Kärppien ensimmäiset pelit olivat vaikeita ja maalinteon tuska oli suuri. Ei ollut hyvä alku ja se näkyi myös yksilötasolla. Antonen ja Koivisto ovat olleet alkukaudesta heikkoja. Mingoian purki sopimuksen ja lähti Pohjois-Amerikaan, eikä ole tehnyt sopimusta minkään joukkueen kanssa. Eiköhän tuossa ole taustalla henkilökohtaisia syitä, joita meidän on ollut mahdotonta ennakoida. Bunnaman pelaa kelpo peliä ja parantaa koko ajan. Yhtäkaikki, varmasti paljon muitakin virhearvioita minulla on ollut alkukaudesta. Sellaista tämä arvioiden tekeminen on. Pitää sietää myös virheitä.Kyllä minäkin pidin sinun arvioitasi perin erikoisina ja teennäisinä. Miten esimerkiksi Mingoia ja Bunnaman ovat superkorin pelaajia, Antonen tekee tuhoa hirmulaukauksellaan ja Koivisto on pakiston supervahvistus kun teki 6 vuotta sitten hyvin tehoja.
SaiPan suhteen sen sijaan olen alkukaudesta onnistunut ja SaiPa on ollut niin surkea kuin ennakoin. Tuohon arvion osaan sinun kritiikkisi pääosin iski ja alkukauden perusteella huti meni sulla se. Tällaista tämä on. Minä arvostan kuitenkin sitä, että uskaltaa ottaa kantaa.
Viimeksi muokattu: