Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itse meinasin kymppisakin miehenä Therese Johaugia tanssittaa.
Meinasikko enempi perinteisellä vai vappaalla lykkiä? Alkas jo hiihtourheilukausi.
Itse meinasin kymppisakin miehenä Therese Johaugia tanssittaa.
Tästä muistui mieleen vähän samanlainen tarina, eli liigapakki Markus Kankaanperä on ollut samalla luokalla isosiskoni kanssa.
En sitten tiedä, miten suuri julkkis Kanki on..
Isäni siskon miehen siskon pojat ovat Matti ja Teppo.
Lisäksi tätini on seurustellut useamman vuoden ex-Jokeripelaajan kanssa
Muutama vuosi takaperin vanhemmillani ollut käytetty Nissan Almera oli uutena 2000-luvun alkupuolella Jokereiden omistama, eli sukua siis Hjallikselle.
Ja kun missien ja kiekkoilijoiden välinen suhde on enemmän sääntö kuin poikkeus, niin ilmeisesti suvussa on sitten missejäkin.
Entäs jos on sukua melkein julkkikselle?
Ja olen nähnyt Mertarannan livenä noin kahden metrin päässä kahvilla Nesteellä. Olen siis myös legenda.
Olen ollut silloisen Miss Suomen, Heidi Willmanin kanssa samassa saunassa. Tosin eri aikaan. Olen siis melkein jääkiekkoammattilainen.
Onko se ruvennut juoksemaan peliuransa jälkeen? Muistaakseni Essi vapautettiin aikanaan juoksulenkeistä, kun oli uransa huipulla.- Esa Keskisen lenkkireitti oli muutama vuosi sitten jotakuinkin sama kuin omani.
Onko se ruvennut juoksemaan peliuransa jälkeen? Muistaakseni Essi vapautettiin aikanaan juoksulenkeistä, kun oli uransa huipulla.
Allekirjoittaneen kommentteja on julkaistu Hindustan Timesissa, jonka päivittäinen levikki on vaatimattomat 1143000 kappaletta.