Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 224 409
  • 1 192

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Kokeillaan tätäkin....

1. Onko Virpi Kuitunen syönyt suklaamuffinseja Idea Parkissa?
2. Rikkooko Nalle Wahlroos nopeusrajoituksia säännöllisesti?
3. Onko Jatkoajassa Barbadoksen jalkapallomaajoukkueen faneja?
4. Löytyykö Jatkoajasta Von Arbin -aatelissuvun edustajia?
5. Onko Sinuhe Wallinheimo sukua Paul Clarkille?
6. Onko Andreas Schollin äänenpuhtaus parempi kuin David Danielsilla?
7. Jos ostan opideja, niin joudunko edesvastuuseen?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joo nyt kun kiinnittää huomiota niin tuleehan tuota käytettyä aika paljon :D.

Pitää vähentää.

Jos nyt alat kirjoittamistasi kehittämään, niin kiinnitä myös huomiota siihen me-sanan käyttöön eri muodoissaan. Ymmärrän että joukkueesta puhutaan me-muodossa, mutta jos se esiintyy joka virkkeessä, alkaa toisto iskemään silmille. Asian voi ilmaista toisinkin joskus.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Höpönlöpön. Syy ei tietenkään voi tässä tapauksessa olla maahanmuuttajan sillä määritä ensin kuppi. Määritä tämän jälkeen kippo. Mikä on neitiajan numero? Pitäisi jo hieman hitaammalle aueta mitä ajan takaa. Eikö vieläkään, no hyvä, kerrotaan sitten esimerkki elävästä elämästä. Olen täällä Ruotsissa työllistänyt useita kymmeniätuhansia mamuja. Lähinnä somaleja. Jokainen on ollut aivan uskomattoman uuttera työntekijä ja mallikansalainen. Ainoan virheeni (koko elämässäni) olen tehnyt palkkaamalla suomalaisen. Tämä vaaleatukkainen ja sinisilmäinen mies raiskasi ensimmäisellä kahvitauolla raskaanaolevan somalinaisen ja lopuksi vielä kusi hänen päälleen. Minua hän puukotti vasempaan silmään. Toisaalta syytän itseäni, mitä muuta olisin voinut tältä Slussenin sissiltä odottaa?

Seuraavana päivänä palkkasin mielenkiintoisen mamun. Hän oli Ruotsin ensimmäinen lökäpöksyinen musta hip hop moottoripyöräkerhon (Helvetin Hiipparit)jäsen. Tuomittu kahdesta murhasta, tatuoitu ja aseistautunut hampaisiin asti tullessaan haastatteluun. Vaistosin heti hänen hyvyytensä ja halusin antaa hänellä mahdollisuuden. Hän on painanut nyt seitsemän vuotta putkeen 16 tunnin työpäiviä ollen paras työntekijäni. Vaikka mies on kiihkeämuslimi hän ei ole pitänyt seitsemään vuoteen yhtään rukoushetkeä, koska pelkäsi tämän loukkaavan firmamme erästä siivoajaa, joka on meidän ainoa kristitty työntekijämme. Siivoaja mulkoilee kuitenkin tätä ilkeästi.

Jos haluatte oikeaa faktatietoa, niin ei kannata paljon tilastoja uskoa. Oikean tiedonhakuun voisin suositella Stieg Larssonin Millenium trilogiaa. Stigu ei pelkää sanoa miten asiat oikeasti ovat. En myöskään minä. Tulin muuten juuri Tukholman laivaterminaalista taksilla Eskilstunaan. Matka maksoi 6 äyriä. Kuskina oli pakolaistaustainen somalimaahanmuuttaja, joka omistaa 25 auton taksiyrityksen. Siinä on suomalaisille yrittäjille vähän mallia.

:-)))))

Ps: Pidän jokseenkin epäilyttävänä edellisen nimimerkin kuvailua kokemastaan. Itse asiassa olen jokseenkin varma, että tarina on keksitty. Somali kahvilla Itäkeskuksessa keskellä päivää?? Hoho, anna mun kaikki kestää.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Tuo ylläoleva on Jeren kanssa lenkkeilevä suomininja, joka näki hymyilevän somalin...
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tuo ylläoleva on Jeren kanssa lenkkeilevä suomininja, joka näki hymyilevän somalin...

En olisi uskonut, että näin nopeasti arvattaisiin, sillä jarruttelin tekstissä kovasti ja pyrin tietoisesti saamaan siitä hieman hillitymmän ja uskottavamman. Taisi tuo hymiö paljastaa...
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene. Fehr.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene. Fehr.

Jos tää ei oo Ralph niin oon sulle tuopin velkaa.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Maajoukkuetauon jälkeisissä peleissä Backlundin torjuntaprosentti on 91,07 ja päästettyjen maalien keskiarvo 2,5. Voitto pitkässä tappioputkessa seilaavasta Bluesista ja tappio Ässille. Molemmissa peleissä Kärpät oli tappiolla minuutin pelin jälkeen. Ei ole kaksista ei.

Karhunen piti nollilla Ilveksen. Ennen kuin nimimerkit Makis, Krutov ja oukka ratsastavat paikalle huutelemaan sarjajumbosta, muistuttaisin että edellisellä Ilveksen Raksilan vierailulla Backlund päästi taakseen kolme maalia. Se ei olisi riittänyt voittoon eilen.

Kumman pitäisi näillä tilastoilla olla ykkösmaalivahti playoffeihin lähdettäessä?
 

Ralph

Jäsen
Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene Marchisio Duchene. Fehr.

Kyllä tiedän, että minusta puhutaan, mutta en ymmärrä miksi laitoit molempien tähtipelaajien nimet 19 kertaa ja kertaalleen Fehrin nimen? Ei ole tapani hokea kahta nimeä, joten mistä tämä tuli?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Heh, onko se hyvä vai huono asia kun minulla on kaiken maailman kysymyksiä sekalaisten kysymysten ketjussa ?

Ärsyttävä. Sekalaisissa kysymyksissä on tarkoitus esittää kysymyksiä, joihin haluaa vastauksia, eikä pitää pubivisaa.
 

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Heh, onko se hyvä vai huono asia kun minulla on kaiken maailman kysymyksiä sekalaisten kysymysten ketjussa ?

Suhteellisen merkityksetön juttu mulle, mutta ihmettelen miksi joku haluaisi vastauksia esittämäsi kaltaisiin kysymyksiin. Vai odotatko tosissasi vastauksia, kysymykset kun ovat välillä aika... erikoisia. Jos tosissasi kyselet niin anna mennä vaan.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tiedän, että minusta puhutaan, mutta en ymmärrä miksi laitoit molempien tähtipelaajien nimet 19 kertaa ja kertaalleen Fehrin nimen? Ei ole tapani hokea kahta nimeä, joten mistä tämä tuli?

Duchene duchene. Duchene duchene duchene duchene duchene duchene, duchene duchene duchene.

Tyytyväinen? Eikun siis, duchene?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Messi näytti taas, ettei ole isojen pelien mies. Muistatteko kaksi vuotta sitten kun Arsenalia vastaan toisessa osaottelussa mies oli aivan täysi lapanen mutta teki silti kaksi tuurimaalia kun maksetut tuomarit vihelsivät pilkut?
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Ärsyttävä. Sekalaisissa kysymyksissä on tarkoitus esittää kysymyksiä, joihin haluaa vastauksia, eikä pitää pubivisaa.

Suhteellisen merkityksetön juttu mulle, mutta ihmettelen miksi joku haluaisi vastauksia esittämäsi kaltaisiin kysymyksiin. Vai odotatko tosissasi vastauksia, kysymykset kun ovat välillä aika... erikoisia. Jos tosissasi kyselet niin anna mennä vaan.

Hyviä näkökulmia molemmilta, tästä ei auta muu kuin ottaa opiksi, pitää yrittää jatkossa vähentää häröilyjäni..
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Turnauksen paras ja ainoa joukkue:
1) Venäjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös