Henkilö 1: Persut taas ei ymmärrä. Jos otettas perustulo niin ku Vihreät on ehdottanu, kaikki kannustin ongelmat poistus. Ja jos meille tulis lisää maahanmuuttajia ni kansantalous lähtis nousuun. Mut ku ne vie meitin työpaikat ja naiset..
Henkilö 2: Herää pahvi! Maahanmuuttajien vaikutus on negatiivinen Suomelle, vaikka ituhippien keskuudessa kuinka uskoteltaisiin muuta. Ja teidän Vihreiden politiikka on muutenkin ihan käsittämätöntä. Jotain tuulivoimaa tuetaan sadoilla miljoonilla. Tämä on Vihreiden mielestä järkevää politiikkaa ja kustannustehokasta ydinvoimaa vastustatte. Miten voi porukka ollakin noin kassalla.
Henkilö 3: Taas suvaitsevaiset ovat persuja vainoamassa. Jännää että Kimmo Sasin sharia-jutut eivät sitten suvaitsevaisia häiritse. Lissu, Junks, Lilli ja Dan ovat vain hiljaa. Huli-Paavohan se jo aiemmin sanoi, että hiljaisuus on hyväksyntää.
Henkilö 4: Satuin tässä viime viikolla keskustelemaan erään Venäjän kaupan asiantuntijan kanssa, hän oli sitä mieltä, että Venäjän talous romahtaa vuoden kuluessa. Itse olen samaa mieltä, fasisti-Putlerin kansallissosialistinen Venäjä tulee tiensä päähän, mietityttää vain, että kenelle valta sitten menee. Itse veikkaan, että silovikit jatkavat vallassa, toki en sitä toivo.
Henkilö 5: Heikkotasoinen KHL on erittäin yliarvostettu sarja Suomessa. Joku lentokenttähöntsääjä Kontiola pärjää vain Saksaa tai Slovakiaa vastaan, mutta hyytyy sitten kovia maita vastaan. Toivottavasti nämä Kontiola ja Immonen eivät pääse MM-kisoihin, vaan sinne otettaisiin pelaajia kovatasoisesta AHL:stä. MM-kisat ovat hömppäkisat ja sinne pitää ottaa nuoria AHL-pelaajia kartuttamaan kokemusta olympialaisia ja World Cupia varten.
Arvauksia kehiin, keistä on kyse?