilmeisesti suvussa on sitten missejäkin.

Timo Kojo on yrittänyt kaupata mulle jotakin pirun sähkömopoa. En ostanut.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Muutama vuosi takaperin vanhemmillani ollut käytetty Nissan Almera oli uutena 2000-luvun alkupuolella Jokereiden omistama, eli sukua siis Hjallikselle.

Tästäpä tulikin mieleeni, että nykyään isoisäni omistama Ford Focus oli Jason Williamsin käytössä hänen Ässäkaudellaan. Autoliike taisi oikein mainostaa ilmoituksessa, että auto on ollut Jason Williamsin käytössä.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Ja kun missien ja kiekkoilijoiden välinen suhde on enemmän sääntö kuin poikkeus, niin ilmeisesti suvussa on sitten missejäkin.

Tämä on nyt sitten se poikkeus. Hyvännäköinen nainen, muttei mitään missiainesta tokikaan. Ei ole kummoinen missijalostamo mutsin suku, joten koko Jokereiden joukkue tuskin on tulossa sukuun jäseneksi.

Ja ettei mene offtopiciksi niin olen morjenstanut Lars Ellerin faijaa, Olafia, Islannissa.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meidän koira on haistellut Armi Toivasen koiran persettä.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kuuluisaksi lahinna Torpan Pojissa pelaamisen johdosta tullut koripalloilija Scottie Pippenin entinen taloudenhoitaja on nykyaan meidan taloudenhoitaja/siivooja.

Tata kautta olen siis lahestulkoon Michael Jordanin veli!
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Tyttöystävä on kuulemma jotain erittäin kaukaista sukua Tom Koivistolle. Olen siis käytännössä Tomin veli.

Ja olen nähnyt Mertarannan livenä noin kahden metrin päässä kahvilla Nesteellä. Olen siis myös legenda.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Entäs jos on sukua melkein julkkikselle?

Tästä pitäisi avata oma ketju. Aihe on tärkeä ja koskettava. Kka on sukua Niko Saariselle?

Ja olen nähnyt Mertarannan livenä noin kahden metrin päässä kahvilla Nesteellä. Olen siis myös legenda.

Ilmeisesti legendat käyvät Nesteellä. Olen nähnyt Ismo Alangon Helsinginkadun Nesteellä astumassa ovesta ulos.
Lienevät jossakin mainoskampanjassa.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Olen ollut silloisen Miss Suomen, Heidi Willmanin kanssa samassa saunassa. Tosin eri aikaan. Olen siis melkein jääkiekkoammattilainen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Olen ollut silloisen Miss Suomen, Heidi Willmanin kanssa samassa saunassa. Tosin eri aikaan. Olen siis melkein jääkiekkoammattilainen.

Ensimmäisen virkkeen jälkeen olin kateellinen, toisen jälkeen rauhoituin, mutta kolmannen päätteeksi masennuin jälleen. Tosin muistelen ettei Köllillä ollut kaulasuojaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
- Esa Keskisen lenkkireitti oli muutama vuosi sitten jotakuinkin sama kuin omani.
Onko se ruvennut juoksemaan peliuransa jälkeen? Muistaakseni Essi vapautettiin aikanaan juoksulenkeistä, kun oli uransa huipulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös