Markkinat määrittävät Veikkauksen kertoimet niin, että HIFK, Tappara ja Kärpät ovat perin tasavahvoja suosikkeja mestariksi sen jälkeen isompi ero ja Ilves.Markkina määrittää kertoimet..
Markkinat määrittävät Veikkauksen kertoimet niin, että HIFK, Tappara ja Kärpät ovat perin tasavahvoja suosikkeja mestariksi sen jälkeen isompi ero ja Ilves.Markkina määrittää kertoimet..
Ja onhan Karjalaisen CV muutenkin kiistatta kovempi kuin Härkälän.Sen verran tarkennusta, että Kalpalla Karjalainen tuo takavuosien mahdollinen Ässien mysteerivalimentaja nuosi pestiin Kalpa organisaation sisältä.
Eikö perusteluistani löytynyt lainkaan vastauksia noihin kysymyksiisi? Vai olivatko ne vain heikot? Tai sellaiset, joista olet erimieltä?Miksi esim. Ässien valmennus on 5,5p, Kerholla 7p, Kalpalla 6,75p. Ässillä nousi kakkonen ykköseksi tuttuun organisaatioon. Kerholla ja Kalpalla tuli ulkopuolelta (?) uusi koutsi.
Samalla voi kysyä, että miksi esim. Dufva saa 6,5. Koska viimeksi RD on onnistunut?
Markkinat määrittävät Veikkauksen kertoimet niin, että HIFK, Tappara ja Kärpät ovat perin tasavahvoja suosikkeja mestariksi sen jälkeen isompi ero ja Ilves.
Kyllä minä tuon ymmärrän. Eikös tuosta saada kuitenkin tietää valtavirran mielipide? Ja tuohan on todella hyvä asia heille, jotka pitävät Ilvestä ja Pelsuja vahvoina. Ylikertoimet heidän mielestään ja varmasti pelattavat. Veikkaus antaa Ilvekselle 8.00 ja Pelsuille 10.00.Niin, eli vetoa lyövät ihmiset. Jos minä hypoteettisesti menen ja lyön miljoonalla Pelicansia, heidän kerroin laskee.
Kyllä minä tuon ymmärrän. Eikös tuosta saada kuitenkin tietää valtavirran mielipide? Ja tuohan on todella hyvä asia heille, jotka pitävät Ilvestä ja Pelsuja vahvoina. Ylikertoimet heidän mielestään ja varmasti pelattavat. Veikkaus antaa Ilvekselle 8.00 ja Pelsuille 10.00.
Erot noiden isojen kesken on kuitenkin aika pienet. HIFK 5, Tappara 5,5 ja Kärpät 6. Tuo on minusta mielenkiintoista, varsinkin, kun peilaa sitä täällä käytävään keskusteluun.Valtavirran mukaan samat seurat on ne suosikit vuodesta toiseen. Heillä on myös isoin määrä kannattajia.
Eikö perusteluistani löytynyt lainkaan vastauksia noihin kysymyksiisi? Vai olivatko ne vain heikot? Tai sellaiset, joista olet erimieltä?
Voittajavedossa, jossa kertoimet elävät sen mukaan, miten vetoja on lyöty, nuo ovat tällä hetkellä HIFK 3,93, Tappara 6,20 ja Kärpät 9,79. Veikkauksen kertoimenlaskijat siis luottavat Kärppiin selvästi enemmän kuin voittajavetoon tähän asti panostaneet.Erot noiden isojen kesken on kuitenkin aika pienet. HIFK 5, Tappara 5,5 ja Kärpät 6. Tuo on minusta mielenkiintoista, varsinkin, kun peilaa sitä täällä käytävään keskusteluun.
Eli ammattilaiset luottavat Kärppiin enemmän kuin valtavirta. Sehän on ihan sama meininki kuin tässä ketjussa.:)Voittajavedossa, jossa kertoimet elävät sen mukaan, miten vetoja on lyöty, nuo ovat tällä hetkellä HIFK 3,93, Tappara 6,20 ja Kärpät 9,79. Veikkauksen kertoimenlaskijat siis luottavat Kärppiin selvästi enemmän kuin voittajavetoon tähän asti panostaneet.
Ilveksellä on aika paljon kannattajia... eikö?Valtavirran mukaan samat seurat on ne suosikit vuodesta toiseen. Heillä on myös isoin määrä kannattajia.
Varmaan sekä "ammattilaiset", että valtavirta uskovat Kärppien suurseurana kääntävän kurssinsa vaikka väkisin katastrofaalisen viime vuoden jälkeen. Eihän tuolla budjetilla, organisaatiolla ja menestyshistorialla operoiva seura saa/voi epäonnistua kahtena vuotena peräkkäin. Siitähän tuossa varmaan on myös kyse.Eli ammattilaiset luottavat Kärppiin enemmän kuin valtavirta. Sehän on ihan sama meininki kuin tässä ketjussa.:)
Eli ammattilaiset luottavat Kärppiin enemmän kuin valtavirta. Sehän on ihan sama meininki kuin tässä ketjussa.:)
Eikös tuo nyt ole runkosarjasijoituksiltaan ollu 6,7,6 ja poffeissa jäänyt sääleihin/8 sakkiin jo 3 vuotta putkeen (mahdollinen 4. tulossa)Varmaan sekä "ammattilaiset", että valtavirta uskovat Kärppien suurseurana kääntävän kurssinsa vaikka väkisin katastrofaalisen viime vuoden jälkeen. Eihän tuolla budjetilla, organisaatiolla ja menestyshistorialla operoiva seura saa/voi epäonnistua kahtena vuotena peräkkäin. Siitähän tuossa varmaan on myös kyse.
Se on totta. Toki veikkauksen ammattilaiset näkevät Kärpät tasaisessa kärkikolmikossa. Minä pystyn kyllä jakamaan tuon näkemyksen. Tämän ketjun valtavirta tuskin.Paitsi eivät kuitenkaan luota niin paljoa, että olisi yhdelläkään sivulla ykkönen, kuten yksi "ammattilainen" sanoo.
Veikkauksen ja melkeinpä kaikkien suomalaisten aviisien ammattilaiset taisivat nähdä viimekin vuonna Kärpät lähes poikkeuksetta joko sijalle 1 tai 2. Taisit muistaakseni jakaa senkin näkemyksen.Se on totta. Toki veikkauksen ammattilaiset näkevät Kärpät tasaisessa kärkikolmikossa. Minä pystyn kyllä jakamaan tuon näkemyksen. Tämän ketjun valtavirta tuskin.
Kyllä. Yleinen mielipide niin asiantuntijoiden kuin meidän maallikoiden kesken oli tuolloin, että Tappara ja Kärpät taistelevat mestaruudesta.Veikkauksen ja melkeinpä kaikkien suomalaisten aviisien ammattilaiset taisivat nähdä viimekin vuonna Kärpät lähes poikkeuksetta joko sijalle 1 tai 2. Taisit muistaakseni jakaa senkin näkemyksen.
Niinpä. Mulla on nyt osunut Kärpät 5/10.Näillä isoilla seuraoilla menestysmahdollisuudet ja odotusarvo on lähtökohtaisesti budjetin jne taustatekijöiden vuoksi jo lähtökohtaisesti aika tapissa. Vuosi toisensa jälkeen kun niitä veikkaa huipulle, niin todennäköisesti osuu jossain kohtaa.
Mulla on osunut Kärppien sijoitus kahdella edellisellä kaudella 100% oikein.Kyllä. Yleinen mielipide niin asiantuntijoiden kuin meidän maallikoiden kesken oli tuolloin, että Tappara ja Kärpät taistelevat mestaruudesta.
Niinpä. Mulla on nyt osunut Kärpät 5/10.
Kyllä. Yleinen mielipide niin asiantuntijoiden kuin meidän maallikoiden kesken oli tuolloin, että Tappara ja Kärpät taistelevat mestaruudesta.
Niinpä. Mulla on nyt osunut Kärpät 5/10.
Mielestäni kyllä pelattiin ihan sitä samaa antijääkiekkoa niin harjoitus- kuin runkosarjapeleissäkin. Uuvuttavan tylsä ja aika äkkiä myös toimimaton pelitapa, jauhaminen kaiken maailman saatanan maaliodottamista lehdistötilaisuuksissa, sekä huonot tulokset. Siihen hajosi Kärppien peli-ilo. Toki joukkuehenki olisi myös saanut olla parempi.Kärpät taisi viime harjoitus- ja alkukaudenkin pelata vakuuttavasti, kunnes ensimmäiset ongelmat tuli ja Marjamäki lähti peluuttamaan sitä samaa antijääkiekkoa mitä on viimeiset kymmenen vuotta valmentanut.
Turhaan merkkasit nuo korjaukset. Yhtä hyvin olisit voinut vain kirjoittaa runkosarjaennustuksesi/-toiveesi tuohon, koska taulukkosi ei täytä Torson arvioinnin kriteeriä siitä, että kahdella saati useammalla joukkueella on samoja pisteitä samalta osa-alueelta. Näinollen listauksesi ei ole vertailukykyinen Torson tekemän työn kanssa.Mietin noita McTorson arvioita. Pahimmat virheet on Kärppien yli- ja Saipan aliarvioinnissa. Tein muutoksia, ja alleviivasin jokaisen muutoksen.
Eli ammattilaiset luottavat Kärppiin enemmän kuin valtavirta. Sehän on ihan sama meininki kuin tässä ketjussa.:)