Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Pakko olla Käyttis.
Eipä kyllä haettu, Mluulen että asianosainen itse on jo vihjeet avannut.
Pakko olla Käyttis.
Eipä kyllä haettu, Mluulen että asianosainen itse on jo vihjeet avannut.
Viljuri. " " paljasti. Sivistyssanoja liian vähän ja käytetty väärin, eli oikein.Substanssin puute tässä "kahvipöytäkeskustelussa" korreloituu suoraan poliittiseen keskusteluun. "Kovalla" ytimellä varustettu kokoomusjohtoinen hallitus ei taivu taistolaisten "haihatteluihin".
Lyhyt teksti, mutta taitaa silti olla liian helppo. Idea tähän tuli erään ketjun viestistä nro 917.
Itseni oli tänään tunnilla ja yksi aika kuuma noin 25:si-vuotias opettajatar työnsi kielensä korvaani ja tarttui itseäni vehkeestä. On tehnyt samoin jo 5:si vuotta. Joka päivä. Armeijassakin kävi vierailemassa. Itseni menee aina ihan lukkoon tuosta. Asiaa vielä pahentaa se, että hän on itseni mielestä semmoinen hupakko, jolla nyt ei ole muuta kuin seksikäs kroppa, kamalasti älykkyyttä, pisamia ja punainen tukka ja neitsyys. Ei hän itsestäni ole kiinnostunut. Luultavasti hänkin on kiinnostunut juuri tuosta inttikaveristani. Turha minun on yrittää mihinkään Barcelonaan tai Milaniin edes haaveilla pääseväni. John Terry kuitenkin bylsisi itseni kiinnostuksia.
Itseni oli tänään tunnilla ja yksi aika kuuma noin 25:si-vuotias opettajatar työnsi kielensä korvaani ja tarttui itseäni vehkeestä. On tehnyt samoin jo 5:si vuotta. Joka päivä. Armeijassakin kävi vierailemassa. Itseni menee aina ihan lukkoon tuosta. Asiaa vielä pahentaa se, että hän on itseni mielestä semmoinen hupakko, jolla nyt ei ole muuta kuin seksikäs kroppa, kamalasti älykkyyttä, pisamia ja punainen tukka ja neitsyys. Ei hän itsestäni ole kiinnostunut. Luultavasti hänkin on kiinnostunut juuri tuosta inttikaveristani. Turha minun on yrittää mihinkään Barcelonaan tai Milaniin edes haaveilla pääseväni. John Terry kuitenkin bylsisi itseni kiinnostuksia.
Tätä kirjoittaessa, 1.6.2011, näyttää siltä, että IFK:n pelitapa on kaudella 2011-2012 muotoutumassa sopivaksi yhdistelmäksi iloista hyökkäyspelaamista ja agressiivista fyysistä peliä. Kun kausi syyskuussa 2011 käynnistyy, on mielenkiintoista nähdä, miten muut joukkueet tulevat pelaamaan IFK:ta vastaan. Kaudella 2010-2011 IFK:n pakkien avauspelaaminen oli ajoittain hataraa, etenkin ajanjaksolla 30.11.2010-15.1.2011. Tämän ongelman uskon kuitenkin olevan pois päiväjärjestyksestä kaudella 2011-2012, joten siihen muut eivät enää pysty iskemään.
Toisaalta koska nyt elämme vasta päivämäärää 1.6.2011, on kaikilla joukkueilla vielä aikaa paitsi hankkia vahvistuksia, myös hioda pelitapaansa, kaudelle 2011-2012.
No Johannesta juuri hain. En tiedä oliko tyyli muuten samanlainen, mutta päivämäärien ja vuosilukujen yltiöpäinen viljelely on pistänyt silmään. Olisi mielenkiintoista kuulla, mieluiten vuoden 2011 tai 2012 kuluessa, onko tähän tapaan joku erityinen syy.Haiskahtaa vähän Johannekselta?
Aika helpon ja itsestäänselvyyden laittoi Kommentaattori. Sehän on Lundellin faniryhmän johtaja JHag, jolta tuollaista tekstiä saa lukea suht usein? :)
Tunnistamisen vaikeuttamiseksi vaihdettu nimimerkin suosima aihe omasta päästä keksityksi.
Kävimme ottelun viivelähtötilastoja Siffan, siis siffan, kanssa läpi. Siffa - korjaan siffa, oli ansiokkaasti huomannut jo aiemmin Jokereiden lisääntyneet hitaat lähdöt otteluiden toisissa erissä.
Halonhakkuun lomassa Siffa, eipäs kun siffa, on luonut erinomaisen analysointimenetelmän hyökkäyksiinlähtöjen laskemiseen käyttämällä ainoastaan ruutupaperia ja lyijykynää.
Tunnistamisen vaikeuttamiseksi vaihdettu nimimerkin suosima aihe omasta päästä keksityksi.
Jaa itse yhdistän tämän kuitenkin enemmän HCH:n teksteihin, erona toki se, että tuosta sai vielä jotenkin tolkkua.
Tämä on villi arvaus, voisiko olla P.Sihvonen joka puolustelee ja kehuu.. suku.. fai.. is.. Siffaa, eipäs kun siffaa. P.Sihvonen.
Juuri nyt ei haluta yksikään jatkoajan kirjoittaja.
Ei voi olla.Pakko olla Evil.