Voisiko olla Kanerva?Tääl o ihme touhuu, Jos mä niinku valistan näit persujunttei ja kerron et monikulttuurisuus o törkee rikkaus niinku kaikil mittareil ni heti on joku röökirinkiläinen aukomas jotai, Tää o niinku just tän laudan juttui, Tekis mieli vähä hapettaa pari nimimerkkii. Mä oon nimittäin aika kova jätkä. Niinku tääl virtuaalimaailmassa tiätsä.
Sinä tulit joskus Yö-ketjussa hymyilemään Jawsin ja SeQuinsin jutuille ja sanoit, että samanlaista touhua se oli aikoinaan oman tyttöystäväsi kanssa.@Hauptmann Mikä toi alempi osa oikein oli? Siis toi tyttöystävä-juttu?
Ainiin hemmetti :D Good shot!Sinä tulit joskus Yö-ketjussa hymyilemään Jawsin ja SeQuinsin jutuille ja sanoit, että samanlaista touhua se oli aikoinaan oman tyttöystäväsi kanssa.
Maailman helpoin. PettterNyt menee varmaan metsään ja pahasti, mutta veikataan Mustaa Nuolta.
Nyt tulee helppo:
Kävin hakeen kaljaa Lidlistä. Tais maksaa euron kipale. Paluumatkalla tuli nälkä, niin kävin mäkkärissä syömässä.
Jeps, yllättävän kauan kesti vastaus. Good job.Voisiko olla Kanerva?
Mulkku kirjoitti:Aika todennäköisesti Puljujärvi pelaa ensi kaudella Kärpissä.
Kyrpä kirjoitti:Kävimme eilen maistratissa
Narrifani kirjoitti:Kannabiksen laillistaminen toisi vain yhden huumeen lisää, alkoholin ja kofeiinin rinnalle.
Vitut ollut. Soini öyhöpopulistina kusetti persuperseitä jotka lankevat täysin vaikka persut pettivät äänestäjänsä. Taivahan takoja että tämä kansa on tyhmää.Persujen linja Kreikka-asiassa oli hyvä.
Nyt loppuu tällainen paskanjauhaminen. Hiihto on paljon kovempi laji kuin pelleilijöiden mäkihyppy. Kohta rapartoin modeilleArvostan Janne Ahosen Mika Myllylää korkeammalle
TomiP, tuo JYPin kannattaja jolla ei ole koskaan mitään asiaa JYPin osioon?Vitut ollut. Soini öyhöpopulistina kusetti persuperseitä jotka lankevat täysin vaikka persut pettivät äänestäjänsä. Taivahan takoja että tämä kansa on tyhmää.
Nyt loppuu tällainen paskanjauhaminen. Hiihto on paljon kovempi laji kuin pelleilijöiden mäkihyppy. Kohta rapartoin modeille
No sepä se. Oli vähän turhan helppo.TomiP, tuo JYPin kannattaja jolla ei ole koskaan mitään asiaa JYPin osioon?
@Kari Runk heitti hyvän Kirjoittelija-imitaation!
Oletko joskus nähnyt minun huomauttavan jotakuta hänen tekemästään typosta? Epäilen. Tai voisit ainakin antaa edes yhden esimerkin.
Kalastajien tilanteeseen en ota kantaa, mutta virkistyskäytön vähättely tai suoranainen nonseleeraaminen on hölmöä, Merimetso ei ole sellainen lintu, jonka säilyttämiseksi vaadittaisiin ihmisen väistymistä joka tilanteessa. Merimetsolle löytyy asuttamattomia luotoja ihan tarpeeksi. Jos laki tosiaan menee, kuten Gustafsson sanoo, sitä pitäisi muuttaa.
Mitä tarkoittaa nonseleeraaminen? Kuulostaa ainakin tosi hienolta sanalta.
Ylenkatsoa.
Minä luulin että se on nonsaleeraamista, koska se pohjaa ranskan kielen sanaan nonchalance ja ruotsissa tunnetaan muoto "nonchalera". Mutta aina oppii jotain uutta.
Tietenkin annan esimerkin, arvon Kirjoittelija:Tai voisit ainakin antaa edes yhden esimerkin.
Äsken veti juuri fistbumpin, rystysiin vielä.
Mikä helvetti on fistbump? Onko Tamilla joku kyttyrä rystysissään vai miksi täällä kaikki jauhaa jostain fistbumpeista?
@Kirjoittelija
Onko Taccutucca imitointisi kohde?
Ei tuossa ole Dissonanssia, Disson anglismit ovat sentään jollain tapaa järkeviä.@Kirjoittelija
Onko Taccutucca imitointisi kohde? Vaikuttaa kovasti siltä, sillä hän käyttää paljon englanninkielisiä termejä. Jos olisit jättänyt Floridan mainitsematta, veikkaukseni olisi ollut Dissonanssi.
Ei tuossa ole Dissonanssia, Disson anglismit ovat sentään jollain tapaa järkeviä.