Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 860
  • 1 192

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämä on sitten helppo:

"Tuolla KHL:n lentokenttäliigassa pelaavat vain kunnianhimottomat suomalaispelaajat, kun taas oikeiden kiekkomaiden huippupelaajat pelaavat NHL:ssä. Esimerkiksi Ruotsin lupaavat nuoret jääkiekkoilijat pelaavat AHL:ssä, kun taas suomalaiset vässykät höntsäävät Liigassa.

Ainoa ratkaisu tähän Suomi-kiekon alennustilaan olisi Suomen floppaus jossain arvoturnauksessa sekä se, että kaikki Suomen lupaavimmat junnut lähtisivät Pohjois-Amerikan junnusarjoihin, jotta sopeutuminen pieneen kaukaloon tapahtuisi."
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
@Barnes lainaa Steegiliä, mutta yhtä hyvin voisi olla Vesa Rantanen tai Tuomas Nyholm.

"Kyllä naurattaa, kun huomasin, että joku narrien pelaaja oli lehti otsikon mukaan kaatunut kaupassa. En klikannut uutista, koska narrien pelleilyt ei kiinosta yhtään. En tunne ketään, ketä kiinostaisi. Mutta ei se mikään ihme ole, koska ollaan Suomessa. Ei täällä venäläis joukkueiden pelit kiinosta."
 

Nick Neim

Jäsen
Jos @V-G- ei ylläolevassa tekstissään matki Melko Huonoa, niin mun "käyttäjätuntemus" on todella huonolla tasolla.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
@Barnes lainaa Steegiliä, mutta yhtä hyvin voisi olla Vesa Rantanen tai Tuomas Nyholm.

"Kyllä naurattaa, kun huomasin, että joku narrien pelaaja oli lehti otsikon mukaan kaatunut kaupassa. En klikannut uutista, koska narrien pelleilyt ei kiinosta yhtään. En tunne ketään, ketä kiinostaisi. Mutta ei se mikään ihme ole, koska ollaan Suomessa. Ei täällä venäläis joukkueiden pelit kiinosta."

Melko Huono esitys.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Voi hyvää ja terveellistä ruokaa tehdä vaivattakin - eilenkin sekoitin ylijäämäavokadot herneenversojen, kirsikkatomaattien ja salaatinlehtien kanssa maistuvaksi lounaaksi, jonka viimeistelin lorauksella öljyä ja etikkaa. Ennen treenejä piti tosin syödä vielä auringonkukansiemenillä ryyditettyä luonnonjogurttia, jotta tehot riittivät jalkapäivään.

Ei itsestään huolehtiminen ole kuin järjestelykysymys.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Voi hyvää ja terveellistä ruokaa tehdä vaivattakin - eilenkin sekoitin ylijäämäavokadot herneenversojen, kirsikkatomaattien ja salaatinlehtien kanssa maistuvaksi lounaaksi, jonka viimeistelin lorauksella öljyä ja etikkaa. Ennen treenejä piti tosin syödä vielä auringonkukansiemenillä ryyditettyä luonnonjogurttia, jotta tehot riittivät jalkapäivään.

Ei itsestään huolehtiminen ole kuin järjestelykysymys.
TQoFE?
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Barnes
"Kyllä naurattaa, kun huomasin, että joku narrien pelaaja oli lehti otsikon mukaan kaatunut kaupassa. En klikannut uutista, koska narrien pelleilyt ei kiinosta yhtään. En tunne ketään, ketä kiinostaisi. Mutta ei se mikään ihme ole, koska ollaan Suomessa. Ei täällä venäläis joukkueiden pelit kiinosta."


"Montaa otsikkoa itse olet klikannut? Turha tänne on tulla kertomaan kuka kaatu missäkin. Mä oon käyny Suomen jokaisessa kaupassa ja nykyään klikkaan kaikkia otsikoita. Tiedän missä voi kukakin kaatua ja missä ei. Teillä landella ei varmaan ole edes kauppoja. Jos onkin joku kauppa niin se on ihan puuhastelua. Meillä on täällä isompi kauppa ja siellä kaikki on parempaa. Kirkkaat valot ja kalliimpi henkilökunta. Myyjiä ei aina kiinnosta palvella jokaista tyhjätaskua, varsinkaan viikonloppusin, mutta jos ne palvelis niin ne olis heittämällä parempia. Järkkärit ja liikenteenohjauskin on parempaa."

Ei nyt ihan lähtenyt, mutta ei jaksa panostaa. Hyvässä hengessä arvelin jotain heittää.






 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Lueskelin tuossa ketjun alkupuolta, mikä oli kyllä huikeaa settiä. Päätinkin siis itse kopioida tuon keskusteluidean. Katsotaan kuinka (muka)hauska tästä tuleekaan.

Suomen World Cup -joukkueen julkaisu on meneillään:

MustatKortit: Jumalauta, on TÄTÄ ONKIN JO ODOTETTUKIN. Ihmeellistä valittamista tässä ketjussa.., En kyllä ymmärrä tätä valitusta parista europelaajasta, eiköhän valmennus tiedä mitä tekee.

Steegil: Itse taas toivoisin, että nämä väsyneet eurojyrät jätettäisiin tällä kertaa kotiin. Ja koska pelit pelataan pienessä kaukalossa, uskon Suomen floppaavan, kun valmennus ei voikaan iskeä trappia keskialueelle.

erku: Eihän tällaiselle mielipiteelle voi kuin nauraa. KHL-pelaajat ovat antanet kovia näyttöjä EHT:llä ja MM-kisoissa. Muutenkin KHL-pelaajat kantoivat Venäjää reppuselässään, kun änäripelaajat floppasivat kunnolla Sotshin kotikisoissa.

Dissonanssi: Nyt tulee taas sellaista erkuilua, että huhhuh. Erkuko olisi jättämässä Dallasin runkopakki Jokipakan kotiin, vaikka hänellä onkin joukkueensa pakiston kovin Corsi-lukema. Hän on myös ottanut kuudenneksi eniten neljännesluistelupotkuja joukkueestaan, mikä yhdistettynä hänen peruspeliinsä tekee hänestä ylivertaisen vaihtoehdon tähän joukkueeseen.

The Original Jags: KHL on äärimmäisen hieno liiga ja Venäjä hieno maa. Venäjää muutenkin sorretaan kansainvälisessä kiekkoilussa. P-Amerikka määrää IIHF:ää niin, että tuomaritoiminta on aina Venäjää sorsivaa. Ikinä ei ole Venäjä hyötynyt tuomarioiminnasta. Jos vuoden 2014 MM-finaalissa Suomen vastustaja olisi ollut Kanada, olisi koko palsta kehunut tuomarilinjaa pohjoisamerikkalaiseksi.

Steegil: Eurohörhöt päässeet taas vauhtiin parien hömppäkisojen takia. Kohta varmaan jotain Pihlströmiä ehdotetaan jengiin vanhoilla näytöillä.

Musta Nuoli: Pihlströmillä on kyllä komea lempinimi. Edelleenkin muistan 2008 MM-kisat, jossa fanit huusivat:"Pillu karvaa!" eli kiekkofanit jo tuolloin ymmärsivät, mikä elämässä onkaan tärkeintä. Ihanat, eufoorisen autuaat pillukarvat!

Mr.Fox: Tämänkaltainen toiminta ja keskustelu häiritsee uhkaavasti palstan jääkiekkokeskustelun tasoa, joten ehdotankin koko vapaan keskustelun poistoa tältä palstalta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Lueskelin tuossa ketjun alkupuolta, mikä oli kyllä huikeaa settiä. Päätinkin siis itse kopioida tuon keskusteluidean. Katsotaan kuinka (muka)hauska tästä tuleekaan.

Ihan loistavaa settiä! Vielä paremman tuosta saisi siten, että kirjoittaa samanlaisen kuvitteellisen keskustelun, mutta jättää nimimerkit mainitsematta ja sitten joku toinen voi päätellä, että keistä on kyse.

Esimerkkinä hyvin lyhyt pätkä, kirjoitan nimimerkkien jutut mahdollisimman kärjistävästi, jotta pysyy suhteellisen helppona näin ensialkuun:

Herra A: tuli näin kalareissulta palatessani mieleen (siikaa perholla!), että ketä sitä äänestäisi eduskuntavaaleissa. Porvareita olen äänestänyt, yleensä Kokoomusta, mutta nyt on pakko äänestää jos mahdollista, Calle Haglundia, joka on mahtava eturivin poliitikko.

Herra B: jaa, meille kyllä jo isomummo opetti, ettei porvaria sovi äänestää, vaan roskaväen on syytä pysyä lestissään. Minulla on tälläkin hetkellä asiat niin kurjasti, ettette uskoisi! Ei edes kenkiin ole varaa!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Herra B lienee ainakin Kirjoittelija. Herra A voisi olla jopa MustatKortit itse, vaikka moni muukin on Haglund-huumaan sortunut.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Herra B lienee ainakin Kirjoittelija. Herra A voisi olla jopa MustatKortit itse, vaikka moni muukin on Haglund-huumaan sortunut.

Herra B on oikein, eihän tällä palsalla ole toista, jolla asiat ovat yhtä huonosti ;) Herra A en ole minä, kalastusharrastuksen oli tarkoitus toimia todella vahvana vihjeenä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Ralph

Jäsen
Lueskelin tuossa ketjun alkupuolta, mikä oli kyllä huikeaa settiä. Päätinkin siis itse kopioida tuon keskusteluidean. Katsotaan kuinka (muka)hauska tästä tuleekaan.

Muuten hyvä, mutta olisit piilottanut nimet ja muiden olisi pitänyt arvata, keistä kyse. MustatKortit:n, erkun ja Dissonanssin olisin ainakin tunnistanut. Jälkimmäisen siinä kohdassa, kun termi "corsi" mainittiin.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Muuten hyvä, mutta olisit piilottanut nimet ja muiden olisi pitänyt arvata, keistä kyse. MustatKortit:n, erkun ja Dissonanssin olisin ainakin tunnistanut. Jälkimmäisen siinä kohdassa, kun termi "corsi" mainittiin.
Ai perhana, että olisi ollut hyvä idea! Tuli vaan tossa nopeasti luettua ketjun alkua, jonka pohjalta sitten loin tuon fiktiivisen keskusteluni.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kävin eilen Prismassa ostamassa HK:n sinistä.

Että silleen..
 

Nick Neim

Jäsen
On kyllä aika ristiriitainen, kun ensimmäisen rivin perusteella selvä pettter ja toisen rivin perusteella selvä wilco. Olen hämilläni.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Wilcoa haettiin. Keksinpä vain jotakin saadakseni realistisen wilco-imitaation eli yksi rivi jotain järkevää ja sitten tuleekin tuo legendaarinen loppukaneetti. Olisihan pettterkin voinut tulla kyseeseen, hyviä hakuja @Melko Huono ja @Kari Runk !
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
"Moderaattorit on ihan paskoja! Vitsi mää oon hauska! Jokaiseen viestiini mun täytyy tunkea kaikkea hassunhauskaa mukahassuttelua! Voi preveli sentään, kun se yks jamppa täällä listasi niitä hassuimpia Jatkiksen kirjottajia ja mua ei ollu listassa lainkaan! Pakko oli hassulla tavalla "vihjaista", että voi preveli sää unohdit mut tosta sun listasta! Moderaattorit on muuten ihan paskoja!"

Se saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin kuka tietää :)

Ajattelin, että minä, mutta en kai sentään tuolla tavoin omia palstarenkaita ole pumpannut?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Moderaattorit on ihan paskoja! Vitsi mää oon hauska! Jokaiseen viestiini mun täytyy tunkea kaikkea hassunhauskaa mukahassuttelua! Voi preveli sentään, kun se yks jamppa täällä listasi niitä hassuimpia Jatkiksen kirjottajia ja mua ei ollu listassa lainkaan! Pakko oli hassulla tavalla "vihjaista", että voi preveli sää unohdit mut tosta sun listasta! Moderaattorit on muuten ihan paskoja!"

Se saa kymmenen pistettä ja papukaijamerkin kuka tietää :)
Virveliä kainaloon! Hänelle tuo prevelijuttu jäi "hiukan" päälle. Leonkin olisi voinut olla kyseessä, koska hän löytää Moderaattoreiden toiminnasta aina huomautettavaa, mutta hänen kirjoitustapansa on paljon huolitellumpi.

Sitten vähän omaa yritystä: "Huomenna alkaa BB-All Stars. JES! Jossu Pulkkinen ja muut pikkublondit ansiokkaassa seurannassa. Falunin hiihdon MM-kisoissa kannatetaan tottakai Therese Johaugia. Onneksi ihanainen Therese ei kärsi tuomareista samalla tavalla, kuin Jokerit Liigassa!"
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Sitten vähän omaa yritystä: "Huomenna alkaa BB-All Stars. JES! Jossu Pulkkinen ja muut pikkublondit ansiokkaassa seurannassa. Falunin hiihdon MM-kisoissa kannatetaan tottakai Therese Johaugia. Onneksi ihanainen Therese ei kärsi tuomareista samalla tavalla, kuin Jokerit Liigassa!"

Tämä on ilmiselvästi flintsone. Unohdit kylläkin ehkä oleellisimman eli Tommi Huhtalan haukkumisen tässä imitaatiossa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tämä on ilmiselvästi flintsone. Unohdit kylläkin ehkä oleellisimman eli Tommi Huhtalan haukkumisen tässä imitaatiossa.
Itse en ole pahemmin KHL-keskustelua seurannut, jonka takia Huhtalan mollaaminen jäi pois. Jos Huhtala pitää mainita jossain imitaatiossa, pitäisi hänet mainita lähes jokaista Jokeri-fania matkittaessa, niin paljon Huhtalaa on haukuttu.

Laitoin flintistä ne minulle mieleenjääneet Johaug, BB,-sekä tuomarijutut. Flintstonea matkittaessa tulee aina arvostella tuomareita!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kokeillaas nyt tuota keskusteluideaa nimet peitettyinä:

Henkilö A: Ihmeellistä jankkaamista tässä ketjussa. Olenhan jumalauta opettanut myös yhteiskuntaoppia eli tiedän Suomen poliittiset kuviot täydellisesti.

Henkilö B: Täytyy kai äänestää Kansallista Prevelipuoluetta. Ai sellaista ei ole?! Sitten RKP jää ainoaksi vaihtoehdoksi, sehän on miltei norjalainen puolue.

Henkilö C: Huomauttaisin, että ketjussa aiemmin ketjuun linkitetty uutinen "Näin KHL-Jokerit tekevät yhteistyötä Venäjän hallinnon kanssa" on huonoa otsikointia sisältävä, eikä täten ole hyväksyttävissä asialliseksi uutiseksi.

Henkilö D: Laivaliput Tallinnaan varattu! Laiva lähtee huomenna MUAHHHAA!

Henkilö E: Minä lähden näemmä kanssasi samalla laivalla Tallinnaan. Tosin se on vain välietappi ennen Slovakiaa ja Bresno-Orsblien kaupunkia, jossa tutkin uutta slovakialaista supersukupolvea, jonka JUMALAINEN Denis Godla johtaa mainetekoihin!

Henkilö F: Mitä vittua nyt taas? Uutinen KHL-Jokereista on harhaanjohtava ja mitä ilmeisimmin jonkun NHL:ää palvovan palstalaisen käsialaa. NHL-näytöt eivät kerro mitään, sensijaan EHT-pelit ovat kovempia kuin NHL:n runkosarjapelit eli painotankin niitä näyttöinä.

Henkilö G: KHL:n ja NHL:n ikuinen taistelu tuo mieleen vanhat Kaurismäen käsialaa olevat elokuvat, joissa selkeästikin taistellaan yhtä tiettyä tahoa vastaan. Minulle noiden kahden liigan vääntö on yhdentekevä, oikeastaan jopa toivoisin NHL:n hajoamista, jotta Suomen maajoukkue saisi parhaat pelaajat käyttöönsä, mutta en myöskään seuraa KHL:ää, se kuitenkin päättää kautensa ennen MM-kisoja, mikä on ehdottoman hieno asia tässä abstraktissa kokonaisuudessa nimeltä jääkiekko.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös