Lopetan omalta osaltani keskustelun tähän enkä tarkoittanut esimerkkiäni millään lailla lapselliseksi saati kiusaksi sinulle. Ja ei minulla ole minkäänlaista henkilökohtaista syytä lopettaa keskustelua, mutta en usko meidän saavuttavan yhteisymmärrystä, vaikka kuinka avaan asiaani sinulle. Joskus keskustelussa on vain pakko myöntäytyä tosiasioille ja tässä yhteydessä minun on hyväksyttävä omalta osaltani se, ettet sinä tule ymmärtämään tai et halua ymmärtää, mitä sinulle sanon.Olen siis erityisluokanopettajana vaativan tason lastensuojeluyksikössä. Eipä tule kirjoitelmia hirveästi korjailtua. Ja kyllä, kaikilla nuorilla on omat henkilökohtaiset tavoiteet, joiden perusteella heille annetaan numerot. No joo, kunhan totesin ja samaan hengenvetoon sanon, että aika lapsellisella tasolla liikutaan nyt näiden havainnollistamisten kanssa. Ihan hyvin olen ymmärtänyt sinua ilmankin. :)
Niin kauan kuin jatkat Kärppien arviointia niin kirjoituksesi tulevat menettämään uskottavuutta sekä poikkeuksellinen objektiivinen arviointikykysi jää ilman sen ansaitsemaa huomiota. Kuten olet varmasti huomannut niin sinulla on enemmänkin täällä iso kasa faneja, jotka lukevat kirjoitukseksi isolla mielenkiinnolla. Et kuitenkaan suostu olemaan avoin palautteelle ja toiveille, joita kanssakeskustelijat sinulle tarjoavat ainoastaan siksi, että he pitävät siitä, mitä kirjoitat. Nämä ovat minun mielipiteitäni, mutta uskon monen jakavan saman ajatuksen.
Olet nimennyt - täysin aiheellisesti - omalle laadukkaalle arvioinnillesi oman ketjun. Tässä ketjussa sinun arviosi ovat ihan vain nimen perusteella suoraan sanoen jumalallisessa arvossa. Myös tämän palstan moderaattorit ymmärtävät yleisön kiinnostuksen juuri sinun arvioihisi ja jokainen vähänkään jääkiekkoa seuraava tai tällä foorumilla asioiva tuntee tuotantosi sekä kykysi. Tämä huomio tulee ketjussa sinulle aivan automaattisesti eikä kyseessä ole mikään hysteria vaan luonnollinen jatkumo sille brändille, jonka olet itsellesi täällä rakentanut. Ilmeisesti henkilökohtainen brändisi ei kestä sitä ajatusta lainkaan, että voisit olla se objektiivinen McTorso, jolla on kirjoitustaitoa ja osaamista laadukkaaseen arviointiin. Valitset mieluummin vähätellä näkemyksiäsi ja puolustautua sillä, että meillä olisi joukkohysteria sinua vastaan.Ihmeellisen suuren hysterian yhden kirjoittajan mielipiteet saavat aikaan. Se ei kyllä ole todellakaan tarkoituksena, vaan tarkoituksena on asiapainotteisesti käydä jääkiekko-keskustelua.