Meille tulee vauva!

  • 458 820
  • 2 176

Veijari

Jäsen
Onkos täällä kohtalontovereita?

Samassa veneessä ollaan. Hedelmällisyystestit on tehty ja kummassakaan ei ole varsinaista vikaa löydetty, mutta ei vain natsaa. Noin vuosi ollaan yritetty.

Seuraavaksi vaimo saa jotain hormoonihoitoa. En tiedä mikä on todennäköisyys onnistua. Jatkuvat epäonnistumiset söivät varsinkin alkuaikoina vaimon mieltä mutta nyt hänkin on jo rauhoittunut eikä enää pahasti pety kun kuukautiset alkavatkin normaalisti. Ollaan opittu suhtautumaan, että tulee jos on tullakseen. Meikäläinen ei oikein osaa olla asiassa niin innokkaasti mukana kuin vaimo, mutta ehkä sitten kuin raskausuutinen, toivottavasti joskus vielä tulee.
 

toothfairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkos täällä kohtalontovereita?

Täällä ollaan. Tähänkin ketjuun tuli aikanaan kirjoitettua että 4 vuotta kesti ennen kuin vauva lopulta oli sylissä. Kaikenkaikkiaan hoitoja tuli tehtyä yhteensä 13. Mitään syytä meidän lapsettomuudelle ei myöskään aikanaan löydetty joten itse koin asian aikanaan sillain että meillä on ollut vain huonoa tuuria kun ei ole natsannut. Vaimolle asia oli tietenkin huomattavasti vaikeampaa koska hän koki epäonnistumisen omaksi viakseen.

Kannattaa uskoa siihen että jossain vaiheessa se lopulta tärppää vaikka varmasti tulee hetkiä jolloin toivo oman lapsen saamisesta saattaa kadotakin.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Mitään syytä meidän lapsettomuudelle ei myöskään aikanaan löydetty joten itse koin asian aikanaan sillain että meillä on ollut vain huonoa tuuria kun ei ole natsannut.

Meillä taas oli aika selkeät syyt olemassa, eli kyseessä oli aika vaikeahkot endometrioosi(t?), joita koitettiin ainakin vähän poistaa polttamalla. Tuosta ei ollut apua, joten päädyttiin sitten skippaamaan muut vaiheet ja suoraan koeputkien kanssa pelaamiseen.

Yllättävän vähän on myös parempaa puoliskoa rasittanut tämä homma. Ehkäpä siksi, että tuo syy kun on noinkin selkeä, niin on jaksettu uskoa, että siihen löytyy ratkaisu. Ehkäpä tilanteessa, jossa ei mitään selkeää syytä ole, olisi uskoa saattanut loppua tai olla ainakin koetuksella.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Onkos täällä kohtalontovereita?

Kyllähän täältäkin vastaava tarina löytyy taustalta, nyt 1,5v. koeputkipoika :) juoksentelee kovaa vauhtia ympäri kämppää. Meillä onnistui ekalla kerralla, kyllähän sitä oli jo valmistautunut pettymyksiin ja pitkään piinaan ja oltiinpa varustauduttu adoptioonkin. Onneksi luonto ja lääketiede ovat ihmeellisiä ja nyt saamme maailman ihanimmasta pojasta nauttia. Tsemppiä kaikille yrittäjille, vaikka ei heti tärppäisi, niin kannattaa silti elää myös muuta elämää. Tulee jos tulee.
 

Haamu

Jäsen
Onkos täällä kohtalontovereita?

Noin kaksi-kolme vuotta sitten tilanne oli hyvinkin samankaltainen myös meillä. Kummassakaan osapuolessa ei mitään vikaa ollut, mutta luonnollisin keinoin ei tärpännyt. Hormoonihoidot yms. käytiin läpi eikä osunut sittenkään.

Tämän jälkeen vihellettiin homma poikki. Vaimolla otti vähän liian koville jatkuvat pettymykset ja allekirjoittaneella vitutus näkyi lähinnä Alkon kuittien määrän kasvussa.

Aloitettiin sitten kesän 2006 jälkeen ns. puhtaalta pöydältä ilman hormooneja tai muitakaan hoitoja, hyväksyen senkin vaihtoehdon ettei meille omaa lasta välttämättä koskaan tule. Allekirjoittanut siisti 'ruokavaliostaan' tupakat sekä viunat ja lisäsi samalla liikunnan määrää. En tiedä oliko edellä mainitulla mitään vaikutusta, mutta 2007 heinäkuussa meille syntyi terve poika.

Voimia ja jaksamisia lapsenteko-projekteihin.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Taas tulee vauva, itse asiassa kaksi

Näinhän se menee että kun on sovittu että yritetään vielä kasvattaa meidän 2+1 perhettä yhdellä niin sitten eilisessä ultrassa kävi ilmi että kavereita onkin tulossa 2 kpl.
Olihan se melkoinen shokki mutta hieman asiaa sulateltuna asia on aivan fantastinen. Samalla kävi myös selväksi että edessä on isomman kämpän hankkiminen ja farmari-avensiksesta tulee myös liian ahdas kolmelle turvaistuimelle.
Hyviä ehdotuksia uudeksi perheautoksi ?

:-)
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Keiky on oivaltanut asian, tehdään heti muutama kerralla ;) Muori makaa tällä hetkellä osastolla vedet meni jo pari päivää sitten. Nyt näyttää siltä, että tänä yönä tai huomenissa on säpinää. Kaverin piti tulla kesäkuun puolella, mutta kaikki on hyvin ja sieltä saa tulla jo. Näyttäs että on hämähäkkimiehen vikaa kun ei suostu tulemaan ilman käynnistämistä. Rock on!

Huikea päivä takana, sieltähän se poika tulla tupsahti aamutuimaan.
 
Viimeksi muokattu:

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Näinhän se menee että kun on sovittu että yritetään vielä kasvattaa meidän 2+1 perhettä yhdellä niin sitten eilisessä ultrassa kävi ilmi että kavereita onkin tulossa 2 kpl.
Olihan se melkoinen shokki mutta hieman asiaa sulateltuna asia on aivan fantastinen. Samalla kävi myös selväksi että edessä on isomman kämpän hankkiminen ja farmari-avensiksesta tulee myös liian ahdas kolmelle turvaistuimelle.
Hyviä ehdotuksia uudeksi perheautoksi ?

:-)
Ensinnäkin erittäin suuret onnittelut tulevista kaksosista!
Sitten hiukan tuohon autoasiaan: Kolme turvaistuinta miltei vaatii jo kolme penkkiriviä. (Pl isot "luksusluokan" autot). Jos Toyotassa haluat pysyä, niin kurkistapa Avensis Versoon, ilmeisesti teidän lapset ovat vielä niin pieniä, ettei matkatavarat vielä vie kovin paljoa tilaa, joten tuo voisi olla todella hyväkin vaihtoehto. Kaikki Kolme penkkiriviä ovat vieläpä saman suuntaisesti (eteenpäin). Volvon V70 ynnä muiden merkkien farmarimallit, joita saa 7 paikkaisena, ovat varmasti myös melko hyviä, mutta ainakin ennen viimeiset penkkirivit olivat taaksepäin, joten vauvojen hoito matkan aikana on varmasti hiukan hankalaa. Jos oikeasti haluaa ja tarvitsee tilaa, niin Chrysler Voyager on loistava vaihtoehto. Toki se on jenkki, ja on ollut yleensä vikalistojen huonoimmassa päässä, mutta meillä oli Voyager 5 vuotta, eikä siinä ollut yhtään isompaa vikaa. Mutta lisää voitaisiin jatkaa Autoiluketjussa, jossa varmasti saa myös muidenkin mielipiteitä. :)
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
...ilmeisesti teidän lapset ovat vielä niin pieniä, ettei matkatavarat vielä vie kovin paljoa tilaa...

Kaksosrattaat esim vievät jo aika perkeleesti tilaa.
 

tumba17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jo vuodesta 1971
Sen verran voisi taas varmaan avautua tänne, lähinnä johtuen siitä, että tilanteemme oli sama, kun muutamalla aikaisemmin kirjoittaneella. Ekaa skidiä yriteltiin pitkään ja toivostakin oltiin jo luopumassa, kun ikääkin alkoi jo olla. Sitten putkahti pikkutyttö maailmaan ja nyt tuo isin pikku prinsessalla on n. 20kk.

Ennusteet toisen saamiselle olivat lekurien mukaan huonommat kun Suomifudiksen nousulle, mutta pikkukakkonen ilmoitteli tulostaan sitten yllättävän nopeasti. Eli jos kaikki menee ok, perheessä on elokuun lopulla kaksi pientä Jokerifania.

Summa summarum, toivoa ei kannata kenenkään heittää, on se lasten tuloprosessi sen verran ennaltaarvaamatonta.
 

Carlos

Jäsen
Samalla kävi myös selväksi että edessä on isomman kämpän hankkiminen ja farmari-avensiksesta tulee myös liian ahdas kolmelle turvaistuimelle.
Hyviä ehdotuksia uudeksi perheautoksi ?

:-)

Heh, tätähän tämä juuri on. Samaa asiaa pähkäilin hiukan aikaa takaperin täällä:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=39522

Meille ratkaisu tulee olemaan Chevrolet Captiva (7-paikkainen), on tiloiltaan ja monikäyttöisyydeltään ihan ylivertainen. Korkeuden puolesta on myöskin ihan täydellinen, juuri sopivalla korkeudella lapsien istuimet että saa laitettua vöitä kiinni pidempäänkin ilman selkäkramppeja. Periaatteessa kaikki kolme lasta mahtuisivat "normaalille" takapenkille, mutta vanhin on jo sen ikäinen että on todennut istuvansa mieluummin siellä peräkontin puolella. Ei tarvitse edes erillistä istuikoroketta, koska peräkontin penkit ovat jo valmiiksi lapsille oikean kokoiset.

Merkin puolesta 15 vuotta olen ajanut eri Toyotoilla, ja nyt ei vaan löytynyt sitten Mr. Toyodan valikoimasta yhtään sopivaa. Tai siis löytyisi, mutta ei tuoda Suomeen. Hiukan hirvittää luotettavuuden puolesta merkin vaihtaminen, mutta Captivasta ei ole kuulunut keneltäkään mitään huonoa. Koreassa suunniteltu ja valmistettu. En sitten tiedä miten kestää pitkässä juoksussa, mutta ainakin 1-2 vuotiaina on todettu tosi luotettavaksi.

Meillä olisi suuri päivä n. kolmen viikon päässä, vaimolla on jo kylkiluut kovilla joten kovasti odotetaan sitä. Olemme myöskin päättäneet että tämä kolme riittää, menisi auto-ongelma jo liian suureksi ja toisekseen vaimo tulisi hulluksi kotona kun itse olen paljon työmatkoilla.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sen verran voisi taas varmaan avautua tänne, lähinnä johtuen siitä, että tilanteemme oli sama, kun muutamalla aikaisemmin kirjoittaneella. Ekaa skidiä yriteltiin pitkään ja toivostakin oltiin jo luopumassa, kun ikääkin alkoi jo olla. Sitten putkahti pikkutyttö maailmaan ja nyt tuo isin pikku prinsessalla on n. 20kk.

Ennusteet toisen saamiselle olivat lekurien mukaan huonommat kun Suomifudiksen nousulle, mutta pikkukakkonen ilmoitteli tulostaan sitten yllättävän nopeasti. Eli jos kaikki menee ok, perheessä on elokuun lopulla kaksi pientä Jokerifania.

Summa summarum, toivoa ei kannata kenenkään heittää, on se lasten tuloprosessi sen verran ennaltaarvaamatonta.

Hieno uutinen, onnittelut! Lähetän HIFK-potkupuvun lahjaksi.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Tuo on juuri sitä mitä tässä olen pelännytkin, punainen paholainen pyrkii hakemaan otettaan jo pienistä lapsiraukoista.

Eräillä mummit, kummit, tädit sun muut isotädit ovat toimittaneet taaperolle, jotkut jopa itse kutoneet, äkkiä laskettuna neljän-viiden eri SM-liigaseuran fanitarviketta.

Kova on taistelu pienokaisen sielusta, sniff.
 

Carlos

Jäsen
Tuo on juuri sitä mitä tässä olen pelännytkin, punainen paholainen pyrkii hakemaan otettaan jo pienistä lapsiraukoista.

Kaikki aina yritetään. Minä tosin lopetin lapsen aivopesemisen kun poikani sai ukilta lahjaksi IFK-tutin. Ei siinä mitään, mutta kun poika ei siitä tykännyt, ei koko vauva-aikana suostunut laittamaan mitään tuttia suuhunsa. Tästähän seuraa helposti se että IFK-logo jää mieleen negatiivisena asiana, jolloin kaverista tulee huonolla säkällä vaikka pelle-fani.

Joten päätin palata aivopesuohjelmaan sitten hiukan myöhemmällä iällä. Tyttären kohdalla tähän ainakin riitti matseissa käynti isin kanssa.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Heh, tätähän tämä juuri on. Samaa asiaa pähkäilin hiukan aikaa takaperin täällä:
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=39522

Meille ratkaisu tulee olemaan Chevrolet Captiva (7-paikkainen), on tiloiltaan ja monikäyttöisyydeltään ihan ylivertainen. Korkeuden puolesta on myöskin ihan täydellinen, juuri sopivalla korkeudella lapsien istuimet että saa laitettua vöitä kiinni pidempäänkin ilman selkäkramppeja. Periaatteessa kaikki kolme lasta mahtuisivat "normaalille" takapenkille, mutta vanhin on jo sen ikäinen että on todennut istuvansa mieluummin siellä peräkontin puolella. Ei tarvitse edes erillistä istuikoroketta, koska peräkontin penkit ovat jo valmiiksi lapsille oikean kokoiset.

Merkin puolesta 15 vuotta olen ajanut eri Toyotoilla, ja nyt ei vaan löytynyt sitten Mr. Toyodan valikoimasta yhtään sopivaa. Tai siis löytyisi, mutta ei tuoda Suomeen. Hiukan hirvittää luotettavuuden puolesta merkin vaihtaminen, mutta Captivasta ei ole kuulunut keneltäkään mitään huonoa. Koreassa suunniteltu ja valmistettu. En sitten tiedä miten kestää pitkässä juoksussa, mutta ainakin 1-2 vuotiaina on todettu tosi luotettavaksi.

Meillä olisi suuri päivä n. kolmen viikon päässä, vaimolla on jo kylkiluut kovilla joten kovasti odotetaan sitä. Olemme myöskin päättäneet että tämä kolme riittää, menisi auto-ongelma jo liian suureksi ja toisekseen vaimo tulisi hulluksi kotona kun itse olen paljon työmatkoilla.

Thänks Carlos linkistä. Linkin ansiosta poistui aika moni auto potentiaalisten listalta. itse en oo mikään kovin kummonen autofriikki ja tietämys on vähän mallia keskiverto-miinus.
Nykyisen auton myötä ollaan sekä minä että kauniimpi osapuoli täysin automaatti-aivopestyjä eli manuaalivaihteiset on automaattisesti ulkona pelistä. Sen verran mukavuudenhaluinen olen että vanhempaan autoon en ainakaan vaihda joten vuosimallin tulee olla 2005->
Uuden auton hankkiminen tuntuu tyhmältä sijoitukselta ja itse olen ajatellut budjetiksi n 30k.
Näköjään sitä joutuu lähtemään koeajamaan tuota Grand Voyageria, tuntuu niin h-vetin isolta ja ostosketjuparkkihallipainajaiselta mutta kai tässä itseänsä saa "syyttää" :-)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yksi erittäin hyvä aivopesukeino on luetuttaa kausijulkaisua ruokailujen yhteydessä. Moni skidihän ei jaksa keskittyä syömiseen, vaan avatakseen suunsa vanhemmat joutuvat epätoivoissaan käyttämään mitä kummallisempia tekniikoita.

Kaudella 06-07 meidän ruokapöydässämme luettiin ahkerasti IFK:n kausijulkaisua ja tuolloin tyttö osasi nimetä kuvista, Pikut, Lakut, Lennut, Jeret ja tietenkin Penan. Pena-fanius meni sitten vähän överiksi ja yhdessä vaiheessa kaikki lätkänpelajat olivat Penoja, mm. Jyrki Lumme :). Meillä ei ole puhettakaan siitä, että suosikkijoukkue olisi joku muu kuin HIFK, kiitos Pikun, Lakun, Lennun ja tietenkin Penan.

Sanoisin, että autoiluun liittyen kannattaa ehdottomasti panostaa turvaistuimiin. Tulee jonkin verran halvemmaksi ostaa kapeahkot turvaistuimet kuin vaihtaa koko auto, jos muuten on riittävästi tilaa. Noissa turvaistuimissa kun on aika suuret vaihtelut mm. leveydessä. Moni kapeampikin malli on ihan riittävä siihen aikaväliin, mitä ko. istuinta käytetään. Turvavyöistuin on monelle isommalle sitten jo melkein ehdoton, kun kokoa alkaa olla enemmän.

Onnea kaikille lapseutuville! Meille taitaa nämä kaksi draamaprinsessaa riittää vallan mainiosti. Vaikka nuorempi tyttö on vasta 9kk, alkaa olla hivenen "ahdasta" kaikkien loukattujen tunteiden ilmaisuun, sen verran löytyy mimmeistä temperamenttiä. Mistä lienee perineet...
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Yksi erittäin hyvä aivopesukeino on luetuttaa kausijulkaisua ruokailujen yhteydessä. Moni skidihän ei jaksa keskittyä syömiseen, vaan avatakseen suunsa vanhemmat joutuvat epätoivoissaan käyttämään mitä kummallisempia tekniikoita.

Kaudella 06-07 meidän ruokapöydässämme luettiin ahkerasti IFK:n kausijulkaisua ja tuolloin tyttö osasi nimetä kuvista, Pikut, Lakut, Lennut, Jeret ja tietenkin Penan. Pena-fanius meni sitten vähän överiksi ja yhdessä vaiheessa kaikki lätkänpelajat olivat Penoja, mm. Jyrki Lumme :). Meillä ei ole puhettakaan siitä, että suosikkijoukkue olisi joku muu kuin HIFK, kiitos Pikun, Lakun, Lennun ja tietenkin Penan.

Sanoisin, että autoiluun liittyen kannattaa ehdottomasti panostaa turvaistuimiin. Tulee jonkin verran halvemmaksi ostaa kapeahkot turvaistuimet kuin vaihtaa koko auto, jos muuten on riittävästi tilaa. Noissa turvaistuimissa kun on aika suuret vaihtelut mm. leveydessä. Moni kapeampikin malli on ihan riittävä siihen aikaväliin, mitä ko. istuinta käytetään. Turvavyöistuin on monelle isommalle sitten jo melkein ehdoton, kun kokoa alkaa olla enemmän.

Onnea kaikille lapseutuville! Meille taitaa nämä kaksi draamaprinsessaa riittää vallan mainiosti. Vaikka nuorempi tyttö on vasta 9kk, alkaa olla hivenen "ahdasta" kaikkien loukattujen tunteiden ilmaisuun, sen verran löytyy mimmeistä temperamenttiä. Mistä lienee perineet...

Meillä(kään) ei toiminut tuo kumimsedän tuoma Tappara-tutti alkuunkaan. Sen sijaan ylisuuri fanipaita oli kova hitti kun huomasi isillä olevan samanlainen. Viime kaudella telkkarin ääressä istuttiin kattomassa peliä ja reilu vuoden ikäinen taputti ja huusi Papparaa...
Parempi tosiaan ehkä olla tupuuttamatta liikaa alussa ettei pikkuprinsessa saa päähänsä vaihtaa ¤:ilun vuoksi Blues-faniksi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Hiukan hirvittää luotettavuuden puolesta merkin vaihtaminen, mutta Captivasta ei ole kuulunut keneltäkään mitään huonoa.
Nyt kuulet. Vääntö dieselillä aivan hanurista ja tyyppivikana ei nosta kierroksia silloin tällöin säännöllisesti. Jämptisti sinne päin. No, yksilökohtaisia juttuja toki, ja tilava autohan tuo on. Ystäväperheessä on neljä mukulaa ja isä on kehunut nimenomaan tiloja. Äiti tykästyi ulkonäköön, siis auton, ei mun. Tai mistä minä tiedän.

Uusi 308 SW voisi olla myös hyvä peli, ainakin muunneltavuutta piisaa. Itse yritän pysyä perheen koon puolesta keskiluokan farkuissa.
---

Poika on nyt kolmeviikkoinen, Melko rauhallinen tapaus edelleen, hyvä niin. Aika jäntevän oloinen sälli, ties vaikka tulee ninja master.
 

Carlos

Jäsen
Nyt kuulet. Vääntö dieselillä aivan hanurista ja tyyppivikana ei nosta kierroksia silloin tällöin säännöllisesti. Jämptisti sinne päin. No, yksilökohtaisia juttuja toki, ja tilava autohan tuo on. Ystäväperheessä on neljä mukulaa ja isä on kehunut nimenomaan tiloja. Äiti tykästyi ulkonäköön, siis auton, ei mun. Tai mistä minä tiedän.

Diesel-koneesta olen minäkin kuullut ei-niin-mairittelevia juttuja, joten jätän sen väliin. Olen hankkimassa sitä 3.2l bensakonetta, siinä ei ainakaan tehot lopu kesken. Tietty bensalasku vuodessa on 1,5-2tEUR enemmän kuin tavis keskikokoisessa henkilöautossa, mutta kyllähän sitä ihmiset laittavat helposti muutenkin mukavuusvarusteisiin tuhansia euroja. Kun ensimmäisen kerran kokeilin ohitustilanteessa "lämä tiskiin" tuolla koneella, niin voin sanoa että meinasi lähteä käsistä. Normaaliajossakin vääntö on muhkea.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Meillä taas oli aika selkeät syyt olemassa, eli kyseessä oli aika vaikeahkot endometrioosi(t?), joita koitettiin ainakin vähän poistaa polttamalla. Tuosta ei ollut apua, joten päädyttiin sitten skippaamaan muut vaiheet ja suoraan koeputkien kanssa pelaamiseen.

Yllättävän vähän on myös parempaa puoliskoa rasittanut tämä homma. Ehkäpä siksi, että tuo syy kun on noinkin selkeä, niin on jaksettu uskoa, että siihen löytyy ratkaisu. Ehkäpä tilanteessa, jossa ei mitään selkeää syytä ole, olisi uskoa saattanut loppua tai olla ainakin koetuksella.


Meillä tuo endometrioosi teki aikansa kiusaa, pari vuotta yritystä perinteisellä tyylillä jonka jälkeen vaimo kävi ensin leikkauksessa, enimpiä pois ja suoriksi koeputkiosastolle. Vaikka tuo todennäköisyys koeputki touhuissa on 30%:a niin meillä nappasi ekalla kiinni, kolmannella kuukaudella mennään, ultra oli pari viikkoa sitten ja oli hauska katsella kun ihmisen pienoismalli sätki ja sinkoili edestakaisin..
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Mukana ollaan. Näköjään hoitojen kautta aika monet nykyään hääräävät. Onhan se ymmärrettävää, kun nuoruutta jatketaan pitkälle neljättäkymppiä ja ties mitä myrkkyjä ja stressejä on.

Meillä viides alkionsiirto napsahti. Ajattelin tietty, että WAU, kymmenen tuhannen euron baby! (no ei ihan, mutta...). Tänään oli ensimmäinen ultra ja siinä selvisi, että kappalehinta putosi puoleen. Siellä köllöttivät 8 mm kokoiset tyypit a ja b sydämet sykkien. Kahdeksas viikko menossa, joten jäitä pidetään hatussa, mutta on tämä aika helkkarin hienoa! Pakkipari Beckerin tiimiin!
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Meillä viides alkionsiirto napsahti. Ajattelin tietty, että WAU, kymmenen tuhannen euron baby! (no ei ihan, mutta...). Tänään oli ensimmäinen ultra ja siinä selvisi, että kappalehinta putosi puoleen. Siellä köllöttivät 8 mm kokoiset tyypit a ja b sydämet sykkien. Kahdeksas viikko menossa, joten jäitä pidetään hatussa, mutta on tämä aika helkkarin hienoa! Pakkipari Beckerin tiimiin!

Kaksi yhden hinnalla, mutta siltikin hinnakasta tuollainen on. Onnea ja toivotaan, että vielä vaivan väärttiäkin ja pakkipari saadaan maailmaan saatettua =)
 

FreezingHell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toista päivää kotona sunnuntaina syntyneen pojan kanssa. Täähän on ihan suklaajuna. Äiti hoitaa yöt, jolloin itse vetää 9 tunnin unet. Päivisin seurustelee/hoitaa vauvan itse ja vie syömään äidille keskeyttämään hänen leponsa. Kohta sen helvetillisemmän osuuden täytyy alkaa, kun saa enemmän vatsanväänteitä.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kohta sen helvetillisemmän osuuden täytyy alkaa, kun saa enemmän vatsanväänteitä.

Tässä olet oikeassa, vaikka vatsanväänteitä ei tulisikaan =) No, helvetillinen ehkä liioiteltu sana, mutta alku oli aika ruusuilla tanssimista tuoreena isänä ja vauva nukkui about 18 tuntia päivässä.

Nyt 9 kk jäbä heräilee 4.00-6.00 joka aamu. Töissä nyt jaksaa, mutta piruvie kun pitäs illalla jaksaa vielä kisoja katsoa. Kummasti tällainen unikekokin tottuu keskimäärin 5 tunnin yöuniin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös