Minulle on muodostunut tapa siitä, että matkalle lähtiessä printtaan aina lennon tiedot, hotellivaraukset, mahdollisen autovuokran tiedot sekä myös ihan niitä google mapsin reittiohjeita paikasta toiseen. Sitten alleviivaan niistä vielä vihreällä tussilla kaiken tärkeän informaation, ennen kuin laitan ne paperit muovitaskuun ja laitan reppuun, ja monesti matkan jälkeen otan ne laput sieltä repusta pois ilman että oon kertaakaan niitä kattonut.
Lähinnä se on vaan semmonen vika checkaus että onhan kaiken muistanu tehdä ja sitten kaikki on siltä varalta paperisena mukana jos teknologia pettää - eritoten Amerikan persläpiin aiemmin matkustaessa siellä ei mitään internettiä välttämättä ollut lentokentällä ja sieltä ulos tultaessa saatavilla.
Kerran kävi silleenkin että laturi jäi himaan ja puhelimesta loppui akku, silloin olin hyvin tyytyväinen kun saatoin repusta kaivaa muovitaskuni esiin ja sieltä ottaa esiin paperin missä oli vihreällä tussilla alleviivattu ekan hotellini katuosoite. Silloin oli autossa navigaattori, joten karttoja en tarvinnut, mutta ihan eka jenkkilän matka oli vielä semmonen ettei ollut navigaattoria niin piti sitten oikeasti semmosesta paperisesta kartasta katella että mitä tietä pitää mihinkin suuntaan ajella jotta löydän perille.
Sitä paitsi paperin tulostus on kivaa ja hyödyllistä, ja Suomi elää paperiteollisuudesta, sitä pitää tukea printtaamalla aina kaikki ja mahdollinen neljänä kopiona.