Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 366
  • 1 192

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Isketäänpä uutta yritystä tällä kertaa toivottavasti hivenen paremmin:

"Potkupalloniilot pyrkivät muka-argumentein kaatamaan minun esittämäni vaihtoehtoni. Lajin kansanterveydelliset vaikutukset ovat olemattomat, koska sen piirissä on useita läskejä tai muuten huonoja urheilijoita, jotka eivät yksilöurheilussa pärjäisi. Tämän osoittaa epämuodostuneen kääpiön(Messi) huipulla olo."
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen kovasti eri mieltä, hyvä x. Huml sitä paitsi nousee ratkaisijaksi (0+0, -5 pudotuspeleissä, Käyttis huomauttaa tässä pöytäkirjan ulkopuolelta) jos JJJ-ketju ei jonakin iltana ratkaise. Tämä perusteluni perustuu toiveisiin ja uskomuksiin, mutta esitän ne tässä muka asiallisina argumentteina, hyvä x.
 

Anonymous

Jäsen
Kannatan avoimia sarjoja!

Korostan, kannatan avoimia sarjoja!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Olen kovasti eri mieltä, hyvä x. Huml sitä paitsi nousee ratkaisijaksi (0+0, -5 pudotuspeleissä, Käyttis huomauttaa tässä pöytäkirjan ulkopuolelta) jos JJJ-ketju ei jonakin iltana ratkaise. Tämä perusteluni perustuu toiveisiin ja uskomuksiin, mutta esitän ne tässä muka asiallisina argumentteina, hyvä x.

Nuo neljä ensimmäistä sanaa riittivät. McTorso.
 

Anonymous

Jäsen
No, kokeillaan rehellistä arvausta:

JoKP?

Vaikka myös ehdottamasi nimimerkkikin kannattaa avoimia sarjoja, kyse ei ole hänestä. Annan vihjeen: tekstejä löytyy paljon Muut suomalaiset -sarjat osiosta.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Seuraava tapahtuu JYPin tappiollisen pelin jälkeen vastustaja joukkueen foorumilla:
Kyllä on sitten hienoa katsoa tuota teidän menoa. Taas XXX vei meidän kuulapäätä pelitavallisesti aivan 100-0, ei tästä taas mitään meillä tule. Ollaan hyvillä sijoituksilla, mutta keväällä se taas nähdään, teille sensijaan uskon luvata todella hyvää ja pitkää kevättä. Teidän pelitapa toimii vaan niin paljon paremmin kun kuulapään reagointikiekko.

Muuten se teidän XXX on sitten huikea pelaaja! Osaisipa meidänkin XXX joskus tehdä tuollaisia ratkaisuja, mutta ei aina vain möhlii ja hukkaa kiekon vastustajalle, toivottavasti XXX:n kaltainen pelaaja pelaisi joskus JYPissä.

Teille faneille myös kiitos. Hienoa ollut katsoa näin asiallista kommentointia!

Sitten negaketjuun ja pelitapaketjuun:
Aivan perseestä! Pelitapa toimi yhtään, lähdöt ei toimi ja pelaajat hukkuu kaikilta. (itkua ja kitinää + huomionhakuisuutta n. 20 riviä)
Loppuun marttyyriasenne päälle.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Seuraava tapahtuu JYPin tappiollisen pelin jälkeen vastustaja joukkueen foorumilla:
Loppuun marttyyriasenne päälle.
Varmasti tulee lokaa tämän veikkauksen jälkeen niskaan: ZayWest
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vaikka myös ehdottamasi nimimerkkikin kannattaa avoimia sarjoja, kyse ei ole hänestä. Annan vihjeen: tekstejä löytyy paljon Muut suomalaiset -sarjat osiosta.
Veikataan tämän vihjeen pohjalta nimimerkkiä Lätkä. Hän ainakin on kannattanut avoimia sarjoja runsain ja kovin sanoin, joten veikataan siis häntä.
 

Anonymous

Jäsen
Veikataan tämän vihjeen pohjalta nimimerkkiä Lätkä. Hän ainakin on kannattanut avoimia sarjoja runsain ja kovin sanoin, joten veikataan siis häntä.

BINGO
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"No ainakin minulle on selvää, että pahimmat natottajat ovat toivotalkoolaisia eivätkä kunnioita hyvinvointivaltiota."

Joko arvaatte kuka on kyseessä?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Enhän minä sille mitään voi, mutta minä tiedän näistä asioista kaiken ja paremmin kuin te. Minulla on kokemusta yli 30-vuoden ajalta ja tiedän miten nämä menee. Saatte elää omissa harhakuvitelmissa, mutta annappa kun korjaan tuhannen kerran. Tämä viesti oli viimeinen minun osaltani tästä asiasta. Poistun takavasemmalle.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Enhän minä sille mitään voi, mutta minä tiedän näistä asioista kaiken ja paremmin kuin te. Minulla on kokemusta yli 30-vuoden ajalta ja tiedän miten nämä menee. Saatte elää omissa harhakuvitelmissa, mutta annappa kun korjaan tuhannen kerran. Tämä viesti oli viimeinen minun osaltani tästä asiasta. Poistun takavasemmalle.

Cobol. Vähän turhankin ilmeinen kun meikäläinenkin tunnisti!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kirjoitukseni sopisi kyllä aika moneen käyttäjään, mutta tällä kertaa Action Bronson osui oikeaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös