Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 223 550
  • 1 192

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään oli taas mielenkiintoinen päivä toimistolla, huomasin että uusi työharjoittelija on nuorekas isorintainen blondi, työteosta ei oikein meinannut tulla mitään kun keskittymiseni harhaili koko ajan.

Tässä oletettavasti haettiin nimimerkki alwahlaa.
 

Fordél

Jäsen
Tää Rask on täysin turha hankinta. Tulee vuodeksi kääntymään Jokereihin käärimään rahaa ja lähtee sitten rapakon taakse. Raskille ei löydy mitään roolia Jokereista. Korkeintaan neloskentästä tai KiVassa tuomassa leveyttä voi löytyä tilaa, mutta Tyrväinen tai joku oma junnu hoitaisi samat tehtävät murto-osalla Raskin palkasta. Jotkut kuvittelee, että yhden 14 maalin suonenvetokauden perusteella Raskista olisi Janne Lahden korvaajaksi. Huikeat kolme maalia viime kaudelta kertoo kaiken tarvittavan kaverin potentiaalista.

Rask, toivottavasti tajuut ite lähtee menee täältä!

PS. Onneks tänään on sentää BB:ssä luvassa tyttöjen vaahtobileet!
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Koko tämän ketjun aihe on outo. En minä ainakaan halua matkia muita, haluan tehdä asiat kuten itse haluan. Miksi pohtia, mitä muut tekevät? Ali-ihmiset voivat matkia toisiaan kehitysmaissa, joiden väki saisi lopettaa lisääntymisen muutenkin, mutta parhaissa kulttuureissa kuten Saksassa sellaista ei tapahdu. Saksalainen ei matkisi vaan lähtisi vaikka lenkille.

Olen tosin huomannut monien naisten yrittävän matkia toisiaan. Jotkut yrittävät matkia miesseurassakin ja lisäksi maksattaa miehellä laskunsa. Nainen maksakoon itse laskunsa. Jos ei ole varaa, niin olkoon syömättä ja ostakoon vähemmän tavaroita. Laihtuminen tekisi monelle muutenkin hyvää, monet naiset ovat ylipainoisia eivätkä pidä itsestään huolta. Mies ei naisia edes tarvitse, ainakaan matkimista ei pidä katsella.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Koko tämän ketjun aihe on outo. En minä ainakaan halua matkia muita, haluan tehdä asiat kuten itse haluan. Miksi pohtia, mitä muut tekevät? ....

No olisit nyt edes vähän haastetta laittanut, jättänyt edes mainitsematta Saksan suoraan.

Ja imitaation kohdehan on siis scholl.
 

Mairouh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça
Tää Rask on täysin turha hankinta. Tulee vuodeksi kääntymään Jokereihin käärimään rahaa ja lähtee sitten rapakon taakse. Raskille ei löydy mitään roolia Jokereista. Korkeintaan neloskentästä tai KiVassa tuomassa leveyttä voi löytyä tilaa, mutta Tyrväinen tai joku oma junnu hoitaisi samat tehtävät murto-osalla Raskin palkasta. Jotkut kuvittelee, että yhden 14 maalin suonenvetokauden perusteella Raskista olisi Janne Lahden korvaajaksi. Huikeat kolme maalia viime kaudelta kertoo kaiken tarvittavan kaverin potentiaalista.

Rask, toivottavasti tajuut ite lähtee menee täältä!

PS. Onneks tänään on sentää BB:ssä luvassa tyttöjen vaahtobileet!

Mitään näistä en ikinä koskaan milloinkaan arvaa, mutta nyt saattaisi olla kutina.

Olisiko flintstone?
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kiima nousee, Nickersonin ensimmäinen peli kotiluolassa!! Otetaan Iso-Matt vastaan meidän loistavilla chanteilla, Iso-Matt olet meidän idoli! Ei millään jaksaisi odottaa iltaan, kiima kohta huipussaan. Otetaan halli haltuun,kiiiimaa! Pelottaako Joensuu!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Eero Kilpeläinen on maalivahti, joka ei ole pelannut urallaan ainuttakaan hyvää ottelua. On suoranainen ihme, ettei mies pelaa Suomi-Sarjaa, jonne hän ehdottomasti kuuluisi.

Viime kevät oli suonenveto, joka selittyy HIFKn paskuudella, eikä Kilpeläisen hyvyytenä. Heleniuskin pesi meitä ihan 100-0.

Kekäläinen on idiootti, kun ei saa hommattua kunnon maalivahtia.
 

Ölppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eero Kilpeläinen on maalivahti, joka ei ole pelannut urallaan ainuttakaan hyvää ottelua. On suoranainen ihme, ettei mies pelaa Suomi-Sarjaa, jonne hän ehdottomasti kuuluisi.

Viime kevät oli suonenveto, joka selittyy HIFKn paskuudella, eikä Kilpeläisen hyvyytenä. Heleniuskin pesi meitä ihan 100-0.

Kekäläinen on idiootti, kun ei saa hommattua kunnon maalivahtia.

Acid? Vai olikos se se joku toinen..
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Taitaa Raipenki kurkussa jo pala olla? Tervetuloa Mestikseen! Ymmärrän kyllä, että Ilves-kannattajat odottavat kirkossaan (Hakametsä) kauhulla kevättä, nimittäin nyt Pohjanmaalla nussitaan dynamiittia.

Tosin en tiedä onko Ilveskannattajia olemassa, ainakin kulttuuri on valovuosia Vaasaa jäljessä. Niinkuin muuallakin!
 
Viimeksi muokattu:

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Putosin tälle, kiitos.

Pitkään olen miettinyt ketä matkisin, mutta tehtävä on haaste, en vielä kykene.

Tunnistatko?

Olisihan niitä pelimiehiä tarjolla. Joku Wendell Clark tai Joey Kocur vaikka. Mutta Karri on kuitenkin levittyänyt pikaliimaa kämmeniin eikä Oravallekaan käy. Sulovileenikin haluaa vaan kasvattaa puskuria.

Orava voisi ottaa puhelimen kauniiseen käteen ja soittaa KooKoolle, josko Porinmatti saataisiin takaisin Isomäkeen. Vaihdossa voisi antaa vaikka kaikki nykyulkkarit.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Taitaa Raipenki kurkussa jo pala olla? Tervetuloa Mestikseen! Ymmärrän kyllä, että Ilves-kannattajat odottavat kirkkossaan (Hakametsä) kauhulla kevättä, nimittän nyt Pohjanmaalla nussitaan dynamiittia.

Tosin en onko Ilveskannattajia olemassa, ainakin kulttuuri on valovuosia Vaasaa jäljessä. Niinkuin muuallakin!
Liian helppo, puuttui vain "Nyt täytetään jo bussia nro 1482! Vapise Tampere!"

SPORTTIKOTKAhan se siinä haaskailee.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä. Minä minä minä. Minä minä. Minä minä minä. Minä. Minä. Minä minä minä. Minä minä. Minä minä minä. Minä.

Minä. Minä minä minä. Minä minä. Minä minä minä. Minä.

minä.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Minä. Minä minä minä. Minä minä. Minä minä minä. Minä. Minä. Minä minä minä. Minä minä. Minä minä minä. Minä.

Minä. Minä minä minä. Minä minä. Minä minä minä. Minä.

minä.

Eiköhän tämä ole vlad?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Pari helppoa NHL-puolelta.

1.
BOOM! Vrum vrum, Jack Skille, TOP-5

CAMA!

2.
Katsoin tuon viime yön pelin, Giroux oli hyvä, teki 0+2, myös Timonen teki 0+2, pelasi myös muuten tosi hyvin, Bryzgalov olisi voinut tuon Habsien ekan kopata, en tiedä miten tuo upposi, ihan ok ottelu muuten Bryziltäkin, Hartnell teki maalin ja tappeli onnistuneesti, harmi ettei Howea tullut kun Briere ei upottanut tyhjiin kun Hartsie tarjosi, nelosketju pelasi tosi energisesti ja tykkään kyllä tuon uuden nelosen pelistä, paljon taklauksia ja maalitilanteita vaikkeivat nyt saaneetkaan yhtään upotettua niin silti kyllä, hienoja miehiä ovat, voittivat vastustajan nelosen ihan 100-0, ei ollut Montrealin kavereilla mitään jakoja, myös Lilja teki muuten kauden avausmaalinsa, häntä on paljon parjattu, mutta jospa tuo peli tuosta nyt aukeisi, tuollaiselle peruspakille maali on varmasti aina makoisa, varsinkin kun se nyt sattui olemaan voittomaali vielä, hyvä peli kaverit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös