Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa

  • 224 375
  • 1 192

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Parise, tai siis kuka tahansa tähtistatuksella, iskevä pelaaja olisi kyllä mukava lisä tuonne kokoonpanoon. Jones on viimeaikoina väläytellyt, joka on vähemmän yllättävää kun samassa ketjussa pelaavar Duchene ja Olver. Harmillisesti, tai siis Varlamovin kannalta, tuo yksi maali pääsi livahtamaan ja pysyn vieläkin kannassani että Giguere pitäisi ottaa pois penkiltä ja passittaa kentälle. Jokin kauppa olisi mukava lisä tuohon jo nykyisin todella kovaan top-9, jossa secondary scoring on huippuluokkaa O'Reillyn ja Galiardin myötä.
 

Nick Neim

Jäsen
Parise, tai siis kuka tahansa tähtistatuksella, iskevä pelaaja olisi kyllä mukava lisä tuonne kokoonpanoon. Jones on viimeaikoina väläytellyt, joka on vähemmän yllättävää kun samassa ketjussa pelaavar Duchene ja Olver. Harmillisesti, tai siis Varlamovin kannalta, tuo yksi maali pääsi livahtamaan ja pysyn vieläkin kannassani että Giguere pitäisi ottaa pois penkiltä ja passittaa kentälle. Jokin kauppa olisi mukava lisä tuohon jo nykyisin todella kovaan top-9, jossa secondary scoring on huippuluokkaa O'Reillyn ja Galiardin myötä.

Ensimmäisenä tulee mieleen tämä Kerhon ja Avsien mies, eli GaDa?
 

Ralph

Jäsen
Itsekin katsoin että olisi minun, mutta vain ensimmäinen lause. Loput ei oikein nappaa.
 

Ralph

Jäsen
Kyllähän siellä melko hyvää, tai no hyvää, imitointia oli mukana muutenkin.

Niin no, mitkään Jonesin yllättävät väläyttelyt, omat kantani maalivahdeista ja erityisesti "secondary scoring" ei oikein omaan korvaani kuullosta tutulta. Tai Galiardi top-9 hyökkääjänä.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Niin no, mitkään Jonesin yllättävät väläyttelyt, omat kantani maalivahdeista ja erityisesti "secondary scoring" ei oikein omaan korvaani kuullosta tutulta. Tai Galiardi top-9 hyökkääjänä.


No yritetäänpä parempaa, kun tämä ei oikein natsannut... Arvatkaapas, ketä nyt esitän:


Abney taistelu ja repäisi hiuksia.Todella hyvä peli, tulevaisuuden NHL. O nähtiin kahdessa tappeluihin, kun Brampton ja Belleville, kun mies putosi jäihin, ja ihmiset alkoivat menettää toistensa kasvoja. Lopulta kuitenkin rinne WHL taistelijoita, joista yksi oli lopulta säkiksi.Loistava lähtien taistelua!
 

Sambody

Jäsen
Abney taistelu ja repäisi hiuksia.Todella hyvä peli, tulevaisuuden NHL. O nähtiin kahdessa tappeluihin, kun Brampton ja Belleville, kun mies putosi jäihin, ja ihmiset alkoivat menettää toistensa kasvoja. Lopulta kuitenkin rinne WHL taistelijoita, joista yksi oli lopulta säkiksi.Loistava lähtien taistelua!

Joo parempi, kun pysyt vain GaDan imitoinnissa. Ei toiminut tämä oletettu HCH imitointi yhtään. Paljon parempia ollaan nähty aiemmin.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kuvitteellinen Jatkoajan nimimerkki X kirjoitti:
Argumenttisi on invalidi



Aha, sina aloitit ensin raakkaamalla olkiukkoa ja sitten hassimalla sita perseeseen ja sitten pieksamalla sen kuoliaaksi. Ammuit lippaat saman tien tyhjaksi. Nyt kun sinulla ei ole panoksia alat trollaamaan ja marisemaan. Jos sinulla ei ole mitaan uutta tuotavaa keskusteluun, niin lahde pois.

Kuvitteellinen Jatkoajan nimimerkki X kirjoitti:
Taidat kuitenkin kirjoittaa enemmän suomeksi kuin englanniksi, koska päivystät täällä päivittäin 12 tuntia vuorokaudessa?

Miksi yleensa vaivauduit kirjoittamaan tallaista. Spammaaminen on tehnyt tasta ketjusta hirvean. Sina voit poistua.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Aha, sina aloitit ensin raakkaamalla olkiukkoa ja sitten hassimalla sita perseeseen ja sitten pieksamalla sen kuoliaaksi. Ammuit lippaat saman tien tyhjaksi. Nyt kun sinulla ei ole panoksia alat trollaamaan ja marisemaan. Jos sinulla ei ole mitaan uutta tuotavaa keskusteluun, niin lahde pois.



Miksi yleensa vaivauduit kirjoittamaan tallaista. Spammaaminen on tehnyt tasta ketjusta hirvean. Sina voit poistua.

Psykotätihän se siinä.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Mikä tekee joukkueen pelistä huonompaa kuin viime vuonna? Kuka vahvistuksista on erityisesti epäonnistunut? Miten tämä pelikirja on tilanteeseen vaikuttanut? Kuka aloittaa maalilla? Mikä oli jäähallin osoite? Paljon kello on?

Koska en ole esittänyt yhtään osuvaa argumenttia koko jatkoaikaurallani. Perään että kaikista vähänkin eroavista aihepiireistä avataan oma ketju. Tämä auttaisi minua joskus saamaan ensimmäisen osuvan argumenttini aikaan. En tiedä miksi olen asiasta niin ärhäkkä, ehkä minulla on fetissi ketjuja ja niiden perustamista kohtaan. Kumma kyllä, en silti itse osaa juurikaan perustaa ketjuja, mutta sitä enemmän pyydän moralisoiden muita niitä perustamaan, koska onhan se nyt törkeää puhua ketjusommitelmista ja peliesityksistä samassa ketjussa. Kuitenkin puolustan omaa agendaani sillä, että olen tasapuolinen. Käyn ketjussa sun toisessa sarjasta riippumatta huomauttelemassa asiasta.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mikä tekee joukkueen pelistä huonompaa kuin viime vuonna? Kuka vahvistuksista on erityisesti epäonnistunut? Miten tämä pelikirja on tilanteeseen vaikuttanut? Kuka aloittaa maalilla? Mikä oli jäähallin osoite? Paljon kello on?

Koska en ole esittänyt yhtään osuvaa argumenttia koko jatkoaikaurallani. Perään että kaikista vähänkin eroavista aihepiireistä avataan oma ketju. Tämä auttaisi minua joskus saamaan ensimmäisen osuvan argumenttini aikaan. En tiedä miksi olen asiasta niin ärhäkkä, ehkä minulla on fetissi ketjuja ja niiden perustamista kohtaan. Kumma kyllä, en silti itse osaa juurikaan perustaa ketjuja, mutta sitä enemmän pyydän moralisoiden muita niitä perustamaan, koska onhan se nyt törkeää puhua ketjusommitelmista ja peliesityksistä samassa ketjussa. Kuitenkin puolustan omaa agendaani sillä, että olen tasapuolinen. Käyn ketjussa sun toisessa sarjasta riippumatta huomauttelemassa asiasta.

Helppo, MurhaaMenoo.

Alkanut kyllä ärsyttää kyseinen kaveri viime aikoina; viestien määrä pysynyt suht samalla mutta asiallisen kontribuution määrä keskusteluille pudonnut radikaalisti.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Se lähtee kuin vesi hanhen selästä.

Lähtövirran sulttaanit ovat paikoillaan ja suitsukkeet palavat.


Siivouskomeron perältä löytynyt takametsien matonpesijä ja kaikki me huusimme homoa.

Mistä kaikki lähti ja minkä tähden ankat lentävät ilman hampaita?

Kauluksesta kiinni ja saammeko turpaan vai kainaloon?

Mikään ei estänyt ja isoissa paiskottiin kypäriä.

Testosteroni palaa ja lähtöpakokaasu täyttää karsinan.

Kuminpolttoa ei voi estää ja O'ssa mennään ilman kyynärpääsuojia.


Voi kuinka meitä silloin huudeltiin.

Salaa suudeltiin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Tänään oli taas mielenkiintoinen päivä toimistolla, huomasin että uusi työharjoittelija on nuorekas isorintainen blondi, työteosta ei oikein meinannut tulla mitään kun keskittymiseni harhaili koko ajan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös