Väärin tulkittu. Nuo ovat vain satunnaisten veikkaajien otoksia. Tämä täällä tehty listaus on oikea ja vedenpitävä.Eli jopa ne ihan oikeat ammattilaiset ei pidä Kärppiä mestariehdokkaana, vaan enemmänkin siinä haastajakerhossa. Mikä yllätys tämä olikaan.
Tällaiset on tänään avatut Veikkauksen kiinteät kertoimet siis:
HIFK 4.30
Ilves 4.70
Tappara 5.50...
Ihan mielenkiinnosta kysyn nyt, kun homma on saatu arvioiden osalta päätökseen, jotta mikä ihme sulla oikein noin kovin hiertää? Olet kirjoittanut tähän ketjuun 29 viestiä ja niistä valtaosa on tuollaista yläpuolelle lainatun kaltaista herne nenässä heitettyä typerää kuittailua. Mistä puristaa?Väärin tulkittu. Nuo ovat vain satunnaisten veikkaajien otoksia. Tämä täällä tehty listaus on oikea ja vedenpitävä.
Kiitos mielenkiinnostasi. Ei ole hernettä nenässä, eikä mitään muutakaan. Taino kait siellä nenäkarvoja on harvakseltaan. Eikä tuo ole mikään kuittailu vaan korjattu tieto oikeaksi. Puristaa tällä hetkellä juuri oikeasta paikasta.Ihan mielenkiinnosta kysyn nyt, kun homma on saatu arvioiden osalta päätökseen, jotta mikä ihme sulla oikein noin kovin hiertää? Olet kirjoittanut tähän ketjuun 29 viestiä ja niistä valtaosa on tuollaista yläpuolelle lainatun kaltaista herne nenässä heitettyä typerää kuittailua. Mistä puristaa?
Eipä mittään. Rupesi vain kiinnostamaan, kun niin paljon jaksat kuittailla, vaikken ole tainnut sinulle juuri vastailla viestiesi heikon tason vuoksi. Hyvä, ettei ole herne nenässä. Se on tärkeää. Et kuitenkaan vastannut kysymykseen. Miksi kuittailet niin paljon? Voisin vielä kysyä sen verran lisää, että miten itse koet tuollaiset viestisi? Ovatko ne hauskoja tai jotain?Kiitos mielenkiinnostasi. Ei ole hernettä nenässä, eikä mitään muutakaan.
Mistä nämä tällaiset kiinteät kertoimet löytää?
Tämän sen sijaan löysin äsken Veikkaukselta.
Näissä on mielestäni jopa ilmaa.
Sijoittuu paremmin runkosarjassa:
Ilves 1,58 - Tappara 2,32
Pelicans 1,60 - TPS 2,24
Tämä on makeaa! Kun kliininen, lähinnä vedonlyöntiharrastuksen vuoksi palstaa seuraava @Milvus on näin tunteikkaana, on Kärpät silloin pelottavan kova. Pahimmat pelkosi leikin varjolla uskalsit tunnistaa ja tunnustaa. Hyvä!
Ei tuohon satuja tarvitse keksiä, tai sitten Unibetillä on voimistelevia satusetiä töissä.
Niinpä. Sen vuoksi ihmettelin sun paria tunteikasta viestiä. Mutta se siitä, maalissa ollaan. Nyt istutaan alas, nojataan taaksepäin, seurataan tuloksia ja jännitetään.Kliininen ei tunteile.
Luin pari lausetta tuosta verkkolehdessä olevasta Janne Pesosen haastattelusta ja heräsi yksi kysymys:
Onko Janne Pesonen McTorso?
Elän reunalla. I'm livin' on the edge. Tämä käy jännäksi.Suosittelen poistaan todella vikkelään tämän. Taitaa tällä palstalla tulla rankkua vitsilläkin heitetyistä henkilöllisyysarveluista hyvin hätäisesti...
Omasta mielestä Kärppien viime kauden esitys oli hyvä merkki liigan tämän hetken kovuudesta. Vaikka olis liigan paras materiaali niin edes sinne puolivälieriin ei kävellä. Omasta mielestäni ikinä ei ole ollut näin kova kilpailu 6, 8 tai jopa 10 parhaan joukkoon. KHL kaatumisen jälkeen liiga on ollut tasoltaan todella kova.
Luin pari lausetta tuosta verkkolehdessä olevasta Janne Pesosen haastattelusta ja heräsi yksi kysymys:
Onko Janne Pesonen McTorso?
Jos katsoo näitä joukkueita mitä arvioitu sijalle 9-10 siellä on useissa ollut Tepsiä ja Kalpaa esimerkiksi. En muista, että olisi noin kovatasoisia jengejä ollut noilla sijoilla koskaan ennakkoarvioissa. Myös sijasta 6 älytön taistelu.Hetkinen. Eikös joka tuutista ole kerrottu, miten SM-liiga voi huonosti, tasoltaan heikentynyt ja ei kiinnosta ketään, kun sarja ei ole avoin?
Jos katsoo näitä joukkueita mitä arvioitu sijalle 9-10 siellä on useissa ollut Tepsiä ja Kalpaa esimerkiksi. En muista, että olisi noin kovatasoisia jengejä ollut noilla sijoilla koskaan ennakkoarvioissa. Myös sijasta 6 älytön taistelu.
Markkinallisesti ja taloudellisesti olisi liigalle varmaan tärkeää saada pääkaupunkiseudun isot seurat mukaan. Yksi jengi aika vähän koko alueelle missä asuu yli miljoona ihmistä.
Minulle olet objektiivinen asiantuntijaMahtava meno pojat! Olen ollut tässä ketjussa dosentti Bäckman, Donald Trump, Janne Pesonen ja kruununa Paavo Väyrynen.
Ei voi olla nauramatta tuolle riville, mutta mitähän Pesonen tykkää olla tässä seurassa mukana. Olisikohan hänessä poliitikon ainesta? Ainakin vaikuttaisi olevan hyvä puhumaan ja esiintymään, mitä on telkkarissa näkynyt.Mahtava meno pojat! Olen ollut tässä ketjussa dosentti Bäckman, Donald Trump, Janne Pesonen ja kruununa Paavo Väyrynen.
Itse kuulen näitä kommentteja lähinnä kavereilta, jotka eivät ole Liigaa seuranneet about kymmeneen vuoteen.Hetkinen. Eikös joka tuutista ole kerrottu, miten SM-liiga voi huonosti, tasoltaan heikentynyt ja ei kiinnosta ketään, kun sarja ei ole avoin?
Itse muistan että näitä "Liigan taso on laskenut" -juttuja kuulleeni ainakin viimeiset 20 vuotta, ellei pidempäänkin. Taitaa olla se klassinen "ennen kaikki oli paremmin" -ajattelu vahvasti läsnä.Itse kuulen näitä kommentteja lähinnä kavereilta, jotka eivät ole Liigaa seuranneet about kymmeneen vuoteen.