Melkein sukua julkkikselle

  • 261 729
  • 1 344

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Isäpuoleni liikunnanohjaaja kansakoulussa oli Aarne Honkavaara. Taisi roikale taklatakin legendaa kerran Koulukadulla. No, enpä miten kävi koltiaiselle..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Isäpuoleni liikunnanohjaaja kansakoulussa oli Aarne Honkavaara. Taisi roikale taklatakin legendaa kerran Koulukadulla. No, enpä miten kävi koltiaiselle..
No Honkavaaralle kävi jossain vaiheessa kehnosti, kun Salisma taklasi sitä melko lujaa. Salisma oli muuten mun voimistelunopettaja myöhemmin. Ja Honkavaaran pojanpojan kanssa olen kallistellut kuppia vielä myöhemmin. Eihän tässä enää edes tiedä, kenelle julkkikselle olisi eniten sukua.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
No Honkavaaralle kävi jossain vaiheessa kehnosti, kun Salisma taklasi sitä melko lujaa. Salisma oli muuten mun voimistelunopettaja myöhemmin. Ja Honkavaaran pojanpojan kanssa olen kallistellut kuppia vielä myöhemmin. Eihän tässä enää edes tiedä, kenelle julkkikselle olisi eniten sukua.

Niin, taisi Aarnen ura pysähtyä jonkin sortin loukkaantumiseen, jos oikein muistan. Hieno herrasmiespelaaja olikin.
 
Suosikkijoukkue
KK
Minua opetti ala-asteella Tapio Rautavaaran tytär muutamassa aineessa. Hänen silloinen, nykyään ex-miehensä oli minun luokanopettaja. Tämä minun opettajani ollut mies on kolminkertainen Suomen mestari pesäpallossa. Jonkinlainen kuuluisuus kotikaupungissani.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ismo Alangon kanssakin musisoinut Samuli "Teho" Majamäki oli meikäläisen kanssa samassa yksikössä intissä viime vuosituhannen loppupuolella.

Noin vuonna 2000 helsinkiläisen ravintolan tiskillä (Vuorikadulla, ei The Tube vaan siellä toisessa päässä, Crocodiles taisi olla nimi) lihava punkkariämmä kertoi panneensa Ismo Alangon kanssa.

Sitten tunsin naisen, joka oli tullut kotinsa rappukäytävään missä Teemu Selänne oli viettänyt aikaa ihailijansa kanssa. Ei ollut pyytänyt nimikirjoitusta Finnish Flashilta, kun Finnish Flashilla oli jo käydet muutenkin täynnä tekemistä.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Tepsissä lätkää pelannut Pekka Rautee oli minun matikan ja fysiikan opettaja ylä-asteella, joten olen itsekin melkein Suomen mestari.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tepsissä lätkää pelannut Pekka Rautee oli minun matikan ja fysiikan opettaja ylä-asteella, joten olen itsekin melkein Suomen mestari.

Onnittelut melkein-Suomen-mestaruudesta Kaheksannelle pakille, jonka muistelu muistutti mieleeni, että olenhan melkein-änäri-pelaaja, kun olen pelannut junnuna lätkää samassa joukkueessa tulevan NHL-jyrän kanssa. Tai paremminkin oli AHL-jyrä, mutta silti. Melkein-AHL-jyrä taitaakin muuntua allekirjoituksekseni.
 
Hannu Aravirta haukkui minua kouluaikoina pesäpallomatsissa lihavaksi pojaksi, no kovin väärässä hän ei toki ollut. Minä toki kostin haukun ja sivalsin rajasta läpi. Omassa joukkueessa pelasi Ari Hilli. Eli aikamoiset "sukurasitteet" on tuonne jääkiekon suuntaan.
 

rosba70150

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joku kaukainen sukulaismies oli kasannut tiiliskiven kokoisen sukukirjan jota viime viikonloppuna nopeasti selailin läpi. Olen jotain sukua valtakunnan ykkösnaiselle eli Jenni Haukiolle.

edit: ja jos nyt aletaan keulimaan niin olen dokannut varmaan joka toisen suomiräppärin kanssa, ollut jatkoilla Markus Pöyhösen luona, syönyt aamupalaa Kapkaupungissa Ari Vatasen kanssa, oksentanut Technicolorin keikkabussiin, vittuillut Kankaanperälle jäähyboksiin niin että meinasin lentää Nordikselta ulos, istunut jurrisen Janne Happosen tarakalla matkalla Hautamäkien luo dokaamaan jne jne. Lisäillään jossain välissä lisää kun muistuu mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Marwin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
Yli 90v isoisäni oli joskus 50-luvulla kahvitellut Kyösti Kallion lesken kanssa. Oikein resitenttirouvan kanssa, kuten hän sanoi. Vasta muutama päivä sitten tästä kuulin, kun tuli vierailtua isovanhempien luona ja isoisä tykkää aina kertoa vanhoja juttuja. Oli ollut jonkinlaisessa harjoittelussa (agrologiksi opiskeli) Kallion sukutilalla (?) Nivalassa jossa Köpin vanha leskikin vielä asusteli ja oli joskus raahannut nuoren harjoittelijamiehen kahvipöytään kellarin siivouksesta tai vastaavasta. Köpihän oli jo kuukahtanut vuosia aiemmin Helsingin rautatieasemalla, joten isoisäni ei presidentin kanssa koskaan päässyt kahvittelemaan.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Cottonmouth seurueineen yöpyi viime kesänä Ruisrockin aikaan erään parisataa liigamatsia ja toistakymmentä nuorten maaottelua pelaneen, mutta jo 21-vuotiaana omasta tahdostaan luistimet naulaan laittaneen, ex-puolustajan kämpillä. Vastapalvelukseksi hoidettiin tuo viikonloppu matkoilla olleen pariskunnan kaneja.
 

Est.1885

Jäsen
Duunikaveri on joskus teiniaikoina seurustellut Ed Jovanovskin pikkusiskon kanssa. Samainen heppu on pelannut junnulatkaa Matt Cooken kanssa, ja on edelleen Kyle Wellwoodin hyva kaveri.

Allekirjoittaneella siis melkoiset sukurasitteet tuolla NHL:n suunnalla.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Saako tänne kirjoittaa, jos on oikeasti sukua julkkikselle?

Williamsin F1-tallin nykyinen kisakuski, Valtteri Bottas on minulle sukua. Isäni kautta tämä sukulaisuus. Meillä tuo isäukko tuntuu enemmänkin Bottasia fanittavan kuin minä, mutta onhan tuo ihan kiva maininta cv:ssä. Heh.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pasi Nurminen on oksentanut allekirjoittaneen entisen työkaverin pojan päälle. Mielenkiintoiseksi asian tekee lähinnä se, että ko. jannu toimi tuolloin lentoperämiehenä ja ylen anto tapahtui noin kymmenen kilometrin korkeudessa. Jokainen voi päissään miettiä mistä lennosta mahtoi olla kyse*.

* = huomioi pienet puklut rinnuksilla.
 

Tenkrat#67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Wild, Pekka Rinne
Serkkuni aviomies on ollut Pekka Rinteen kanssa samalla luokalla. Pelanneet myös pihapelejä keskenään, silloin vielä Pekka oli hyökkääjänä ja serkun aviomies maalivahtina. Jossain kohti sitten ilmeisesti roolit onneksi kääntyivät toisin päin :D
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Pari kaveria pelasivat pari päivää kiekkoa Jaroslav Modryn kanssa. Kai sitä olisi itsekin voinut vaivautua, jos olisi tiennyt paikalla olevan tommosia turhia tsekkejä...

Kohtalaisten mutkien kautta olen sukua Ilveksen vanhalle iki-movemberille, eli Juha Järvenpäälle. Tästä sai pikkupoikana olla ylpeä.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Katri Ylanderin isä on opettanut meikäläistä ammattikoulussa. Lisäksi äitini on ollut koulussa samalla luokalla Antti Virmavirran ja Kari Makkosen kanssa.

Eli kyllähän tässä julkkiksia ollaan, vaikka maaseudulla asutaankin.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Williamsin F1-tallin nykyinen kisakuski, Valtteri Bottas on minulle sukua. Isäni kautta tämä sukulaisuus. Meillä tuo isäukko tuntuu enemmänkin Bottasia fanittavan kuin minä, mutta onhan tuo ihan kiva maininta cv:ssä. Heh.

Kimi Räikkönen on taas minulle sukua ja myös isäni kautta. USA:n yksi senaattori on kans sukua, tosin aika kaukaista.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mm. virsikirjaan päässyt säveltäjä Armas Maasalo on äitini mukaan "jotakin kaukaista sukua" minulle.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Katri Ylanderin isä on opettanut meikäläistä ammattikoulussa. Lisäksi äitini on ollut koulussa samalla luokalla Antti Virmavirran ja Kari Makkosen kanssa.

Eli kyllähän tässä julkkiksia ollaan, vaikka maaseudulla asutaankin.

Voisiksä kysyä, että voisiko Katri nussia mun kans? Se on ollu mun listalla vuosikausia. Kerran pääsin tissiä koittaan, mut se jäi siihen.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Voisiksä kysyä, että voisiko Katri nussia mun kans? Se on ollu mun listalla vuosikausia. Kerran pääsin tissiä koittaan, mut se jäi siihen.

Katrin utare riittäköön sinulle toistaiseksi. Omaan käyttööni sen sijaan ajattelin Katria kysäistä, kun ukko seuraavaksi työpaikallani pistäytyy.

Toki voin lähettää hänet sinulle, oman käyttöni jälkeen, jos sellainen "Lordi, joka on syönyt viiliä" kelpaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös